Renata Brudkiewicz-Jamioł

Zastępca Kierownika
Kielce, świętokrzyskie

Umiejętności

• obsługa komputera, kasy fiskalnej, terminala, fax i ksero • układanie grafiku, praca na wskaźnikach sprzedażowych • obsługa komputera w zakresie MS Office potrafię organizować pracę dla kilku osób i współpracować z nimi

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KappAhl Polska
Asystent Kierownika
- Dbałość o wizerunek marki
- układanie grafiku
- obsługa klientów
- współpraca z zespołem jak i samodzielna
- praca na wskaźnikach sprzedażowych
- zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników
- realizacja planów sprzedaży
- stała analiza statystyk sprzedaży
- nadzór kas, visuala, magazynu, sprzedawców
- wdrażanie nowych pracowników
- współpraca z kierownikiem
- przyjmowanie dostaw
- przyjmowanie i prowadzenie rzetelnej i poprawnie sporządzonej dokumentacji reklamacji i zwrotów od klientów
- wystawianie faktur, rachunków uproszczonych oraz prowadzenie ich ewidencji
Logo
Sprzedawca
AMS MŁODY STYL
- obsługa klienta
- wykładanie i eksponowanie towaru na terenie sklepu oraz na wystawie
- inwentaryzacja
- przyjmowanie towaru
- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
- sprzątanie
Smyk Sp.zo.o.
Kasjer-sprzedawca
- obsługa klienta
- wykładanie i eksponowanie towaru na terenie sklepu oraz na wystawie
- przyjmowanie towaru
- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
- sprzątanie
Logo
Sprzedawca
MAKALU
- obsługa klienta
- wykładanie i eksponowanie towaru na terenie sklepu
- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
- sprzątanie
Natalia Sp. z o.o.
Sprzedawca
- obsługa klienta
- wykładanie i eksponowanie towaru na terenie sklepu oraz na wystawie
- przyjmowanie towaru
- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
- sprzątanie
Logo
Rejestratorka medyczna
CENTRUM Spółka z o.o
- Rejestracja pacjentów,
- udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących zakresu świadczeń zdrowotnych osobom zgłaszającym się telefonicznie lub osobiście do rejestracji, w tym:
a. o miejscu i godzinach funkcjonowania poszczególnych poradni,
b. o harmonogramie czasu pracy lekarzy w poszczególnych poradniach,
c. o terminach rejestracji i okresie oczekiwania na udzielenie porady specjalistycznej
- wprowadzanie danych pacjentów do programu komputerowego zgodnie z zaleceniami
i wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia,
- przygotowywanie dokumentacji medycznej i dostarczanie do właściwego lekarza,
- przestrzeganie Karty Praw Pacjenta,
- znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Logo
Kosmetyczka - stażysta
MATRIX
- Rozmowa z klientem i poznanie jego oczekiwań,
- wykonywanie makijażu dobranego indywidualnie do klientki,
- robienie paznokci żelowych,
- wykonywanie zabiegów kosmetycznych z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej,upiększającej i leczniczej,
- udzielanie porad z zakresu kosmetyk i higieny ogólnej,
- dobra znajomość preparatów kosmetycznych,
- studiowanie na co dzień inforamcji dotyczących nowości w branży kosmetycznej,
- wykonywanie niektórych zabiegów,
- wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej z uwzględnieniem pielęgnacji kończyn górnych i dolnych, w tym zabiegu manikiuru i pedikiuru,
- farbowania brwi i rzęs oraz depilacja brwi,
- pielęgnacja piersi kobiecych i dekoltu,
- oczyszczanie higieniczne i lecznicze cery oraz nakładanie i zmywanie nakładanych na skórę preparatów (maski, kremy),
- usuwanie zbędnego owłosienia,
- wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej,
- dobór i stosowanie preparatów kosmetycznych, narzędzi, lamp i aparatów zgodnie z
ich przeznaczeniem i rodzajem skóry,
- sporządzanie i stosowanie prostych środków niezbędnych do wykonywania zabiegu
kosmetycznego, takich jak: kremy do masażu, maski, płyny do zmywania,
- zabezpieczanie i konserwowanie narzędzi oraz aparatów po wykonaniu zabiegu,
- dbanie o wyposażenie i wystrój gabinetu kosmetycznego zgodnie z wymogami estetyczno-higienicznymi,
- przestrzeganie zasad higieny podczas zabiegów,
- dezynfekcja skóry, wyjaławianie narzędzi,
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami i przepisami bhp i ppoż.,
- obsługa solarium.

Szkolenia i kursy

Szkolenia

- 20.03.2013 – 21.03.2013 - Reklamacje i obsługa trudnego klienta
- 20.02.2013 – 21.02.2013 - Efektywność osobista
- 15.01.2013-17.01.2013 - Komunikacja i współpraca w zespole - 08.11.2011-09.11.2011 - Prawo Pracy (Warsztaty dla Asystentów Kierowników Sklepu)
- 13.11.2008 – 14.11.2008 - CERTES Sp. z o.o. Profesjonalna obsługa klienta

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne

Inne

-dyspozycyjność -operatywność -lojalność
-pracowitość
-punktualność
-umiejętność pracy w zespole
-łatwo nawiązuję kontakty z nowymi ludźmi
-szybko przyswajam nowe wiadomości
-realizacja planów sprzedażowych
-prawo jazdy kat.B

Grupy

Asystentki/Asystenci
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.