Przemek Kiełbasa

Manager Wydziału Rozwoju Aplikacji, Centrala ING Bank Śląski (Manager IT - Head of Corporate Internet Banking section)
Bieruń, śląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

ING Bank Śląski SA
Manager Wydziału Rozwoju Aplikacji (Manager IT - Head of Corporate Internet Banking section)
Odpowiedzialny za rozwój, testy i wsparcie aplikacji internetowych dla klientów korporacyjnych i strategicznych (w tym mobilnych).

Responsible for development, tests and support corpoorate internet banking (mobile).
ING Bank Śląski SA
Manager Wydziału ds. Zarządzania Aplikacjami (Manager of Applications Management Section)
1. Zarządzanie procesem testowym aplikacji internetowych i mobilnych
2. Planowanie, nadzór oraz kontrola procesu przeprowadzania działań związanych z eksploatacją, rozwojem oraz bezpieczeństwem informacji aplikacji internetowych i mobilnych
3. Koordynacja prac wdrożeniowych modyfikacji aplikacji w odniesieniu do potrzeb wnioskodawców oraz możliwości Departamentu i innych jednostek;
4. Planowanie i monitorowanie realizacji zadań w zakresie wdrażania wymogów prawa i regulacji wewnętrznych banku
5. Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi audytorami w ramach prowadzonych przeglądów w obszarze zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz bezpieczeństwem informacji;
6. Odpowiedzialność za wyprowadzanie awarii/błędów na środowisku produkcyjnym aplikacji internetowych i mobilnych
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Obiektywny, rzeczowy i skupiony na pracy.
Przemek tworzy w zespole przyjazną atmosferę, stara się utrzymać kontakt z każdym pracownikiem.
Profesjonalnie podchodzi do wykonywanych obowiązków szukając przy tym nowych rozwiązań.
Dotychczasowa praca z Przemkiem, w tym także jako podwładny była dla mnie ciekawym i przyjemnym doświadczeniem.


Objective, factual and focused on work.
Przemek creates a friendly atmosphere in a team, trying to keep in touch with each employee.
Professionally goes to the duties, looking for new solutions at the same time.
Previous work with Przemek was for me an interesting and enjoyable experience.
ING Bank Śląski SA
Manager Zespołu ds. Zarzadzania Aplikacjami (Manager of Applications Management Team) w Departamenci
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za aplikacje wsparcia.
ING Bank Śląski SA
Koordynator ds. zarządzania aplikacji (Senior Application Management Specialist-Coordinator) w Depar
1. Koordynacja działań rozwojowych i wdrożeniowych dla nowych/modyfikowanych rozwiązań informatycznych
2. Koordynacja procesu przeprowadzania testów w ramach określonej grupy aplikacji
3. Udział w pracach nad wymaganiami użytkownika i specyfikacją funkcjonalną z jednostkami IT
ING Bank Śląski SA
Starszy Menedżer Produktu (Senior Product Manager) w Departamecie Bankowości Elektronicznej
ING Bank Śląski SA
Starszy Specjalista ds. bankowości elektronicznej (Electronic Banking Senior Specialist) w Departame
1. Przygotowywanie i modyfikowanie regulacji produktowych (modyfikacje, instrukcje)
2. Przygotowywanie i modyfikowanie materiałów dla Klientów w zakresie produktów bankowości elektronicznej.
3. Przygotowywanie i modyfikowanie zawartości strony internetowej Banku
4. Monitorowanie zachowań konkurencji, opracowywanie raportów i zestawień oraz rekomendacji do modyfikowania istniejących produktów lub wdrożenia nowych produktów
5. Opracowywanie wymagań użytkownika w zakresie systemów bankowości elektronicznej
6. Udział w projektach prowadzonych w Banku
7. Orgranizowanie szkoleń i prezentacji dla jednostek Banku
ING Bank Śląski SA
Starszy specjalista ds. procedur w Departamencie Płatności Elektronicznych
Zakres obowiązków:
1. Obsługa aplikacji bankowości elektronicznej oraz płatności realizowanych przez te aplikacje.
2. Obowiązki związane z funkcjami właściciela aplikacji systemów bankowości elektronicznej:
• Udział w testach funkcjonalnych i akceptacyjnych nowych rozwiązań aplikacji
• Monitorowanie i wykrywanie oraz zgłaszanie błędów aplikacji
• Udział w pracach związanych z analizą ryzyka aplikacji oraz wykonywanie zaleconych rekomendacji
• Udział w testach planów zachowania ciągłości aplikacji (opracowywanie planów)
• Zarządzanie procedurami (opracowywanie, modyfikacje)
• Bieżąca kontrola realizacji umów maintenance
• Merytoryczny nadzór nad funkcjonowaniem sieci dostępowej do usług bankowości elektronicznej
• Bieżąca współpraca z dostawcami oprogramowania, śledzenie zmian na rynku w zakresie rozwoju systemów
• Testowanie nowych programów i sprzętu
• Utrzymywanie środowiska testowego, obsługa użytkowników wewnętrznych (system treningowy)
ING Bank Śląski SA
Specjalista ds. procedur w Departamencie Electronic Banking
Zakres obowiązków:
1. Administracja i zarządzanie systemami bankowości telefonicznej
2. Definiowanie wymagań funkcjonalnych dla nowych produktów bankowych obsługiwanych przez systemy bankowości elektronicznej
3. Współpraca w tworzeniu nowych produktów bankowych powiązanych z istniejącymi w Banku systemami IT
4. Prowadzenie testów akceptacyjnych i funkcjonalnych ww. aplikacji
5. Opracowywanie procedur dla wyżej wymienionych systemów
6. Zarządzanie i aktualizacja serwisu internetowego grupy ING w Polsce - www.ing.pl (zakładka e-finanse)
ING Bank Śląski SA
Dordca Klienta w Oddziale Banku (Retail Client Advisor)
Zakres obowiązków:
1. Udzielanie informacji oraz sprzedaż klientom produktów Banku (klienci indywidualni oraz firmy)
2. Realizacja dyspozycji klientów dot. operacji gotówkowych i bezgotówkowych
ING Bank Śląski SA
Stażysta w Departamencie Produktów Korporacyjnych (Intern at Corporate Products Department)
Zakres obowiązków:
1. Przeprowadzanie analiz wniosków o wdrożenie systemu rachunku skonsolidowanego i umowy w sprawie obsługi wpływów gotówkowych
2. Współpraca z Departamentem Skarbca Centralnego oraz ING Barings O/Warszawa w celu wdrożenia nowych klientów ING w system obsługi ING/BSK Cash Collect.

Szkolenia i kursy

Szkolenia stacjonarne:

Doradztwo - 17.07.2012-17.07.2012
Zarządzanie zmianą 15.06.2012-15.06.2012
Samurai Game 28.05.2012-28.05.2012
Procesy ING w zarządzaniu ludźmi 12.04.2012-12.04.2012
O budowaniu wiarygodności menedżer.II 26.03.2012-27.03.2012
O wywieraniu wpływu na realiz.celu...II 06.02.2012-07.02.2012
Sztuka prowadzenia Rozmów Rocznych 10.01.2012-11.01.2012

O zarządzaniu niepewnością w syt.zm.II 01.12.2011-02.12.2011
Prawo pracy II 21.11.2011-21.11.2011
Czas pracy - jak prawdłowo planować 15.11.2011-15.11.2011
O różnicach, które są wyzwaniem 03.10.2011-04.10.2011
Zarządzanie Rozwojem Pracowników 27.09.2011-27.09.2011
Psychologia Szefa-Szef to zawód 15.09.2011-16.09.2011
Sztuka wystąpień publicznych 26.07.2011-27.07.2011

Zarządzanie projektami 20.01.2010 - 22.01.2010
Warsztaty z zarządzania projektami 20.01.2010 - 22.01.2010
Szkolenie zarządzanie projektami - podst 19.01.2010 - 19.01.2010

Skuteczna komunikacja i współpraca z kli 14.06.2008 - 14.06.2008

Asertywność - w zgodzie z sobą i innymi 12.12.2007 - 14.12.2007
Skuteczna komunikacja i współpraca z klientem 22.06.2007 - 23.06.2007

Zarządzanie czasem i rozw. problemów 02.06.2006 - 02.06.2006
IBM Lotus Workplace, IBM Webspher Portal 19.05.2006 - 21.05.2006
kurs języka angielskiego - zewnętrzny 01.02.2006 - 23.06.2006

kurs języka angielskiego - zewnętrzny 01.09.2005 - 30.12.2005
Podstawy testowania oprogramowania 11.04.2005 - 13.04.2005

Siła Zespołu 03.12.2004 - 05.12.2004

Elektroniczne instrumenty płatnicze 18.07.2003 - 18.07.2003
Unowocześniania bankowych syst. płatn. 08.05.2003 - 08.05.2003

Bankowość internetowa - wybrane zagadn. 23.09.2002 - 23.09.2002

Kurs kasjerów bankowych i walutowych 07.08.2000 - 10.08.2000
Oferta produktów kredytowych i depozytów 11.08.2000 - 17.08.2000
Efektywna sprzedaż prod. bankowych MB 22.08.2000 - 25.08.2000
Symulacje obsługi klienta MB 12.09.2000 - 15.09.2000

Szkolenia eLearningowe:
Bezpieczeństwo laptopów i pamięci USB
Compliance w ING BSK - odświeżenie
Compliance - szlifowanie diamentu
Zarządzanie Ryzykiem Operacyjnym
Vademecum Bezpieczenstwa w ING
Metodyka zarzadzani projektami
Podstawy zarzadzania projektami
Podstawy zarządzania projektami
Zarządz. personelem w proc. oceny prac.
Przeciw_przestęp_finan_i_gospodar
KPI - profil menedżerski
Ocena i Rozwój - profil menedżerski
SAP -samoobsługa menedżerska - MSS
Proces zatrudniania pracownika
Zarządzanie Ryzykiem Compliance
Compliance dla kierownictwa-odświeżenie
Psychologia szefa
Budowanie zespołu
Compliance szlifowanie diamentu menedzer
Przeciwdziałanie oszustwom - AntiFraud
New Information Security Policies
Ochrona danych osobowych
Budowanie zaufania klienta
Polityka FEC (AMA 2.0)
Gry strategiczne
Ryzyko informacji
Przegląd dyrektywy MiFID
Klasyfikacja klientów
Adekwatność i stosowność

Edukacja

Logo
Biznes elektroniczny, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Logo
Marketing i Zarządzanie, licencjackie
Akademia Ekonomiczna w Katowicach

Inne

prawo jazdy kat. B
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
umiejętność pracy w grupie
umiejętność szybkiego uczenia się
Obsługa komputera:MS Office (w tym MS Visio i MS Project), Lotus Notes