Czym się zajmujemy?
- Obsługujemy klientów dzwoniących do nas, na infolinię obsługowo-sprzedażową
- Udzielamy informacji w zakresie płatności, reklamacji, pomagamy w obsłudze urządzeń mobilnych, aktywacji usług,
- Sprzedajemy usługi i utrzymujemy już istniejące podczas rozmowy przychodzącej,
Dołącz do nas jeśli:
- Lubisz kontakt z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać i potrafisz przejąć inicjatywę w rozmowie
- Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer,
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz takie zdobyć i doskonalić swoje umiejętności,
- Szukasz stabilnego i pewnego zatrudnienia, z umową o pracę już od pierwszego dnia szkolenia,
- Jesteś ambitny, zmotywowany i nastawiony na sukces jakim są dobre wyniki i wysokie premie sprzedażowe
- Jesteś gotowy do podjęcia współpracy od 11.06.2024r.
Co oferujemy?
- Umowę o pracę już od pierwszego dnia szkolenia,
Podstawową stawkę godzinową 26 zł/h + kwartalne premie jakościowe (500 - 1300 zł brutto),
- Miesięczne premie sprzedażowe: od 500 zł brutto/miesiąc (najlepsi nawet 3500 zł brutto), nie ma limitu ile zarobisz, wszystko zależy od Twojego zaangażowania,
- Szkolenie stacjonarne od podstaw oraz wsparcie trenera i kierownika po szkoleniu,
- Hybrydowy model pracy - praca głównie w domu, ok. 7 dni/miesiąc w biurze,
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic,
- Grafik dwuzmianowy - zmiany poranne i popołudniowe w godzinach pracy infolinii 6:00-23:00,
- Laptop służbowy,
- Konkursy z nagrodami (bony sodexo, gadżety, elektronika)
- Realne możliwości uzyskiwania podwyżek i awansów stanowiskowych,
- Pełen pakiet benefitów (karty sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bezpłatny kurs m.in. angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego, gwarantowana zniżka na usługi Orange 50 %),
- Firmowe imprezy integracyjne, ciekawe eventy w miejscu pracy
- Możliwość zdobycia cenionego na rynku pracy doświadczenia i wiedzy
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego klienta, Orange Polska, poszukujemy osób na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".