Rafał Gajocha

Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.
Warszawa, mazowieckie

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Technical Account Manager
Freebee (New Media Ventures Sp. z o.o.)
• wspieranie kluczowych Klientów w zakresie stosowanej przez NMV technologii,
• ustalanie z Partnerami kart integracji opisujących wymianę danych i dostarczanie ich do wdrożenia,
• pośredniczenie pomiędzy Partnerami/Klientami Platformy, a działami wewnętrznymi firmy (nowych technologii) w odbieraniu zleceń (wymagań biznesowych i technologicznych stawianych Platformie)
• dopasowywanie oferty NMV do oczekiwań Partnerów/Klientów Platformy,
• rozwijanie Platformy od strony funkcjonalnej (wyprzedzając oczekiwania konkretnych Partnerów),
• opisywanie i opracowywanie rozwiązań koncepcyjnych dla Klientów, tj. przygotowywanie opisów rozwiązań mających na celu rozwój Platformy i ciągłe dostosowywanie jej do zmian/potrzeb/oczekiwań,
• udział w wybranych projektach realizowanych przez dział Client Service dla kluczowych Klientów,
• pozyskiwanie danych i informacji potrzebnych w procesie kształtowania programów lojalnościowych realizowanych na zlecenie Partnerów/ Klientów firmy
Logo
Właściciel spółki
Pay Green Sp. z o.o.
• pozyskiwanie nowych klientów z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii,
• organizowanie i prowadzenie prezentacji dla przedstawicieli samorządowych oraz mieszkańców gmin,
• stały monitoring rynku Nowych Technologii i OŹE,
• przygotowywanie wniosków o dotacje z zakresu OŹE.
Logo
Specjalista ds. Wdrożeń i Opieki nad Klientem
New Media Ventures „Freebee”
• udział w realizacji projektów wdrożeniowych platformy Freebee w Polsce,
• układanie i projektowanie programów wzajemnościowych:
Wrzesień, Październik, Listopad 2013 r. nagroda uznaniowa za najlepszy program wzajemnościowy w Freebee,
• organizowanie i prowadzenie szkoleń dla użytkowników z zakresu obsługi systemu,
• organizacja wdrożeń z zakresu obsługi systemu dla pracowników Klientów Biznesowych,
• wspieranie Klientów Biznesowych w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania ich programu,
• organizacja konkursów motywacyjnych dla pracowników Klientów Biznesowych,
• udział w organizacji działań promocyjnych,
• ułożenie i wdrożenie procedur współpracy z zewnętrznymi kanałami wdrożeniowymi,
• prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązków w pracy Specjalisty ds. Wdrożeń i Opieki nad Klientem.
TC Doradcy Finansowi Sp. z o.o. Sp. k.
Ekspert Finansowy
• obsługa kluczowych i „trudnych” klientów w placówkach na terenie całego kraju,
• wsparcie sprzedaży oraz szkolenie pracowników w oddziałach nierealizujących planów przychodowych,
• edukowanie i szkolenie klientów z zakresu odzyskiwania strat z produktów inwestycyjnych.
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta
• pozyskiwanie nowych klientów,
• sprzedaż produktów kredytowych, inwestycyjnych, ubezpieczeniowych,
• doradztwo z zakresu funduszy inwestycyjnych,
• przeprowadzanie rekrutacji i wdrażania nowych pracowników,
• realizacja założonych planów sprzedażowych:
Kwiecień 2012 – pierwsze miejsce w Polsce, spośród 700 uczestników w konkursie „DB Rentier”.
Deutsche Bank Polska S.A
Mobilny Doradca Klienta
• aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,
• sprzedaż produktów kredytowych,
• realizacja comiesięcznych planów sprzedażowych:
kilkukrotne wyróżnienie z tytułu najwyższej sprzedaży w regionie oraz kraju (Lipiec 2010, Sierpień 2011); najwyższy wolumen sprzedaży kredytu gotówkowego oraz ubezpieczenia w Polsce.
Logo
Asystent Sprzedaży OFE
Aviva
• sprzedaż Otwartych Funduszy Emerytalnych bezpośrednio u klientów,
• aktywne pozyskiwanie klientów,
• organizowanie spotkań sprzedażowych dla grup zawodowych (prawnicy, lekarze).
Logo
Sprzedawca
Własna działalność Handlowa
• sprzedaż samochodów i motocykli,
• wysoki procent powracających klientów,
• osiągnięcie założonego rocznego planu w okresie 6 miesięcy.

Szkolenia i kursy

- "Trener empatyczny – reagowanie na emocje uczestników szkoleń" - Klub Trenera, Warszawa, 04.2013 r.
- "Appreciative Inquiry" - Klub Trenera, Warszawa 03.2013 r.
- „Wykorzystanie umiejętności coachingowych w korporacji"- Klub Coacha, Warszawa, 09.2012r.
- „Influencer, czy Business Performance Coaching, czyli “Jak osiągać cele 10 razy skuteczniej” – Klub Coacha, Warszawa, 11.2012r.
- organizacja ogólnopolskiego zlotu „supermoto.pl”,
- kilkukrotna organizacja lokalnych zlotów „volvoforum.pl”,

Edukacja

Logo
Psychologia Ekonomiczna, magisterskie
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting

Zainteresowania

zarządzanie kapitałem ludzkim,
- motoryzacja: odbudowa we własnym zakresie motocykla, udoskonalanie i częściowa odbudowa samochodu rajdowego,
- ekonomia, śledzenie aktualnych informacji z zakresu ekonomii,
- sporty ekstremalne, jazda wyczynowa motocyklem (supermoto, enduro),
- Nowoczesne Technologie, w tym Odnawialne Źródła Energii.

Inne

- prawo jazdy kat. A i B,
- znajomość pakietu MS Office – poziom zaawansowany,
- wysoka komunikatywność,
- łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów,
- sumienność,
- nastawienie na realizacje ambitnych celów,
- bardzo dobra organizacja pracy.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie