Oferta archiwalna
Zobacz aktualne oferty pracy
Miejsce pracy: Centrala - Wrocław
Numer ref.: AWZ/2017/04
Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.
Do Twoich obowiązków należeć będzie tłumaczenie dokumentów służbowych, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point oraz redagowanie pism i wiadomości służbowych. Będziesz odpowiedzialny/-a za sporządzanie i analizowanie dokumentów oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem, w tym również za samodzielne prowadzenie zleconych projektów. Dodatkowo do Twoich bieżących zadań należeć będzie organizowanie spotkań służbowych, a także prowadzenie kalendarza przełożonego.
Prosimy o przesłanie aplikacji wraz z numerem referencyjnym na wskazany adres. Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."