Przemek Kiełbasa

Przemek Kiełbasa

Manager Wydziału Rozwoju Aplikacji, Centrala ING Bank Śląski (Manager IT - Head of Corporate Internet Banking section)

Bieruń, śląskie

Podsumowanie

    Manager Wydziału Rozwoju Aplikacji (Manager IT - Head of Corporate Internet Banking section)

    Centrala ING Bank Śląski SA

    od stycznia 2014 (od 4 miesięcy)
    Odpowiedzialny za rozwój, testy i wsparcie aplikacji internetowych dla klientów korporacyjnych i strategicznych (w tym mobilnych).

    Responsible for development, tests and support corpoorate internet banking (mobile).
    Manager Wydziału ds. Zarządzania Aplikacjami (Manager of Applications Management Section)

    Centrala ING Bank Śląski

    od czerwca 2012 (od 1 roku i 11 miesięcy)
    1. Zarządzanie procesem testowym aplikacji internetowych i mobilnych
    2. Planowanie, nadzór oraz kontrola procesu przeprowadzania działań związanych z eksploatacją, rozwojem oraz bezpieczeństwem informacji aplikacji internetowych i mobilnych
    3. Koordynacja prac wdrożeniowych modyfikacji aplikacji w odniesieniu do potrzeb wnioskodawców oraz możliwości Departamentu i innych jednostek;
    4. Planowanie i monitorowanie realizacji zadań w zakresie wdrażania wymogów prawa i regulacji wewnętrznych banku
    5. Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi audytorami w ramach prowadzonych przeglądów w obszarze zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz bezpieczeństwem informacji;
    6. Odpowiedzialność za wyprowadzanie awarii/błędów na środowisku produkcyjnym aplikacji internetowych i mobilnych

    wystawiono 30 stycznia 2013

    Obiektywny, rzeczowy i skupiony na pracy.
    Przemek tworzy w zespole przyjazną atmosferę, stara się utrzymać kontakt z każdym pracownikiem.
    Profesjonalnie podchodzi do wykonywanych obowiązków szukając przy tym nowych rozwiązań.
    Dotychczasowa praca z Przemkiem, w tym także jako podwładny była dla mnie ciekawym i przyjemnym doświadczeniem.


    Objective, factual and focused on work.
    Przemek creates a friendly atmosphere in a team, trying to keep in touch with each employee.
    Professionally goes to the duties, looking for new solutions at the same time.
    Previous work with Przemek was for me an interesting and enjoyable experience.
    Jarosław M. Jarosław M. , podwładny
    Manager Zespołu ds. Zarzadzania Aplikacjami (Manager of Applications Management Team) w Departamenci

    Centrala ING Bank Śląski

    od kwietnia 2011 (od 3 lat i 1 miesiąca)
    Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za aplikacje wsparcia.
    Koordynator ds. zarządzania aplikacji (Senior Application Management Specialist-Coordinator) w Depar

    Centrala ING Bank Śląski

    grudzień 2006 - marzec 2011 (przez 4 lata i 4 miesiące)
    1. Koordynacja działań rozwojowych i wdrożeniowych dla nowych/modyfikowanych rozwiązań informatycznych
    2. Koordynacja procesu przeprowadzania testów w ramach określonej grupy aplikacji
    3. Udział w pracach nad wymaganiami użytkownika i specyfikacją funkcjonalną z jednostkami IT
    Starszy Menedżer Produktu (Senior Product Manager) w Departamecie Bankowości Elektronicznej

    Centrala ING Bank Śląski

    wrzesień 2006 - listopad 2006 (przez 3 miesiące)
    Starszy Specjalista ds. bankowości elektronicznej (Electronic Banking Senior Specialist) w Departame

    Centrala ING Bank Śląski

    grudzień 2005 - sierpień 2006 (przez 9 miesięcy)
    1. Przygotowywanie i modyfikowanie regulacji produktowych (modyfikacje, instrukcje)
    2. Przygotowywanie i modyfikowanie materiałów dla Klientów w zakresie produktów bankowości elektronicznej.
    3. Przygotowywanie i modyfikowanie zawartości strony internetowej Banku
    4. Monitorowanie zachowań konkurencji, opracowywanie raportów i zestawień oraz rekomendacji do modyfikowania istniejących produktów lub wdrożenia nowych produktów
    5. Opracowywanie wymagań użytkownika w zakresie systemów bankowości elektronicznej
    6. Udział w projektach prowadzonych w Banku
    7. Orgranizowanie szkoleń i prezentacji dla jednostek Banku
    Starszy specjalista ds. procedur w Departamencie Płatności Elektronicznych

    Centrala ING Bank Śląski

    grudzień 2004 - listopad 2005 (przez 1 rok)
    Zakres obowiązków:
    1. Obsługa aplikacji bankowości elektronicznej oraz płatności realizowanych przez te aplikacje.
    2. Obowiązki związane z funkcjami właściciela aplikacji systemów bankowości elektronicznej:
    • Udział w testach funkcjonalnych i akceptacyjnych nowych rozwiązań aplikacji
    • Monitorowanie i wykrywanie oraz zgłaszanie błędów aplikacji
    • Udział w pracach związanych z analizą ryzyka aplikacji oraz wykonywanie zaleconych rekomendacji
    • Udział w testach planów zachowania ciągłości aplikacji (opracowywanie planów)
    • Zarządzanie procedurami (opracowywanie, modyfikacje)
    • Bieżąca kontrola realizacji umów maintenance
    • Merytoryczny nadzór nad funkcjonowaniem sieci dostępowej do usług bankowości elektronicznej
    • Bieżąca współpraca z dostawcami oprogramowania, śledzenie zmian na rynku w zakresie rozwoju systemów
    • Testowanie nowych programów i sprzętu
    • Utrzymywanie środowiska testowego, obsługa użytkowników wewnętrznych (system treningowy)
    Specjalista ds. procedur w Departamencie Electronic Banking

    Centrala ING Bank Śląski

    grudzień 2000 - listopad 2004 (przez 4 lata)
    Zakres obowiązków:
    1. Administracja i zarządzanie systemami bankowości telefonicznej
    2. Definiowanie wymagań funkcjonalnych dla nowych produktów bankowych obsługiwanych przez systemy bankowości elektronicznej
    3. Współpraca w tworzeniu nowych produktów bankowych powiązanych z istniejącymi w Banku systemami IT
    4. Prowadzenie testów akceptacyjnych i funkcjonalnych ww. aplikacji
    5. Opracowywanie procedur dla wyżej wymienionych systemów
    6. Zarządzanie i aktualizacja serwisu internetowego grupy ING w Polsce - www.ing.pl (zakładka e-finanse)
    Dordca Klienta w Oddziale Banku (Retail Client Advisor)

    ING Bank Śląski SA

    sierpień 2000 - listopad 2000 (przez 4 miesiące)
    Zakres obowiązków:
    1. Udzielanie informacji oraz sprzedaż klientom produktów Banku (klienci indywidualni oraz firmy)
    2. Realizacja dyspozycji klientów dot. operacji gotówkowych i bezgotówkowych
    Stażysta w Departamencie Produktów Korporacyjnych (Intern at Corporate Products Department)

    Centrala ING Bank Śląski

    listopad 1999 - lipiec 2000 (przez 9 miesięcy)
    Zakres obowiązków:
    1. Przeprowadzanie analiz wniosków o wdrożenie systemu rachunku skonsolidowanego i umowy w sprawie obsługi wpływów gotówkowych
    2. Współpraca z Departamentem Skarbca Centralnego oraz ING Barings O/Warszawa w celu wdrożenia nowych klientów ING w system obsługi ING/BSK Cash Collect.

    Edukacja

    Biznes elektroniczny, magisterskie

    Akademia Ekonomiczna w Katowicach

    październik 2002 - czerwiec 2004 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
    Marketing i Zarządzanie, licencjackie

    Akademia Ekonomiczna w Katowicach

    październik 1999 - czerwiec 2002 (przez 2 lata i 9 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    Szkolenia stacjonarne:

    Doradztwo - 17.07.2012-17.07.2012
    Zarządzanie zmianą 15.06.2012-15.06.2012
    Samurai Game 28.05.2012-28.05.2012
    Procesy ING w zarządzaniu ludźmi 12.04.2012-12.04.2012
    O budowaniu wiarygodności menedżer.II 26.03.2012-27.03.2012
    O wywieraniu wpływu na realiz.celu...II 06.02.2012-07.02.2012
    Sztuka prowadzenia Rozmów Rocznych 10.01.2012-11.01.2012

    O zarządzaniu niepewnością w syt.zm.II 01.12.2011-02.12.2011
    Prawo pracy II 21.11.2011-21.11.2011
    Czas pracy - jak prawdłowo planować 15.11.2011-15.11.2011
    O różnicach, które są wyzwaniem 03.10.2011-04.10.2011
    Zarządzanie Rozwojem Pracowników 27.09.2011-27.09.2011
    Psychologia Szefa-Szef to zawód 15.09.2011-16.09.2011
    Sztuka wystąpień publicznych 26.07.2011-27.07.2011

    Zarządzanie projektami 20.01.2010 - 22.01.2010
    Warsztaty z zarządzania projektami 20.01.2010 - 22.01.2010
    Szkolenie zarządzanie projektami - podst 19.01.2010 - 19.01.2010

    Skuteczna komunikacja i współpraca z kli 14.06.2008 - 14.06.2008

    Asertywność - w zgodzie z sobą i innymi 12.12.2007 - 14.12.2007
    Skuteczna komunikacja i współpraca z klientem 22.06.2007 - 23.06.2007

    Zarządzanie czasem i rozw. problemów 02.06.2006 - 02.06.2006
    IBM Lotus Workplace, IBM Webspher Portal 19.05.2006 - 21.05.2006
    kurs języka angielskiego - zewnętrzny 01.02.2006 - 23.06.2006

    kurs języka angielskiego - zewnętrzny 01.09.2005 - 30.12.2005
    Podstawy testowania oprogramowania 11.04.2005 - 13.04.2005

    Siła Zespołu 03.12.2004 - 05.12.2004

    Elektroniczne instrumenty płatnicze 18.07.2003 - 18.07.2003
    Unowocześniania bankowych syst. płatn. 08.05.2003 - 08.05.2003

    Bankowość internetowa - wybrane zagadn. 23.09.2002 - 23.09.2002

    Kurs kasjerów bankowych i walutowych 07.08.2000 - 10.08.2000
    Oferta produktów kredytowych i depozytów 11.08.2000 - 17.08.2000
    Efektywna sprzedaż prod. bankowych MB 22.08.2000 - 25.08.2000
    Symulacje obsługi klienta MB 12.09.2000 - 15.09.2000

    Szkolenia eLearningowe:
    Bezpieczeństwo laptopów i pamięci USB
    Compliance w ING BSK - odświeżenie
    Compliance - szlifowanie diamentu
    Zarządzanie Ryzykiem Operacyjnym
    Vademecum Bezpieczenstwa w ING
    Metodyka zarzadzani projektami
    Podstawy zarzadzania projektami
    Podstawy zarządzania projektami
    Zarządz. personelem w proc. oceny prac.
    Przeciw_przestęp_finan_i_gospodar
    KPI - profil menedżerski
    Ocena i Rozwój - profil menedżerski
    SAP -samoobsługa menedżerska - MSS
    Proces zatrudniania pracownika
    Zarządzanie Ryzykiem Compliance
    Compliance dla kierownictwa-odświeżenie
    Psychologia szefa
    Budowanie zespołu
    Compliance szlifowanie diamentu menedzer
    Przeciwdziałanie oszustwom - AntiFraud
    New Information Security Policies
    Ochrona danych osobowych
    Budowanie zaufania klienta
    Polityka FEC (AMA 2.0)
    Gry strategiczne
    Ryzyko informacji
    Przegląd dyrektywy MiFID
    Klasyfikacja klientów
    Adekwatność i stosowność