Piotr Willamowski

Tester (ISTQB)
Elganowo, pomorskie

Umiejętności

ISTQB JIRA PeopleSoft Centrum Jakości HP Quality Center Testy systemowe Planowanie testów Testowanie ręczne Testowanie Def 3000, CRM PeopleSoft Serat

Doświadczenie zawodowe

Soflab Technology Sp. Z o.o.
Tester
Manualne testowanie aplikacji mobilnych i www - analiza dokumentacji, przygotowanie zakresu i pokrycie go przypadkami testowymi. Realizacja testów, zgłaszanie błędów (QC;Jira), raportowanie. Wsparcie klienta na każdym etapie powstawania produktu. Współpraca z zespołem developerów utrzymujących oraz rozwijających produkt w ramach realizowanych sprintów/wdrożeń. Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za usuwanie zgłoszonych błędów. Pilnowanie i retesty błędów. Wsparcie merytoryczne klienta czy innych zespołów (np.:architekci). I wiele innych prac na zlecenie przełożonego.
Open Finance S.A.
Specjalista ds. Planowania Finansów
Bezpośrednia praca z Klientem, aneksowanie umów kredytowych, planowanie finansów.
Getin Noble Bank S.A.
Koordynator Projektu
Prowadzenie projektu IVR (modyfikacja, usprawnianie, testowanie), bieżąca koordynacja pracy infolinii, otwieranie i zamykanie infolinii, opieka nad podległym zespołem, szkolenia, motywowanie, wyznaczanie celów i rozliczanie. Rozwiązywanie problemów na bieżąco.
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Transakcyjny
Kompleksowa obsługa Klientów posiadających rachunki bieżące, Karty kredytowe i płatnicze, kredyty gotówkowe i hipoteczne. Wykonywanie dyspozycji założenia/zerwania lokat, przelewów zwykłych/Sorbnet, edycja danych, wprowadzanie zamówień, monitorowanie zleceń, dbałość o dobry wizerunek Banku, wykonywanie doraźnych zadań zlecanych przez przełożonych. Pomoc młodszym stażem kolegom.
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun portfela Call Center Inbound
Obsługa posprzedażowa Klientów kredytów hipotecznych,
Kontakt z klientami Getin Noble Bank oraz oddziałów hipotecznych; Dom Bank i Metro Bank.
Obsługa bieżących rachunków Klientów indywidualnych i firmowych oraz rachunków Tax Care.
Getin Bank S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Call Center Outbound
Telefoniczna obsługa przyszłych Klientów Banku, informowanie o aktualnej ofercie. Wstępne badanie zdolności kredytowej.
Zapraszanie i umawianie Klientów na spotkanie w oddziałach. Monitorowanie przebiegu spotkania i obsługi Klienta w oddziale.
Tomorrow
Scenarzysta szkoleń e-learning
Samodzielne tworzenie scenariuszy oraz definiowanie i wykonywanie ścieżek realzacji przypadków
WiedzaNet SA
Scenarzysta szkoleń e-learning.
Samodzielne tworzenie scenariuszy (dla TP, BZ WBK, IBM, PKO BP, ING Bank Śląski) oraz definiowanie i wykonywanie ścieżek realizacji przypadków (Use Cases).
Analiza potrzeb, tworzenie koncepcji i metodyki szkoleń e-learning.
Pełny udział przy produkcji szkoleń elektronicznych systemowych - analiza dokumentacji, tworzenie zakresu, pisanie scenariuszy, produkcja, kontrola jakości/językowa, wprowadzanie drobnych korekt/poprawek programistycznych.
Testowanie aplikacji systemowych pod katem ,,use cases". Kontakty z dostawcami środowisk szkoleniowych mające na celu usuwanie nieprawidłowosci, terminowa realizacje wykonania szkoleń i dostarczenie ich Klientowi.
Praca u Klienta, w przypadkach, gdy przewiduja to wymagania projektowe.
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta; Obsługa Klienta o profilu reklamacyjnym (wsparcie, relacje)
Rozpatrywanie reklamacji Klientów indywidualnych i SOHO. Opiekun Klienta Kluczowego.

Szkolenia i kursy

Certyfikat:
ISTQB Foundation Level (międzynarodowy certyfikat testowania oprogramowania)
Aplikacje:
- PeopleSoft, Serat, KSP, BRM, GUI, Putty (aplikacje CRM wykorzystywane przez pracowników TP S.A./Orange);
- DEF3000, Kredyt i Hipo (aplikacje wykorzystywane przez pracowników Getin Noble Bank)
- Windows Vista/XP/2000/NT/7/10 (swoboda poruszania się w tym środowisku);
- Pakiet Office (swoboda korzystania);
-Jira;
-HP QC;
- podstawy SQL;
- podstawy Katalon;

Edukacja

Logo
Informatyczne Systemy Zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Techniki Komputerowe i Zastosowanie Informatyki w Biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Budowanie Relacji w Biznesie
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
eLearning Professionals
eLearning Professionals
Eksperci w dziedzinie e-learningu w Polsce.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Honda
Honda
Grupa posiadaczy oraz miłośników pojazdów marki Honda
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
Noble Bank S.A.
Noble Bank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Noble Bank. http://www.noblebank.pl/
PeopleSoft
PeopleSoft
Grupa jest dedykowana dla osób zainteresowanych rozwiązaniami PeopleSoft
Piwo
Piwo
Grupa dla wszystkich milosnikow tego dobrego trunku. Tu znajdziesz informacje jakie jakie piwa lubia czlonkowie goldenline, gdzie mozna sie napic dobrego piwa, jakie knajpy polecaja z dobrym
Szkolenia
Szkolenia
Co nowego w szkoleniach?