Piotr Sokołowski

Doświadczony Manager w zarządzaniu szeroko pojętymi operacjami z zakresu Obsługi Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

bankowość Analiza biznesowa Business Transformation Zarządzanie wydajnością Integracja Przedsiębiorstw Finanse Zarządzanie Marketing Negocjacje Zarządzanie personelem Optymalizacja procesów Planowanie projektów Public Relations Publikacje Efektywność Sprzedaży Planowanie strategiczne Strategia Up-selling zarządzanie dostawcami Zarządzanie projektami Zarządzanie ludźmi tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją Cross-selling Tworzenie procedur

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

własny biznes
właściciel
własny biznes
Doradzanie w projektach związanych z szeroko pojętą Obsługą Klienta
Tworzenie budżetów, P&L, procesów, procedur.
BPO Poland
Operations Manager
• Udział w tworzeniu nowego projektu z zakresu biotechnologii
• Budowa Call Center dla sprzedaży i obsługi klientów dla kilku rynków
europejskich
• Opracowywanie procesów dla front line (sprzedaż, procesy utrzymaniowe i infolinia) oraz back office (reklamacje, obsługa email, monitorowanie płatności i windykacja)
• Zarządzanie Zespołem Sprzedaży i Obsługi Klienta 100 osób.
• Przygotowanie wymagań funkcjonalnych do wdrożenia systemu CRM
Logo
Kierownik ds. Obsługi Klienta
Sport Medica S.A. (Carolina Medical Center Grupa LUX MED.)
Zarządzanie 35 osobowym Zespołem.
Reorganizacja pracy Recepcji oraz Działu Dokumentacji Medycznej.
Wdrożenie aktywności sprzedażowych w ramach sprzedaży wewnętrznej.
Wdrożenie aplikacji umożliwiającej automatyczne robienie wycen zabiegów.
Medicover Polska
Dyrektor ds. Obsługi Klienta
Zarządzanie operacjami z zakresu obsługi klienta 250 osobowego Zespołu. W tym działaniami Call Center (połączenia przychodzące i wychodzące), Działu Reklamacji, Działu zajmującego się administracyjną obsługą posprzedażną klientów korporacyjnych i indywidualnych (koordynacja przygotowania umów dla Sprzedaży, wprowadzanie danych, generowanie faktur) oraz Działu zajmującego się monitorowaniem płatności oraz windykacją. Udział w pracach nad budżetem oraz planami strategicznymi w powierzonym zakresie oraz nadzór nad ich wykonaniem
Medicover Polska
Dyrektor ds. Obsługi Klienta
Opracowanie i implementacja procesu odnowy polis klientów indywidualnych.
Wdrożenie procesów up-selling i cross-selling
Wdrożenie aplikacji CRM dla firmy ubezpieczeniowej, w uzgodnionym czasie, zgodnie
z ustalonymi KPI (zwiększenie efektywności procesów po sprzedażowych o 25%).
Zbudowanie w uzgodnionym czasie i budżecie zespołu odpowiedzialnego za działania po sprzedażowe dla indywidualnych klientów ubezpieczeniowych.
Aktywny udział w tworzeniu produktów oraz OWU.
Wdrożenie procesów up-selling i cross-selling
Netia S.A.
Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta/Dyrektor Operacyjny Obsługi Klienta
Zarządzanie operacjami z zakresu obsługi klienta 300 osobowego Zespołu, w tym działaniami Call Center (połączenia przychodzące) oraz Telesprzedaży, cross-selligu i up-sellingu, działań utrzymania klienta (połączenia wychodzące), Działu Reklamacji, Wprowadzania umów i danych, Archiwum, monitorowania płatności oraz windykacji. Udział w pracach nad budżetem w powierzonym zakresie i nadzór nad jego wykonaniem.
Udział w projektach integracyjnych oraz outsorcingowych operacji front line i back office.
Netia S.A.
Kierownik Projektu CRM
Koordynacja prac nad wdrożeniem systemu CRM oraz systemu bilingowego od strony biznesowej dla poszczególnych działów firmy. Opracowywanie szczegółowych wymagań, procesów i procedur zgodnie ze strategią firmy. Bliska współpraca z firmą wdrożeniową.

Edukacja

Logo
prawo, magisterskie
UMCS w Lublinie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

ekonomia, polityka międzynarodowa, współczesna sztuka, historia średniowiecza, sport

Grupy

BPOSparrow
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.