Piotr Nawracaj

IT Manager, Transition Management, UPM-Kymmene Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

stały rozwój Zarządzanie zespołem rozproszonym usprawnianie procesów SAP Umowy zakupu zarządzanie dostawcami

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niderlandzki
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UPM-Kymmene
IT Manager, Transition Management
UPM-Kymmene
IT Senior Expert, Release Management
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Release Coordinator
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Team Leader - Global IT Service Desk
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Knowledge Manager
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Customer Service Advisor

Szkolenia i kursy

Certificates:
---------------
ITIL® Intermediate Service Offerings and Agreements
ITIL® Intermediate Release, Control and Validation Capability (RCV)
ITIL® Foundation Bridge v3
ITIL® Foundation v2
Apollo 13 - an ITSM case experience
Certificate in Advanced English (CAE)
LCCI English for Business Level 3

Trainings:
---------------

ITIL® Intermediate Service Offerings and Agreements
ITIL® Intermediate Release, Control and Validation Capability (presented by Conlea)
The Role of Manager in an Organization (presented by Nowe Motywacje)
Situational Management (presented by Nowe Motywacje)
Manager's Personal Effectiveness (presented by Nowe Motywacje)
MS Access 2007 – AC01 Data gathering and consolidation (presented by Altkom Akademia)
MS Access 2007 – AC02 Creating professional database applications (presented by Altkom Akademia)

Edukacja

Logo
Project Management, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
International Business Studies, bachelor degree in Business Administration, licencjackie
Avans Hogeshool in Breda, The Netherlands
Logo
Management, major in Euromarketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting

Zainteresowania

Snowboarding, IT, music, cinema, literature

Inne

IT: MS Windows, MS Office (Word, Excel, Access, Powerpoint, Frontpage), MS Visio, MS Project, MS Sharepoint, BMC EARS Remedy, ITSM, HP Service Center, SAP Solution Manager / ChaRM, Adobe Photoshop, Internet Explorer

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Capgemini
Capgemini
Grupa zrzeszająca pracowników CAPGEMINI Polska
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.