Umiejętności
Oprogramowanie BMC
CSS3
E107
HTML
ISTQB Certified
JavaScript
jQuery Mobile
Linux
Microsoft Office
QlikView Development
Centrum Jakości
Testy systemowe
Test Case'y
Planowanie testów
Usability Testing
Gry wideo
Tworzenie stron WWW
Wordpress
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Redaktor Naczelny - Główny Administrator - Główny Programista
NFSPlanet.PL
Redaktor Naczelny serwisu NFSPlanet.PL - Polskiego Centrum Serii Need For Speed oraz główny (i w sumie jedyny) programista serwisu.
Do moich zadań należy przede wszystkim koordynowanie działań podległych redaktorów, koordynacja współpracy z innymi firmami i serwisami (np. EA Polska czy GRAM.PL) oraz bieżące zarządzanie kodem strony. Wcześniej od września 2004 do końca 2005 Redaktor i Zastępca Głównego Redaktora serwisu poprzedzającego NFSPlanet (obecnie nie istniejącego już na rynku).
Do moich zadań należy przede wszystkim koordynowanie działań podległych redaktorów, koordynacja współpracy z innymi firmami i serwisami (np. EA Polska czy GRAM.PL) oraz bieżące zarządzanie kodem strony. Wcześniej od września 2004 do końca 2005 Redaktor i Zastępca Głównego Redaktora serwisu poprzedzającego NFSPlanet (obecnie nie istniejącego już na rynku).
Konsultant
Testy systemowe (ST) oraz integracyjne (INT) dla klientów firmy. Pisanie scenariuszy testowych na podstawie dokumentacji. Zgłaszanie błędów i ich testowanie w odpowiednich programach i za pomocą odpowiednich narzędzi. Udział w warsztatach projektowych przed testami w celu uszczegółowienia sposobów testowania.
Od sierpnia 2012 dodatkowo budowa portali firmy (klasyczne i mobilne).
Od grudnia 2012 dodatkowo analizy BI na platformie QlikView.
Od sierpnia 2012 dodatkowo budowa portali firmy (klasyczne i mobilne).
Od grudnia 2012 dodatkowo analizy BI na platformie QlikView.
Ekspert ds Analiz i Raportowania
ABiO sp. z o.o - Partner Grupy TP
Do moich zadań w Centralnym Zespole Stabilizacyjnym Grupy TP (dla Telekomunikacji Polskiej oraz Orange) należy:
- Analiza i koordynowanie rozwiązywania problemów powdrożeniowych (go-live) Edycji Grupy TP, Release PTK oraz FastTrack, Mały Rozwój People Soft, Ekwador, ARIS;
- Współpraca z KB i PM w w/w zakresie;
- Raportowanie statusów błędów oraz ich priorytetyzacja;
- Przygotowywanie komentarzy do raportów ad-hoc;
- Ustalanie wspólnie ze stroną techniczną (również Dostawcą oprogramowania) planu rozwiązywania problemów (do potwierdzenia działania poprawki włącznie);
- Współpraca ze stroną biznesową Grupy TP;
- Tworzenie raportów z w/w zakresu dla Grupy TP;
- Organizacja telekonferencji stabilizacyjnych;
- Administracja zasobami ludzkimi w SharePoint od strony Edycji Biznesowej Grupy TP;
- Przygotowanie przedwdrożeniowe Stabilizacji do Kick-Off włącznie;
- Tworzenie i administrowanie „Portalu Stabilizacyjnego” wewnątrz Intranetu korporacyjnego;
- Administrowanie skrzynkami funkcyjnymi oraz listami mailingowymi na potrzeby Centralnego Zespołu Stabilizacyjnego;
- Wdrażanie rozwiązań ułatwiających koordynację i raportowanie problemów w Stabilizacji (od sposobu przedstawienia raportów czy sposobu ich dystrybucji do zarządzanie nimi w narzędziu REMEDY);
- inne zadania wyznaczone przez kierownictwo
- Analiza i koordynowanie rozwiązywania problemów powdrożeniowych (go-live) Edycji Grupy TP, Release PTK oraz FastTrack, Mały Rozwój People Soft, Ekwador, ARIS;
- Współpraca z KB i PM w w/w zakresie;
- Raportowanie statusów błędów oraz ich priorytetyzacja;
- Przygotowywanie komentarzy do raportów ad-hoc;
- Ustalanie wspólnie ze stroną techniczną (również Dostawcą oprogramowania) planu rozwiązywania problemów (do potwierdzenia działania poprawki włącznie);
- Współpraca ze stroną biznesową Grupy TP;
- Tworzenie raportów z w/w zakresu dla Grupy TP;
- Organizacja telekonferencji stabilizacyjnych;
- Administracja zasobami ludzkimi w SharePoint od strony Edycji Biznesowej Grupy TP;
- Przygotowanie przedwdrożeniowe Stabilizacji do Kick-Off włącznie;
- Tworzenie i administrowanie „Portalu Stabilizacyjnego” wewnątrz Intranetu korporacyjnego;
- Administrowanie skrzynkami funkcyjnymi oraz listami mailingowymi na potrzeby Centralnego Zespołu Stabilizacyjnego;
- Wdrażanie rozwiązań ułatwiających koordynację i raportowanie problemów w Stabilizacji (od sposobu przedstawienia raportów czy sposobu ich dystrybucji do zarządzanie nimi w narzędziu REMEDY);
- inne zadania wyznaczone przez kierownictwo
Młodszy Specjalista ds Narzędzi Pracy
Wadwicz sp. z o.o - Partner Grupy TP
Do moich zadań w Centralnym Zespole Stabilizacyjnym Grupy TP (dla Telekomunikacji Polskiej oraz Orange) należy:
- Analiza i koordynowanie rozwiązywania problemów powdrożeniowych (go-live) Edycji Grupy TP, Release PTK oraz FastTrack, Mały Rozwój People Soft, Ekwador, ARIS;
- Współpraca z KB i PM w w/w zakresie;
- Raportowanie statusów błędów oraz ich priorytetyzacja;
- Przygotowywanie komentarzy do raportów ad-hoc;
- Ustalanie wspólnie ze stroną techniczną (również Dostawcą oprogramowania) planu rozwiązywania problemów (do potwierdzenia działania poprawki włącznie);
- Współpraca ze stroną biznesową Grupy TP;
- Tworzenie raportów z w/w zakresu dla Grupy TP;
- Organizacja telekonferencji stabilizacyjnych;
- Administracja zasobami ludzkimi w SharePoint od strony Edycji Biznesowej Grupy TP;
- Przygotowanie przedwdrożeniowe Stabilizacji do Kick-Off włącznie;
- Tworzenie i administrowanie „Portalu Stabilizacyjnego” wewnątrz Intranetu korporacyjnego;
- Administrowanie skrzynkami funkcyjnymi oraz listami mailingowymi na potrzeby Centralnego Zespołu Stabilizacyjnego;
- Wdrażanie rozwiązań ułatwiających koordynację i raportowanie problemów w Stabilizacji (od sposobu przedstawienia raportów czy sposobu ich dystrybucji do zarządzanie nimi w narzędziu REMEDY);
- inne zadania wyznaczone przez kierownictwo
- Analiza i koordynowanie rozwiązywania problemów powdrożeniowych (go-live) Edycji Grupy TP, Release PTK oraz FastTrack, Mały Rozwój People Soft, Ekwador, ARIS;
- Współpraca z KB i PM w w/w zakresie;
- Raportowanie statusów błędów oraz ich priorytetyzacja;
- Przygotowywanie komentarzy do raportów ad-hoc;
- Ustalanie wspólnie ze stroną techniczną (również Dostawcą oprogramowania) planu rozwiązywania problemów (do potwierdzenia działania poprawki włącznie);
- Współpraca ze stroną biznesową Grupy TP;
- Tworzenie raportów z w/w zakresu dla Grupy TP;
- Organizacja telekonferencji stabilizacyjnych;
- Administracja zasobami ludzkimi w SharePoint od strony Edycji Biznesowej Grupy TP;
- Przygotowanie przedwdrożeniowe Stabilizacji do Kick-Off włącznie;
- Tworzenie i administrowanie „Portalu Stabilizacyjnego” wewnątrz Intranetu korporacyjnego;
- Administrowanie skrzynkami funkcyjnymi oraz listami mailingowymi na potrzeby Centralnego Zespołu Stabilizacyjnego;
- Wdrażanie rozwiązań ułatwiających koordynację i raportowanie problemów w Stabilizacji (od sposobu przedstawienia raportów czy sposobu ich dystrybucji do zarządzanie nimi w narzędziu REMEDY);
- inne zadania wyznaczone przez kierownictwo
Młodszy Specjalista ds Narzędzi Pracy
ABiO sp. z o.o - Partner Grupy TP
Do moich zadań w Centralnym Zespole Stabilizacyjnym GTP należy:
- Analiza i koordynowanie rozwiązywania problemów powdrożeniowych (go-live) Edycji Grupy TP oraz FastTrack, Mały Rozwój People Soft, Ekwador, ARIS;
- Współpraca z KB i PM w w/w zakresie;
- Raportowanie statusów błędów oraz ich priorytetyzacja;
- Przygotowywanie komentarzy do raportów ad-hoc;
- Ustalanie wspólnie ze stroną techniczną ( również Dostawcą oprogramowania) planu rozwiązywania problemów (do potwierdzenia działania poprawki włącznie);
- Współpraca ze stroną biznesową Grupy TP;
- Tworzenie raportów z w/w zakresu dla Grupy TP;
- Organizacja telekonferencji stabilizacyjnych;
- Uczestnictwo w testowaniu nowych funkcjonalności oraz testach regresyjnych od strony użytkownika końcowego - User Acceptance Testing (UAT);
- Administracja zasobami ludzkimi w SharePoint od strony Edycji Biznesowej Grupy TP;
- Przygotowanie przedwdrożeniowe Stabilizacji do Kick-Off włącznie;
- Tworzenie i administrowanie „Portalu Stabilizacyjnego” wewnątrz Intranetu korporacyjnego;
- Administrowanie skrzynkami funkcyjnymi oraz listami mailingowymi na potrzeby Centralnego Zespołu Stabilizacyjnego;
- Wdrażanie rozwiązań ułatwiających koordynację i raportowanie problemów w Stabilizacji (od sposobu przedstawienia raportów czy sposobu ich dystrybucji do zarządzanie nimi w narzędziu REMEDY);
- inne zadania wyznaczone przez kierownictwo
Od listopada 2010 r. kosztem pracy jako lider obszaru dodatkowo pełnienie analogicznych funkcji przy raportowaniu jak dla TP przy Stabilizacji Release PTK (Orange).
- Analiza i koordynowanie rozwiązywania problemów powdrożeniowych (go-live) Edycji Grupy TP oraz FastTrack, Mały Rozwój People Soft, Ekwador, ARIS;
- Współpraca z KB i PM w w/w zakresie;
- Raportowanie statusów błędów oraz ich priorytetyzacja;
- Przygotowywanie komentarzy do raportów ad-hoc;
- Ustalanie wspólnie ze stroną techniczną ( również Dostawcą oprogramowania) planu rozwiązywania problemów (do potwierdzenia działania poprawki włącznie);
- Współpraca ze stroną biznesową Grupy TP;
- Tworzenie raportów z w/w zakresu dla Grupy TP;
- Organizacja telekonferencji stabilizacyjnych;
- Uczestnictwo w testowaniu nowych funkcjonalności oraz testach regresyjnych od strony użytkownika końcowego - User Acceptance Testing (UAT);
- Administracja zasobami ludzkimi w SharePoint od strony Edycji Biznesowej Grupy TP;
- Przygotowanie przedwdrożeniowe Stabilizacji do Kick-Off włącznie;
- Tworzenie i administrowanie „Portalu Stabilizacyjnego” wewnątrz Intranetu korporacyjnego;
- Administrowanie skrzynkami funkcyjnymi oraz listami mailingowymi na potrzeby Centralnego Zespołu Stabilizacyjnego;
- Wdrażanie rozwiązań ułatwiających koordynację i raportowanie problemów w Stabilizacji (od sposobu przedstawienia raportów czy sposobu ich dystrybucji do zarządzanie nimi w narzędziu REMEDY);
- inne zadania wyznaczone przez kierownictwo
Od listopada 2010 r. kosztem pracy jako lider obszaru dodatkowo pełnienie analogicznych funkcji przy raportowaniu jak dla TP przy Stabilizacji Release PTK (Orange).
Doradca Klienta Indywidualnego - Back Office
APT Usługi Sp. z o.o - Partner Grupy TP
Do moich zadań należało między innymi:
- Obsługa posprzedażowa klienta indywidualnego i SOHO;
- Obsługa reklamacji, skarg i wniosków klienckich;
- Prowadzenie korespondencji z klientem w zakresie realizacji w/w spraw;
- Realizacja zamówień, analiza i modyfikacja danych w CRM;
- Monitorowanie spraw długoterminowych;
- Od kwietnia 2008 także raportowanie efektywności doradców i analiza wyników.
- Obsługa posprzedażowa klienta indywidualnego i SOHO;
- Obsługa reklamacji, skarg i wniosków klienckich;
- Prowadzenie korespondencji z klientem w zakresie realizacji w/w spraw;
- Realizacja zamówień, analiza i modyfikacja danych w CRM;
- Monitorowanie spraw długoterminowych;
- Od kwietnia 2008 także raportowanie efektywności doradców i analiza wyników.
Szkolenia i kursy
prawo jazdy kat. B
ISTQB Foundation Level zakończony certyfikatem
ISTQB Advanced Level - Test Analyst zakończony certyfikatem
QlikView Designer
QlikView Developer
QlikView Server Admin
Wstęp do zarządzania projektami
ISTQB Foundation Level zakończony certyfikatem
ISTQB Advanced Level - Test Analyst zakończony certyfikatem
QlikView Designer
QlikView Developer
QlikView Server Admin
Wstęp do zarządzania projektami
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Programista PHP
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Organizacje
- InterPatrol.PL - redaktor
Grupy
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Commit IT
Nasza firma specjalizuje się w zwiększaniu wydajności pracy systemów informatycznych - optymalizacji baz danych Oracle i systemów informatycznych na nich opartych.