Piotr Kuczbajski

Piotr Kuczbajski

KIEROWNIK SERWISU KURIERSKIEGO, SIÓDEMKA S.A Poszukuje

Jaktorów, mazowieckie

Podsumowanie

Skuteczny Manager z bogatym doświadczeniem w realizacji projektów w branży logistycznej i transportowej. Umiejętność efektywnego zarządzania podległymi zespołami. Zdolność analitycznego myślenia i implementacji optymalnych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby firmy. Wysoka świadomość biznesowa w połączeniu z bogatą wiedzą techniczną i znajomością metodologii prowadzenia projektów.
Ponad 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w logistyce,
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania celów
Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i komunikacji
Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne
Umiejętność koordynowania działań wieloosobowego zespołu
Umiejętność pracy przy samodzielnych projektach
Zdolność podejmowania trudnych decyzji pod presją czasu.




KIEROWNIK SERWISU KURIERSKIEGO

SIÓDEMKA SA

od lipca 2008 (od 6 lat i 2 miesięcy)
- Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy podległych jednostek: Serwisu Kurierskiego Oddziału Warszawa, Serwisu Lokalnego, Obsługi Klienta Proceduralnego oraz firmową flotą samochodową Oddziału,
- planowanie i nadzorowanie pracy kurierów (flota bliska 300 aut)
- nadzór na porannym rozładunkiem frachtu, sortowanie przesyłek na rejony kurierskie, kontrola wyjazdu kurierów na rejony i zjazdów wieczornych kurierów na magazyn
- utrzymywanie wysokich wskaźników KPI
- optymalizacja procesów magazynowych
- optymalizacja kosztów magazynowych i materiałów eksploatacyjnych
- kontrola/optymalizacja kosztów kurierskich
- realizowanie założonych celów budżetowych
- sprawdzania i przeprowadzanie korekt rejonów kurierskich
- nadzór oraz kontrola stanu osobowego i wyglądu kurierów oraz ich pojazdów
- rekrutacja oraz przeprowadzanie szkoleń dla nowych kurierów
- raportowanie z wyników pracy na potrzeby przełożonego
- uczestnictwo w rozmowach handlowych z nowymi klientami
- podtrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami, współpraca w zakresie realizacji zleceń
- dobór, adaptacja i rozwój pracowników
- komunikowanie celów, zadań oraz standardów działań, motywowanie do realizacji ,rozwiązywanie powstających konfliktów i problemów
- przydzielanie zasobów oraz ustalanie i kontrola harmonogramów realizacji zadań, bieżąca ocena wyników i sposobu działania pracowników.

Project Management:
Kierownik grupy projektowej - „Kurier B2C”-stworzenie procedur i procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych dla kurierów obsługujących doręczenia w systemie B2C,
Członek grupy projektowej –„ Kodeks Standardów Operacyjnych” -tworzenie, ocena i weryfikacja procedur i zapisów kodeksu stanowiącego główny dokument operacyjny Spółki,
Członek grupy projektowej –„Mobilnego Systemu Kurierskiego” – umożliwiającego monitorowanie pracy kuriera on line oraz obniżenia zatrudnienia w dziale administracyjno-biurowym Spółki,
Członek grupy projektowej –„ Szkoła Kurierów” -mająca na celu stworzenie procesu rekrutacji oraz szkolenia wstępnego kandydata na stanowisko kuriera. Przygotowania nowego kuriera do pracy po zakończeniu etapu „ Szkoła Kurierów”.
Specjalista ds. szkoleń.

Siódemka S.A.

marzec 2008 - czerwiec 2008 (przez 4 miesiące)
- rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla kurierów
- nadzór nad dokumentacją szkoleniową
Koordynator ds.Transportu kurierskiego.

DHL Express Poland

luty 2006 - luty 2007 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
Specjalista ds. szkoleń.

DHL Express Poland

styczeń 2002 - luty 2006 (przez 4 lata i 2 miesiące)
Specjalista w Punkcie przyjęć.

DHL Express Poland

wrzesień 2000 - styczeń 2002 (przez 1 rok i 5 miesięcy)
Referent ds. Przesyłek

DHL Express Poland

wrzesień 1998 - wrzesień 2000 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
Pracownik Punktu Przyjęć

DHL Express Poland

lipiec 1996 - wrzesień 1998 (przez 2 lata i 3 miesiące)

Edukacja

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie

Wyższ Szkoła Menadżerska SIG

wrzesień 1996 - październik 1999 (przez 3 lata i 2 miesiące)

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

Bezpośrednia obsługa klienta,
Szkolenie menadżerskie dla koordynatorów transportu kurierskiego,
Coaching,
Konflikty i rozwiązywanie trudnych sytuacji,
Zarządzanie czasem,
Komunikacja interpersonalna,
Planowanie i organizacja własnej pracy,
Organizowanie spotkań

Hobby

Piłka nożna, literatura poświęcona II wojnie światowej.

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 1

Zobacz szczegóły »