konsultant service desk, Łódź - oferta pracy - GoldenLine.plRandstad Polska - konsultant service desk

Oferta archiwalna

Randstad Technologies specjalizuje się w rekrutacjach z obszaru informatyki oraz z pogranicza informatyki i biznesu. Koncentrujemy się na poszukiwaniu wysokiej klasy specjalistów na poziomie wszystkich szczebli organizacyjnych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

konsultant service desk

Nr ref.: 833

Praca stała

Lokalizacja: Łódź

Zakres obowiązków:

  • rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników, w tym zdalne rozwiązywanie incydentów w systemach klienckich i aplikacjach użytkowników
  • monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń
  • współpraca z innymi osobami w zespole
  • współpraca z wyspecjalizowanymi działami technicznymi
  • przygotowywanie raportów cyklicznych oraz niestandardowych min. z zarejestrowanych incydentów
  • praca na różnych zmianach 24/7

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki informatyczne lub pokrewne)
  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze service desk/ help desk
  • znajomość aplikacji systemów operacyjnych klasy Windows
  • znajomość Active Directory, zagadnień sieciowych LAN/WAN i sprzętu Cisco
  • doświadczenie w administracji Outlook 2003/2010 (zarządzanie kontami, grupami itp.)
  • znajomość BMC Remedy będzie dodatkowym atutem
  • znajomość Citrix będzie dodatkowym atutem 
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego bedzie dodatkowym atutem
  • zdolność szybkiego podejmowania decyzji i umiejętność pracy pod presją czasu
  • gotowość podjęcia pracy w systemie zmianowym 24h/7

» Aplikuj «

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)