Kierownika ds. Telecentrum, Szczecin - oferta pracy - GoldenLine.plNEUCA - Kierownika ds. Telecentrum

Oferta archiwalna

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu w Departamencie Centralnym Telemarketingu osoby na stanowisko:
 

Kierownika ds. Telecentrum

Miejsce pracy: Szczecin | Numer referencyjny: KT/11

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • koordynację pracy podległych Sekcji,
  • wdrażanie strategii oraz realizację celów jakościowych i sprzedażowych podległych zespołów,
  • koordynację ruchu połączeń telefonicznych i dostosowywanie wymaganych zasobów, 
  • zapewnienie ciągłości obsługi klienta zgodnie z przyjętym standardem,
  • bieżące raportowanie wyników (analiza, interpretacja i prezentacja danych),
  • budowę zaangażowania w podległych jednostkach organizacyjnych,
  • rozwój podległego zespołu.

Od kandydatów oczekujemy:

  • kilkuletniego doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem sprzedaży/obsługi telefonicznej,
  • wysoko rozwiniętych kompetencji związanych z zarządzaniem ludźmi,  
  • ponadprzeciętnej orientacji na potrzeby klientów,
  • wysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych,
  • umiejętności wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji,
  • silnej orientacji na cel,
  • gotowości do podejmowania samodzielnych decyzji.

Osobie, która obejmie to stanowisko oferujemy:

  • wsparcie w przypadku konieczności relokacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system bonusowy,
  • wsparcie w przejmowaniu nowych obowiązków – profesjonalny proces adaptacji.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) wraz z numeremreferencyjnym KT/11  podanym w temacie wiadomości do dnia 05 grudnia 2014.

Na dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NEUCA SA zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883."

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.