Umiejętności
Finanse handlowe
Treasury
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
Mobilność
Faktoring
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji, zarówno dla pracowników jak i Klientów
cierpliwość i determinacja w skutecznym realizowaniu celów
negocjacje z klientami MSP/korporacyjnymi/samorządami
umiejętność budowania długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor sprzedaży
BPS Faktor SA
1. Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Spółki, negocjowanie warunków zawieranych umów, składanie wniosków, udział w komitetach faktoringowych,
2. Rozbudowa współpracy w ramach całej grupy BPS z oddziałami banków spółdzielczych w podległym regionie - podpisywanie umów o współpracy
3. Zawieranie umów faktoringowych ( dopilnowanie ich właściwego podpisania i zebrania stosownych dokumentów i zabezpieczeń)
4. Prowadzenie szkoleń i spotkań z bankami spółdzielczymi
5. Stała analiza rynku usług faktoringowych
6. Budowanie relacji z Klientami portfelowymi i potencjalnymi,
2. Rozbudowa współpracy w ramach całej grupy BPS z oddziałami banków spółdzielczych w podległym regionie - podpisywanie umów o współpracy
3. Zawieranie umów faktoringowych ( dopilnowanie ich właściwego podpisania i zebrania stosownych dokumentów i zabezpieczeń)
4. Prowadzenie szkoleń i spotkań z bankami spółdzielczymi
5. Stała analiza rynku usług faktoringowych
6. Budowanie relacji z Klientami portfelowymi i potencjalnymi,
Kierownik Regionalny ds. sprzedaży
1. Aktywne pozyskiwanie Klientów w zakresie produktów faktoringowych
2. Strukturyzacja transakcji i negocjacje cenowe,
3. Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
4. Współpraca z bankową siecią sprzedaży w celu oferowania usług faktoringu obecnym klientom Banku,
5. Prowadzenie szkoleń i prezentacji
6. Zarządzanie sprzedażą faktoringu w regionie północno-wschodnim (Olsztyn, Białystok, Siedlce) w segmencie MSP,
2. Strukturyzacja transakcji i negocjacje cenowe,
3. Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
4. Współpraca z bankową siecią sprzedaży w celu oferowania usług faktoringu obecnym klientom Banku,
5. Prowadzenie szkoleń i prezentacji
6. Zarządzanie sprzedażą faktoringu w regionie północno-wschodnim (Olsztyn, Białystok, Siedlce) w segmencie MSP,
Specjalista bankowy ds. sprzedaży produktów skarbowych, Departament Sprzedaży Detalicznej
Zarządzanie procesem sprzedaży w sieci Banku (region podlaski, potem białostocki) oraz bezpośrednia sprzedaż produktów skarbowych (Treasury) dla Klientów MSP. Współpraca z dyrektorami oddziałów, doradcami oraz Departamentem Skarbu w celu realizacji wyniku finansowego z operacji skarbowych.
Szkolenia i kursy
Psychologia zarządzania – seminarium Briana Tracy, 2009
Zarządzanie sprzedażą – Schenk Institute, 2011
Efektywny menedżer – Anna Mosakowska ekspert Nowe Motywacje Sp. z o.o., 2008
Sztuka przygotowania prezentacji i przedstawiania ich na forum publicznym – Justyna Dworczyk ekspert Berndson Sp. z o.o., 2010
Negocjacje strategiczne – Board Centrum Analiz Rynkowych, 2009
Wędrówka Lidera – zarządzanie sobą i rozwój osobistych talentów – Robert Krool ekspert Instytutu Copernicus, 2010
Zarządzanie ryzykiem i analiza instrumentów pochodnych – ekspert Rafał Kusy Polska Akademia Rachunkowości S.A., 2010
Pełna moc w biznesie – Jacek Walkiewicz, 2009
Instrumenty pochodne, walutowe oraz stopy procentowej – Jacek Zając, 2008
Warsztaty dziennikarskie „Jak pisać, aby być czytanym” – Mediapolis, 2005
Zarządzanie sprzedażą – Schenk Institute, 2011
Efektywny menedżer – Anna Mosakowska ekspert Nowe Motywacje Sp. z o.o., 2008
Sztuka przygotowania prezentacji i przedstawiania ich na forum publicznym – Justyna Dworczyk ekspert Berndson Sp. z o.o., 2010
Negocjacje strategiczne – Board Centrum Analiz Rynkowych, 2009
Wędrówka Lidera – zarządzanie sobą i rozwój osobistych talentów – Robert Krool ekspert Instytutu Copernicus, 2010
Zarządzanie ryzykiem i analiza instrumentów pochodnych – ekspert Rafał Kusy Polska Akademia Rachunkowości S.A., 2010
Pełna moc w biznesie – Jacek Walkiewicz, 2009
Instrumenty pochodne, walutowe oraz stopy procentowej – Jacek Zając, 2008
Warsztaty dziennikarskie „Jak pisać, aby być czytanym” – Mediapolis, 2005
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Aranżacja wnętrz, fotografia i film, jazz i muzyka klubowa, birofilstwo, dziennikarstwo, ostatnio stomatologia i golf.
Inne
Doskonała obsługa całego pakietu MS Office, Kategoria B od 1998 roku
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.