Telefoniczny Doradca Klienta (Wydział Obsługi/umowa na zastępstwo), Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.pl BANK BGZ - Telefoniczny Doradca Klienta (Wydział Obsługi/umowa na zastępstwo)

Oferta archiwalna

Telefoniczny Doradca Klienta
(Wydział Obsługi/umowa na zastępstwo)

MIEJSCE PRACY: Warszawa

Ref no.: BGZ04845

Zakres zadań

  • obsługa klientów korzystających z usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu,
  • obsługa procesu sprzedaży rachunków bankowych oraz kart płatniczych klientom detalicznym za pośrednictwem kuriera,
  • sprzedaż produktów i usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu,
  • obsługa kampanii telemarketingowych sprzedażowych,
  • obsługa korespondencji e-mailowej Klientów.

Od Kandydatów oczekujemy

  • wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów),
  • doświadczenia w obsłudze telefonicznej klientów, telemarketingu lub sprzedaży bezpośredniej produktów finansowych,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • zorientowania na wynik,
  • dyspozycyjności,
  • wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy

  • umowę o pracę na zastępstwo,
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
  • system rozwoju zawodowego dla pracowników –
    Indywidualny Plan Rozwoju,
  • świadczenia socjalne
    (m.in. opiekę medyczną, pakiet sportowo - rekreacyjny),
  • przyjazną atmosferę pracy.

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wypełnij formularz
klikając na poniższy przycisk:

Aplikuj teraz

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dołączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank BGŻ z siedzibą w Warszawie,ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji teraz i w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.).