Senior Manager Działu Obsługi Klienta, Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plZnanylekarz - Senior Manager Działu Obsługi Klienta

Oferta archiwalna

Aktualnie poszukujemy:

Senior Manager Działu Obsługi Klienta

Numer ref.: SCCM/04

Miasto: Warszawa

Region: mazowieckie

  • Zarządzanie podległym zespołem konsultantów 
  • Monitoring i analiza efektywności pracy działu
  • Odpowiedzialność za proces obsługi klienta
  • Dbałość o wysoki poziom satysfakcji klientów
  • Monitorowanie celów, planów pracowników oraz przeprowadzanie ocen rocznych pracowników;
  • Bieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów w obszarze modelu SaaS

  • bardzo wysokie kompetencje komunikacyjne oraz analityczne
  • doświadczenie zawodowe w zakresie międzynarodowej współpracy z Klientami, - warunek konieczny
  • doświadczenie w zakresie zarządzania Działem Obsługi Klienta
  • umiejętność organizowania i koordynowania pracy, zarządzania czasem i priorytetami, brania odpowiedzialności za rezultat,,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (głównie Excel)
Szukamy ludzi ambitnych, ale również pogodnych, dla których praca w zespole to przyjemność.
  • Realizację własnych pomysłów
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy
  • Możliwość  rozwoju zawodowego
  • Wynagrodzenie odpowiadające wykonywanej pracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku

Aplikuj teraz