Rafał Grzybowski

Rafał Grzybowski

Project Manager

Łódź, łódzkie

Podsumowanie

  • Komunikacja Marketingowa
  • Microsoft Office
  • Negocjacje
  • Reklama online
  • Zarządzanie zespołem
Podstawowe obowiązki:
• zarządzanie pracą zespołu
• zarządzanie integracją, zakresem, jakością i komunikacją w projekcie

oraz:
• audyty eksperckie portali, serwisów transakcyjnych i systemów e-commerce/selfcare
• analizy techniczne i specyfikacje funkcjonalne tworzonych rozwiązań webowych (portale, intranety/extranety, CRM, CMS, sklepy internetowe, programy partnerskie)
• tworzenie serwisów i portali internetowych, spełniających najwyższe normy użyteczności
• project management wdrożeń
• content management - copywriting
• tworzenie copy kreacji do narzędzi marketingowych online (bannery, includes, content portalowy)
• wsparcie promocji w Internecie
Head of Distribution Channels

OLT Express

od grudnia 2011 (od 2 lat i 5 miesięcy)
Project Manager

Intercon

maj 2009 - grudzień 2011 (przez 2 lata i 8 miesięcy)
• koordynacja projektów informatycznych
• tworzenie koncepcji portali internetowych, intra- i extranetów, narzędzi i funkcjonalności serwisów
• opracowywanie procesów biznesowych
Szef Zespołu Project Managerów i Konsultantów

Evangelist::Dotmatik

luty 2009 - maj 2009 (przez 4 miesiące)
• zarządzanie pracą zespołu Project Managerów i Konsultantów
• project management
• tworzenie koncepcji portali internetowych, intra- i extranetów, narzędzi i funkcjonalności serwisów
• przygotowywanie koncepcji wsparcia e-commerce - sprzedaży usług i produktów w Internecie
• opracowywanie ofert dla Klientów firmy
• audyty eksperckie witryn internetowych, systemów e-commerce i selfcare oraz serwisów transakcyjnych
Project Manager / Senior Consultant

Evangelist::Dotmatik

maj 2007 - lipiec 2009 (przez 2 lata i 3 miesiące)
Realizacja projektów w następującym zakresie:

• project management
• konsulting w zakresie optymalizacji funkcjonalności portali i systemów intranetowych
• tworzenie i wdrażanie zaawansowanych rozwiązań webowych (specyfikacje funkcjonalne, audyt, kreatywne podejście do rozwoju strategicznego i biznesowego witryn)
• opracowywanie internetowej komunikacji marketingowej dla serwisów korporacyjnych i e-commerce
• nadzór nad realizacją i tworzeniem kampanii marketingowych
• prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemów zarządzania treścią (CMS)

Projekty 2007-2009

2008-2009 – Monesta S.A.
Project Management oraz koncepcja funkcjonalna wdrożenia dla firmy Monesta:
• serwisu internetowego
• intranetu
• programu partnerskiego
• nadzór nad realizacjami kampanii marketingowych w portalach: Gratka.pl i autoTrader.pl

2008 – mBank - przebudowa serwisu transakcyjnego
Audyt ekspercki użyteczności serwisu transakcyjnego mBanku.

2008 – NBP -Narodowy Bank Polski
Audyt serwisu NBP.pl

2008 – mBank - międzynarodowy intranet
Projekt realizowany za pośrednictwem Evangelist::Dotmatik
I FAZA Consulting webowy – kreacja międzynarodowej platformy wsparcia procesów pracowniczych dla obecnych i przyszłych pracowników mBanku.
II FAZA Specyfikacja techniczna nowotworzonej platformy, zawierająca audyt procesów wewnątrz bankowych, makiety oraz analizę funkcjonalną kreowanych rozwiązań.

2007-2008 – www.rossnet.pl
Projekt realizowany za pośrednictwem Evangelist::Dotmatik dla firmy ROSSMANN – dostawca technologii i rozwiązań webowych: AMG.net
I FAZA Consulting webowy (udział w tworzeniu koncepcji kreatywnej portalu) oraz specyfikacja techniczna (obejmująca analizę, makiety oraz szczegółowy opis techniczny wdrażanych funkcjonalności).
II FAZA Wsparcie redakcji na etapie tworzenia i wprowadzania treści do Systemu Zarządzania Treścią (CMS) oraz przygotowanie współtworzenie kampanii wprowadzających.

2007-2008 – www.imp.lodz.pl
Projekt realizowany za pośrednictwem Evangelist::Dotmatik – dostawca technologii i rozwiązań webowych: Evangelist::Dotmatik
Project Management, analiza funkcjonalna (obejmująca makiety funkcjonalne, use case, specyfikację techniczną) oraz consulting webowy w zakresie przygotowania i wdrożenia nowej wersji portalu Instytutu Medycyny Pracy im. J. Nofera.

Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu obsługi Systemu Zarządzania Treścią (CMS).

2007 – www.wealth.pl
Copywriting – stworzenie hasła opisującego działalność firmy (tagline) oraz redakcja misji firmy w oparciu o priorytety działalności przedstawione przez Zarząd Spółki Wealth Solutions Sp. z o. o.

Inne projekty o mniejszym rozmiarze.
eCommunication Manager - Menadżer Komunikacji Internetowej

Elvia Assistance Sp. z o.o.

luty 2007 - lipiec 2007 (przez 6 miesięcy)
- segmentacja rynku i spozycjonowanie oferty
- przygotowanie i wprowadzenie treści portalowych w oparciu o wykładniki metody NLP (kompletne opisy firmy, produktów i OWU produktowych oraz zasad i warunków korzystania z platformy e-commerce)
projektowanie procesów i formularzy sprzedaży
opracowanie standardów internetowej komunikacji marketingowej
planowanie i opracowanie materiałów include’owych do innych portali specjalistycznych, m. in. Money.pl)
- nadzór nad realizacją kampanii marketingowych (realizowanych w największych polskich portalach: Onet.pl, Interia.pl, Money.pl) i bieżące raportowanie rezultatów skuteczności kampanii, ilości odwiedzin serwisu i wyników sprzedaży on-line
Copywriter/Konsultant e-commerce

Evangelist

listopad 2005 - luty 2007 (przez 1 rok i 4 miesiące)
Stała współpraca w ramach:
- przygotowywania i redagowania treści
- analizy i raportowania skuteczności stron internetowych
- opracowywania kreacji reklamowych i kampanii marketingowych
- tworzenia rozwiązań funkcjonalnych dla wdrażanych i obsługiwanych serwisów internetowych:

2006-2007 – www.emFinanse.pl
Dostawca technologii webowej: Intercon
Zakres obowiązków:
• przygotowanie i wprowadzenie marketingowych i ofertowych treści do wdrażanego serwisu firmy
• bieżący nadzór nad treścią serwisu www (Content Management)
• przygotowywanie copy kreacji reklamowych i planowanie kampanii marketingowych
• opracowywanie funkcjonalności nowych sekcji portalu

2007 – www.financialone.pl
Dostawca technologii webowej: Evangelist
Przygotowanie i wprowadzenie treści do wdrażanego serwisu oraz funkcjonalne opracowanie rozwiązań wizardowych.

2006/07 – www.partnerfinansowy.com
Dostawca technologii webowej: Evangelist
Zakres obowiązków:
• przygotowanie i wprowadzenie marketingowych i ofertowych treści do wdrażanego serwisu firmy
• bieżący nadzór nad treścią serwisu www (Content Management)
• przygotowywanie copy kreacji reklamowych i planowanie kampanii marketingowych
• opracowywanie funkcjonalności nowych sekcji portalu

2006 – www.BreBank.pl
Dostawca technologii webowej: AMG.net
Przygotowanie i opracowanie redakcyjne tekstów produktowych i marketingowych do odświeżanego serwisu bankowego.
Redakcja treści ofertowej dla BRE Wealth Management.

2006 – Orlen – projekt realizowany na zlecenie Catman Sp. z . o. o.
Redakcja podręcznika (manual) obsługi merchandisingowej w sklepach należących do Grupy Orlen

2006 – www.catman.pl
Dostawca technologii webowej: Evangelist
Przygotowanie i wprowadzenie treści do tworzonego i wdrażanego serwisu.

2005 – www.topsecret.pl
Dostawca technologii webowej: Evangelist
Opieka nad treścią (Content Management) serwisu firmy odzieżowej.
Scenarzysta e-Szkoleń

WiedzaNet

wrzesień 2005 - październik 2005 (przez 2 miesiące)
Tworzenie scenariuszów szkoleń e-learningowych

Edukacja

Marketingowe Zarządzanie Firmą, studia podyplomowe

Uniwersytet Łódzki

październik 2007 - czerwiec 2008 (przez 9 miesięcy)
Filologia Polska, magisterskie

Uniwersytet Łódzki

październik 2003 - czerwiec 2005 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
Kulturoznawstwo Porównawcze na kierunku Filologia Polska, licencjackie

Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

październik 2000 - czerwiec 2003 (przez 2 lata i 9 miesięcy)

Języki

Rosyjski

podstawowy

Angielski

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

Prawo jazdy kategorii B

Grupy