T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Na stanowisku Konsultanta ds. Indywidualnej Obsługi Klienta Biznesowego pomogą Ci:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Pewność siebie, szybkość działania i elastyczność
- Umiejętność pracy w zespole
- Otwartość na zmiany
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Będziesz odpowiedzialny za:
- Profesjonalną telefoniczną oraz mailową obsługę zgłoszeń Klientów w zakresie produktów T-Mobile
- Zarządzanie określonym portfelem Klientów
- Administrowanie usługami Klienta (aktywacja, modyfikacja, deaktywacja)
- Realizację zadań dotyczących zamówień sprzętowych
- Ścisłą współpracę z Działem Sprzedaży w zakresie obsługi dyspozycji Klienta
- Realizowanie cyklicznych raportów na życzenie Klienta
- Udział w spotkaniach z Klientem ( telekonferencje / wyjazdy służbowe)
Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.