Umiejętności
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Usługi finansowe
Inspiring Leadership
zarządanie ludźmi
Project Management
Budowanie zepołu
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds Rozwoju i Współpracy z Bankiem
od 06/2013 Dyrektor ds. Rozwoju i Współpracy z Bankiem
Rozwój projektów wspierających cross-sell w ramach Grupy Raiffeisen w Polsce.
Uruchomienie promocyjnej wspólnej oferty bankowo-leasingowej dla firm – dystrybucja w Sieci Sprzedaży Raiffeisen-Leasing Polska S.A. (2013)
Uruchomienie promocyjnej wspólnej oferty bankowo-leasingowej dla firm – dystrybucja w Sieci Sprzedaży RaiffeisenPOLBANK S.A. – pilotaż (2013)
Najem dla osób fizycznych – pilotaż dla pracowników Grupy Raiffeisen (2013)
od 09/2012 do 05/2013 Dyrektor Wsparcia Sprzedaży w Departamencie Sprzedaży
Zarządzanie 3 zespołami (Analizy, Sprzedaż i utrzymanie programu lojalnościowego, Call Center sprzedażowe – sprzedaż i utrzymanie klienta - łącznie 9 osób)
Retencja - kampanie wspierające utrzymanie klientów. Koordynacja obszaru rozwoju produktów.
Analizy rynku i konkurencji. Analizy churn.
Wprowadzenie pierwszego programu partnerskiego w branży leasingowej (opartego na systemie lojalnościowym) (2013)
od 03/2010 do 08/2012 Analityk Biznesowy w Departamencie Wsparcia Sprzedaży i Marketingu
Koordynacja obszaru rozwoju produktów w tym opracowanie i wdrożenie metodologii rozwoju produktów.
Praca w charakterze kierownika projektu. Badania i raporty. Modele migracji i segmentacji klientów.
Autorskie badanie i raport „Badanie nastrojów konsumenckich na rynku jachtów motorowych i żaglowych w Polsce” (2011)
Zakończony sukcesem projekt migracji strony WWW (2011)
Koordynator współpracy ze Związkiem Polskiego Leasingu(2010-2013)
Rozwój projektów wspierających cross-sell w ramach Grupy Raiffeisen w Polsce.
Uruchomienie promocyjnej wspólnej oferty bankowo-leasingowej dla firm – dystrybucja w Sieci Sprzedaży Raiffeisen-Leasing Polska S.A. (2013)
Uruchomienie promocyjnej wspólnej oferty bankowo-leasingowej dla firm – dystrybucja w Sieci Sprzedaży RaiffeisenPOLBANK S.A. – pilotaż (2013)
Najem dla osób fizycznych – pilotaż dla pracowników Grupy Raiffeisen (2013)
od 09/2012 do 05/2013 Dyrektor Wsparcia Sprzedaży w Departamencie Sprzedaży
Zarządzanie 3 zespołami (Analizy, Sprzedaż i utrzymanie programu lojalnościowego, Call Center sprzedażowe – sprzedaż i utrzymanie klienta - łącznie 9 osób)
Retencja - kampanie wspierające utrzymanie klientów. Koordynacja obszaru rozwoju produktów.
Analizy rynku i konkurencji. Analizy churn.
Wprowadzenie pierwszego programu partnerskiego w branży leasingowej (opartego na systemie lojalnościowym) (2013)
od 03/2010 do 08/2012 Analityk Biznesowy w Departamencie Wsparcia Sprzedaży i Marketingu
Koordynacja obszaru rozwoju produktów w tym opracowanie i wdrożenie metodologii rozwoju produktów.
Praca w charakterze kierownika projektu. Badania i raporty. Modele migracji i segmentacji klientów.
Autorskie badanie i raport „Badanie nastrojów konsumenckich na rynku jachtów motorowych i żaglowych w Polsce” (2011)
Zakończony sukcesem projekt migracji strony WWW (2011)
Koordynator współpracy ze Związkiem Polskiego Leasingu(2010-2013)
Unit Manager/Kierownik ds. rekrutacji
Aviva
Rekrutacja i kierowanie 6 osobowym zespołem sprzedażowym doradców ubezpieczeniowych.
Pełny proces rekrutacji, skuteczne wdrożenie nowych doradców ubezpieczeniowych, realizacja celów sprzedażowych, motywowanie i coaching.
Szkolenia kandydatów do egzaminów licencyjnych.
Pełny proces rekrutacji, skuteczne wdrożenie nowych doradców ubezpieczeniowych, realizacja celów sprzedażowych, motywowanie i coaching.
Szkolenia kandydatów do egzaminów licencyjnych.
Senior Business Analyst
ING Bank Śląski S.A. (wcześniej ING BANK N.V.,Warsaw Branch),
od 2005 do 2009.08
Starszy Analityk Biznesowy w Departamencie Marketingu Korporacyjnego
Wpółtworzenie nowego Departamentu Marketingu Korporacyjnego.
Nadzór nad badaniami rynkowymi/marketingowymi. Współpraca z agencjami badawczymi.Prezentacja wyników przed Zarządem Banku. Analizy kampanii marketingowych i pomiar efektywności kampanii.Analizy konkurencji
Analizy migracji(churn),budowa, ewaluacja i aktualizacja modeli predykcyjnych, analizy sprzedaży krzyżowej (cross-sell) oraz wykorzystania potencjału aktualnego portfela klientów (deep-sell)
Generacja leadów (list potencjalnych klientów) sprzedażowych.Prowadzenie serwisu intranetowego.
Wypracowanie efektywnego modelu badania satysfakcji klientów (2005-2009)
Opracowanie modelu migracji klientów korporacyjnych (2008)
Zakończone sukcesem opracowanie koncepcji oraz kierowanie projektem budowy i wdrożenia systemu CRM do zarządzania akwizycją klientów (2007)
Od 1999 do 2005
Starszy Doradca Klienta w Departamencie Klientów Strategicznych
Odpowiedzialny za budowanie relacji ze strategicznymi klientami banku (duże korporacje, klienci globalni, instytucje finansowe) oraz realizację budżetu sprzedażowego na własnym portfelu klientów.
Współpraca z instytucjami finansowymi: banki krajowe i zagraniczne, firmy ubezpieczeniowe, fundusze inwestycyjne i emerytalne, fundacje. Przygotowywanie aplikacji kredytowych w tym analiza finansowa
Tytuł „Najlepszy pracownik roku 2002” w Departamencie Klientów Strategicznych (2002).
od 1998 do 1999
Starszy Doradca Klienta w Centrum Bankowości Korporacyjnej
Kierowanie 3 osobowym zespołem sprzedażowym.
Sprzedaż produktów finansowych firmom z segmentu średnich przedsiębiorstw.
Akwizycja nowych klientów i budowanie relacji. Realizacja budżetu zespołu.
od 2005 do 2009.08
Starszy Analityk Biznesowy w Departamencie Marketingu Korporacyjnego
Wpółtworzenie nowego Departamentu Marketingu Korporacyjnego.
Nadzór nad badaniami rynkowymi/marketingowymi. Współpraca z agencjami badawczymi.Prezentacja wyników przed Zarządem Banku. Analizy kampanii marketingowych i pomiar efektywności kampanii.Analizy konkurencji
Analizy migracji(churn),budowa, ewaluacja i aktualizacja modeli predykcyjnych, analizy sprzedaży krzyżowej (cross-sell) oraz wykorzystania potencjału aktualnego portfela klientów (deep-sell)
Generacja leadów (list potencjalnych klientów) sprzedażowych.Prowadzenie serwisu intranetowego.
Wypracowanie efektywnego modelu badania satysfakcji klientów (2005-2009)
Opracowanie modelu migracji klientów korporacyjnych (2008)
Zakończone sukcesem opracowanie koncepcji oraz kierowanie projektem budowy i wdrożenia systemu CRM do zarządzania akwizycją klientów (2007)
Od 1999 do 2005
Starszy Doradca Klienta w Departamencie Klientów Strategicznych
Odpowiedzialny za budowanie relacji ze strategicznymi klientami banku (duże korporacje, klienci globalni, instytucje finansowe) oraz realizację budżetu sprzedażowego na własnym portfelu klientów.
Współpraca z instytucjami finansowymi: banki krajowe i zagraniczne, firmy ubezpieczeniowe, fundusze inwestycyjne i emerytalne, fundacje. Przygotowywanie aplikacji kredytowych w tym analiza finansowa
Tytuł „Najlepszy pracownik roku 2002” w Departamencie Klientów Strategicznych (2002).
od 1998 do 1999
Starszy Doradca Klienta w Centrum Bankowości Korporacyjnej
Kierowanie 3 osobowym zespołem sprzedażowym.
Sprzedaż produktów finansowych firmom z segmentu średnich przedsiębiorstw.
Akwizycja nowych klientów i budowanie relacji. Realizacja budżetu zespołu.
Szkolenia i kursy
Francuski Instytut Gospodarki, Metodyka Budowy Strategii Firmy. Wybory Strategiczne (2012)
Project Management Institute, Zarządzanie projektami w organizacjach (2011)
Franklin Covey, 7 nawyków skutecznego działania (2009)
Project Management Institute, Zarządzanie projektami w organizacjach (2011)
Franklin Covey, 7 nawyków skutecznego działania (2009)
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
żeglarstwo
sporty walki
taniec towarzyski
sporty walki
taniec towarzyski
Organizacje
.
Inne
.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???