Junior Accountant / Accountant , Kraków - oferta pracy - GoldenLine.plLufthansa - Junior Accountant / Accountant (w zależności od doświadczenia)

Oferta archiwalna

Lufthansa Group jest grupą lotniczą o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

Airline Accounting Center (AAC) świadczy dla spółek grupy Lufthansa najwyższej jakości usługi z zakresu księgowości oraz usług biznesowych. Obecnie AAC przechodzi dynamiczne zmiany mające na celu przekształcenie w Lufthansa Global Business Services (LGBS). LGBS jest międzynarodową strukturą należącą do Lufthansa Group. Rola LGBS będzie polegała na zapewnieniu szerokiego zakresu usług obejmujących m.in. Finanse, Księgowość, Human Resources oraz Zakupy dla spółek grupy Lufthansa.

Firma AAC Kraków rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 500 pracowników specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

Integracja AAC z Lufthansa Global Business Services wiąże się z dynamicznym wzrostem, rozwojem obecnych, a także wdrożeniem nowych usług. Zapewni to możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać razem z nami i stać częścią naszego sukcesu.
 
W związku z intensywnym rozwojem oferujemy:

Atrakcyjne możliwości pracy i kariery
dla kandydatów władających językami obcymi

w następujących działach: 

Finance Accounting, Revenue Accounting oraz Reporting Services

Junior Accountant / Accountant

(w zależności od doświadczenia)

Miasto: Kraków

Region: małopolskie

Oczekiwania:

  • Minimum dobra znajomość języka angielskiego,
  • Mile widziana co najmniej dobra znajomość języka niemieckiego, lub jednego z wymienionych języków obcych: francuski, włoski, hiszpański, rosyjski,
  • Ukończony minimum III rok studiów - mile widziany profil ekonomiczny; w wybranych serwisach akceptujemy także inne profile wykształcenia,
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność obsługi Windows i MS Office,
  • Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy,
  • Systematyczność i dokładność,
  • Zorientowanie na klienta.

W przypadku działu Reporting Services – bardzo dobra znajomość MS Excel (znajomość Visual Basic będzie dodatkowym atutem).

Oferujemy:

  • Możliwość uczestnictwa w budowaniu nowego serwisu,
  • Stabilne zatrudnienie i ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku,
  • Pracę w inspirującym zespole, przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów,
  • Możliwość zdobywania oraz rozwoju kwalifikacji zawodowych,
  • Szkolenia początkowe i zaawansowane,
  • Codzienny kontakt zawodowy w  języku obcym,
  • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych,
  • Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i system premiowy,
  • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym
  • i prywatnym,
  • Warunki i organizacja pracy przyjazne dla matek – wyróżnienie w plebiscycie „Firma Przyjazna Matce”,
  • Wygodne biuro dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Grasp your chance. Grow with us.

Aplikuj teraz