Skuteczna rekrutacja

Referent / Starszy Referent / Specjalista / Inspektor w Dziale Finansowo-Księgowym

Miasto: Warszawa

Aplikuj teraz

Praca » Stanowiska » Księgowość/Audyt/Podatki » Referent / Starszy Referent / Specjalista / Inspektor w Dziale Finansowo-Księgowym Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów jest jednostką budżetową miasta stołecznego Warszawy, powołaną do obsługi finansowo - księgowej szkół i placówek funkcjonujących na obszarze Dzielnicy Ursynów m. st.Warszawy. Działa na podstawie Uchwały Nr XXIII / 416 / 2003 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 18 grudnia 2003 r. w sprawie utworzenia Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy oraz niektórych dzielnicowych biur finansów oświaty m. st. Warszawy, a także zmiany nazw i statutów niektórych jednostek obsługi ekonomiczno - administracyjnej szkół i placówek oświatowych (Dz. Woj. Mazowieckiego z 2004 r. Nr 8, poz. 343).

Referent / Starszy Referent / Specjalista / Inspektor w Dziale Finansowo-Księgowym

Miasto: Warszawa

Region: mazowieckie

Opis stanowiska

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • przyjmowanie i kontrola dokumentów otrzymanych z zewnątrz, oraz z wewnątrz biura,
  • rozliczanie i sporządzanie dowodu wypłaty zaliczek,
  • rozliczanie magazynu żywnościowego,
  • rozliczanie dochodów budżetowych i dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku dochodów,
  • rozliczanie kosztów placówek zgodnie z zawartymi porozumieniami,
  • dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,
  • import list płac w systemie księgowym,
  • terminowe sporządzanie przelewów oraz zestawień niezbędnych do ich akceptacji,
  • analiza sald kont, rozrachunków,
  • realizacji dochodów i wydatków w stosunku do planów finansowych oraz zestawień majątku z ewidencją księgową,
  • prowadzenie ewidencji (cząstkowych rejestrów jednostki) dla potrzeb podatku od towarów i usług,
  • sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7 lub (korekty deklaracji) za dany okres rozliczeniowy,
  • przekazywanie środków finansowych na zapłatę podatku VAT,
  • księgowanie umorzeń środków trwałych,
  • prowadzenie windykacji należności (noty odsetkowe, potwierdzenia sald), sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • zatwierdzanie dokumentów,
  • finansowa obsługa funduszu świadczeń socjalnych,
  • współpraca z prowadzonymi placówkami w celu zapewnienia prawidłowej obsługi finansowo – księgowej;
 

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 poz. 902 z póź. zm.);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie co najmniej średnie
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera, pakietu Microsoft Office 

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia
  • co najmniej 2 lata pracy w księgowości w sektorze finansów publicznych
  • znajomość programu księgowego sQola FK firmy QNT
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych (rachunkowość, podatki od towarów i usług, klasyfikacji dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów, sprawozdawczości budżetowej)
  • komunikatywność i terminowość,
  • sumienność,
  • organizacja pracy własnej
  • zdolności analityczne

Oferujemy

Liczba stanowisk pracy: 3 Umowa o pracę: 3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 poz. 902 z poź. zm.),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 poz. 922)”

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na poniższy adres lub osobiście (piętro V, pokój 502, w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku) do 25 sierpnia br. Aby złożyć dokumenty osobiście, należy pobrać przepustkę gościa w recepcji na parterze budynku.

 

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.