Badacz User Experience - UX Researcher, Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plARTEGENCE - Badacz User Experience - UX Researcher

Oferta archiwalna

Badacz User Experience - UX Researcher

Miasto: Warszawa

Region: mazowieckie

Numer ref.: Badacz UX - Arte 22/04/14

YUUX, dział agencji Artegence zajmujący się analizą i strategią UI/UX poszukuje osoby na stanowisko Badacza User Experience.

Szukamy osób zaangażowanych, gotowych do podejmowania wyzwań w badaniach User Experience. Głównym zadaniem badacza jest podwyższanie jakości projektów przez przygotowanie i prowadzenie analizowanie testów Usability/UX z udziałem użytkowników, współpracując w tej kwestii z projektantami UI, grafikami, project managerami oraz klientem. W zakresie zadań badacza jest także analiza i poszukiwanie rozwiązań Internetowych i trendów wspomagających dział YUUX.

Zakres odpowiedzialności

  • projektowanie i planowanie realizacji badań User Experience, prowadzenie badań z użytkownikami,
  • opracowywanie raportu końcowego z rekomendacjami ulepszenia interfejsów i zmian w UI oraz prezentacja wniosków,
  • opracowywanie raportów dotyczących interfejsów, strategii i rozwiązań interaktywnych, trendów interaktywnych w Internecie,
  • śledzenie trendów i innowacji w aplikacjach, serwisach internetowych, systemach transakcyjnych i mobilnych.
 

Wymagane umiejętności na stanowisku

Idealna osoba łączy w sobie kompetencje społeczne/psychologiczne z umiejętnościami poszukiwania i wybierania najważniejszych informacji z Internetu. 
  • umiejętność badawcze w planowaniu, prowadzeniu i opracowywaniu wyników badań UX z użytkownikami,
  • samoorganizacja, umiejętność planowania, terminowość,
  • empatia i umiejętność rozmowy,
  • znajomość i zainteresowanie rozwiązaniami interaktywnymi, stronami internetowymi, interfejsami, animacjami, GUI, interfejsami mobilnymi, itp.,
  • znajomość zasad usability, zainteresowanie HCI i UX,
  • umiejętność szukania i analizy informacji z Internetu, poszukiwania dobrych interfejsów lub przykładów rozwiązań branżowych,
  • otwartość umysłu, twórcze podejście do rekomendacji, analityczne myślenie przy propozycjach rozwiązań.

Oferujemy

  • pracę przy innowacyjnych i dużych projektach, w stabilnej, docenianej przez rynek firmie,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
  • możliwość współtworzenia pasjonujących projektów dla najbardziej wymagających klientów,
  • realizację innowacyjnych przedsięwzięć z zakresu badań UX oraz analizy potrzeb,
  • świetną atmosferę w młodym, inteligentnym zespole.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres kariera@artegence.com oraz phaltof(at)artegence.com z tytułem e-maila „Badacz UX - Arte 22/04/14”.

Wraz z CV prosimy o przysłanie listu motywacyjnego (krótkie uzasadnienie kompetencji i dopasowania do stanowiska). 


Informujemy, że nie zwracamy nadesłanych dokumentów i odpowiadamy tylko na wybrane oferty.


Zatrudni Cię Artegence - najbardziej utytułowana agencja mediów interaktywnych w Polsce. Od 1999 roku regularnie zdobywamy branżowe trofea w kategorii kreatywnej komunikacji oraz skuteczności wdrażanych rozwiązań marketingowych. To tu powstawały i powstają oszałamiające kampanie dla Nike, FOX TV, Fujitsu, Orange Warsaw Festival czy Wedla.

Do wysyłanej aplikacji prosimy dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych)./>

Aplikuj teraz