Umiejętności
Lean Management
zarządzanie zmianą
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
praca pod presją czasu
Umiejętności komunikacyjne
Budowanie zespołu
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Prowadzenie szkoleń, prezentacji
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
praw jazdy kat. B
otwartość na nowe doświadczenia
audyty jakości
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny ds Administracji
Grupa International Personal Finance
Zarządzanie zespołem rozproszonym.
Planowanie i organizowanie czasu pracy oraz przydzielanie zadań podległym Pracownikom/Zespołom.
Rekrutowanie i wdrażanie nowych Pracowników.
Utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania Pracowników.
Dokonywanie corocznych przeglądów pracy i rozwoju podległych pracowników.
Prowadzenie prezentacji, spotkań, szkoleń i warsztatów.
Zarządzanie procesami w ramach firmy.
Optymalizowanie pracy metodą Lean Management.
Zapewnienie jakościowej obsługi Klientów.
Prowadzenie jakościowej bazy danych.
Planowanie i organizowanie czasu pracy oraz przydzielanie zadań podległym Pracownikom/Zespołom.
Rekrutowanie i wdrażanie nowych Pracowników.
Utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania Pracowników.
Dokonywanie corocznych przeglądów pracy i rozwoju podległych pracowników.
Prowadzenie prezentacji, spotkań, szkoleń i warsztatów.
Zarządzanie procesami w ramach firmy.
Optymalizowanie pracy metodą Lean Management.
Zapewnienie jakościowej obsługi Klientów.
Prowadzenie jakościowej bazy danych.
Szkolenia i kursy
Metodologia TWI (Training Within Industry) – TWI Ekspert w obszarach:
• TWI MP – Metody Pracy – jak doskonalić pracę stanowiskową
• TWI IP – Instruowanie Pracowników – jak prowadzić efektywny instruktaż stanowiskowy
• TWI Audyt – jak prowadzić audyt Pracy standaryzowanej
Projektowanie Miar Procesowych - KPI
Szkolenia z zakresu zarządzania zespołem (coaching, przywództwo, zarządzanie zmianą, doskonalenie umiejętności menedżerskich)
Szkolenia z zakresu HR (rekrutacja, oceny pracownicze, zarządzanie czasem pracy)
Szkolenia wewnętrzne: procedury, zarządzanie sobą w czasie, standardy obsługi klientów
• TWI MP – Metody Pracy – jak doskonalić pracę stanowiskową
• TWI IP – Instruowanie Pracowników – jak prowadzić efektywny instruktaż stanowiskowy
• TWI Audyt – jak prowadzić audyt Pracy standaryzowanej
Projektowanie Miar Procesowych - KPI
Szkolenia z zakresu zarządzania zespołem (coaching, przywództwo, zarządzanie zmianą, doskonalenie umiejętności menedżerskich)
Szkolenia z zakresu HR (rekrutacja, oceny pracownicze, zarządzanie czasem pracy)
Szkolenia wewnętrzne: procedury, zarządzanie sobą w czasie, standardy obsługi klientów
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
Aktywny wypoczynek: jazda rowerem, nordicwalking, narty (biernie – piłka nożna), aranżacja wnętrz,
wolontariat.
wolontariat.