Oferta archiwalna
Zobacz aktualne oferty pracy
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Nasz Klient posiada bogate doświadczenie w dostarczaniu produktów i usług najwyższej jakości. Specjaliści ds. obsługi klienta międzynarodowego wspierają i kształcą zarówno współpracowników, jak i klientów. Właściwy kandydat zawsze poszukuje wyjątkowych i skutecznych sposobów rozwiązywania problemów, cechując się przy tym z wyjątkową empatią i profesjonalizmem w relacjach ze społecznością międzynarodową.
Poszukujemy komunikatywnych osób chętnych podjąć wyzwanie i rozpocząć karierę zawodową w międzynarodowym środowisku. Jeżeli jesteś osobą ambitną, cechujesz się opanowaniem, wysokim poziomem empatii oraz jesteś multizadaniowy, ta praca jest właśnie dla ciebie.
Zadania:
• Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
• Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
• Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
• Promowanie pozytywnej komunikacji;
• Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.
Wymagania:
• Biegła znajomość jednego z języków(C1/C2): niemiecki / francuski / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki / włoski;
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
• Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
• Kreatywność oraz motywacja do pracy;
• Biegłość w korzystaniu z komputera;
• Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.
Oferujemy:
• Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
• Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
• Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
• Darmowe przekąski i napoje;
• Pracę w międzynarodowym środowisku;
• Możliwości rozwoju i awansu;
• Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.