Aktualnie poszukujemy:
Senior Manager Działu Obsługi Klienta
Numer ref.: SCCM/04
Miasto: Warszawa
Region: mazowieckie
- Zarządzanie podległym zespołem konsultantów
- Monitoring i analiza efektywności pracy działu
- Odpowiedzialność za proces obsługi klienta
- Dbałość o wysoki poziom satysfakcji klientów
- Monitorowanie celów, planów pracowników oraz przeprowadzanie ocen rocznych pracowników;
- Bieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów w obszarze modelu SaaS
- bardzo wysokie kompetencje komunikacyjne oraz analityczne
- doświadczenie zawodowe w zakresie międzynarodowej współpracy z Klientami, - warunek konieczny
- doświadczenie w zakresie zarządzania Działem Obsługi Klienta
- umiejętność organizowania i koordynowania pracy, zarządzania czasem i priorytetami, brania odpowiedzialności za rezultat,,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (głównie Excel)
Szukamy ludzi ambitnych, ale również pogodnych, dla których praca w zespole to przyjemność.
- Realizację własnych pomysłów
- Niekorporacyjną atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Wynagrodzenie odpowiadające wykonywanej pracy
- Pracę w międzynarodowym środowisku