Rafał Zadara

Rafał Zadara

Produkt Marketing Manager, Samsung Electronics Polska sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

  • Reklama
  • Świadomość marki
  • Zarządzanie Marką
  • FMCG
  • Analiza rynku
  • Komunikacja Marketingowa
  • zarządzanie marketingiem
  • Strategia marketingowa
  • Zarządzanie produktem
  • marketing produktu
  • Marketing detaliczny
  • Trade Marketing
Casio to najbardziej popularna marka zegarków w Polsce pod każdym względem. Ewenement i efekt wielu lat pracy. Czy można więcej? Można i wciąż jestem tego głodny. Szczególnie w marketingu.
Samsung to firma która tworzy niemożliwe i kreuje jutro. To marki które wiążą technologię i emocje. Marketing i kreowanie produktu na lokalnym rynku, stało się więc w obu organizacjach tym co...
Product Marketing Manager

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

od lipca 2014 (od 3 miesięcy)
Zarządanie grupą produktową: akcesoria do produktów mobilnych, zegarki inteligentne GEAR i słuchawki LEVEL.
category manager

ZIBI S.A.

styczeń 2008 - czerwiec 2014 (przez 6 lat i 6 miesięcy)
zarządzanie produktem - zegarki Casio (największa mareka zegarków w Polsce):
- import/zakup/negocjacje z dostawcą
- wybór kolekcji i ustalanie strategii dla produktów (G-Shock, Baby-G, Edifice, Protrek, kolekcja ogólna)
- planowanie i realizacja strategii marketingowej
- merchandising/ATL/BTL/emarketing/eventy/guerilla/m.szeptany/sponsoring
- wsparcie działu sprzedaży

Prowadzenie, kontrola i koordynacja osób z działu zegarków dalekowschodnich w tym: Q&Q, Vector, NODO, Seiko, Puma, Morgan, Lacoste.
brand manager - zegarki Casio

Zibi sp. z o.o.

maj 2001 - grudzień 2007 (przez 6 lat i 8 miesięcy)
planowanie i realizacja działań marketingowych dla zegarków casio
import i negocjacje oraz zarządzanie kolekcją
merchandising
wspomaganie działań sprzedażowych

Wcześniej e-marketing całości firmy, marketing aparatów cyfrowych i palmtopów.

Edukacja

zarządzanie i marketing, magisterskie

Politechnika Warszawska

sierpień 1995 - marzec 2001 (przez 5 lat i 7 miesięcy)

Specjalizacje

Marketing » Zarządzanie marketingiem

Języki

Angielski

biegły

Niemiecki

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

negocjacje
bazy danych
autoprezentacja
e-marketing
kursy językowe zagraniczne
planowanie działań marketingowych
kompetencje miękkie

Organizacje

własna - założyłem najwiekszą w polsce społeczność osób zainteresowanych skuterami w 1999 roku. Działalność zakończona w 2011 roku.

Hobby

motocykle i skutery
gry komputerowe
kierunki rozwoju internetu, e-marketing
marketing (szczególnie wirusowy i partyzancki)
samochody - mopary i muscle cary
streetart
elektronika użytkowa - gadżety
G-Shock ;)

visual design, a w ujęciu użytkowym bardziej
grafika 2D (Photoshop, Illustrator) + montaż nieliniowy
grafika 3D (3D MAX, Sculptris, Mudbox, ZBrush) + animacja
programowanie (PHP, MySQL, ASP, javascript)

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 93    (12 plusów)

Zobacz szczegóły »