Piotr Kuczbajski

Piotr Kuczbajski

KIEROWNIK SERWISU KURIERSKIEGO, SIÓDEMKA S.A Poszukuje

Jaktorów, mazowieckie

Podsumowanie

Skuteczny Manager z bogatym doświadczeniem w realizacji projektów w branży logistycznej i transportowej. Umiejętność efektywnego zarządzania podległymi zespołami. Zdolność analitycznego myślenia i implementacji optymalnych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby firmy. Wysoka świadomość biznesowa w połączeniu z bogatą wiedzą techniczną i znajomością metodologii prowadzenia projektów.
Ponad 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w logistyce,
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania celów
Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i komunikacji
Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne
Umiejętność koordynowania działań wieloosobowego zespołu
Umiejętność pracy przy samodzielnych projektach
Zdolność podejmowania trudnych decyzji pod...
KIEROWNIK SERWISU KURIERSKIEGO

SIÓDEMKA SA

od lipca 2008 (od 6 lat i 3 miesięcy)
- Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy podległych jednostek: Serwisu Kurierskiego Oddziału Warszawa, Serwisu Lokalnego, Obsługi Klienta Proceduralnego oraz firmową flotą samochodową Oddziału,
- planowanie i nadzorowanie pracy kurierów (flota bliska 300 aut)
- nadzór na porannym rozładunkiem frachtu, sortowanie przesyłek na rejony kurierskie, kontrola wyjazdu kurierów na rejony i zjazdów wieczornych kurierów na magazyn
- utrzymywanie wysokich wskaźników KPI
- optymalizacja procesów magazynowych
- optymalizacja kosztów magazynowych i materiałów eksploatacyjnych
- kontrola/optymalizacja kosztów kurierskich
- realizowanie założonych celów budżetowych
- sprawdzania i przeprowadzanie korekt rejonów kurierskich
- nadzór oraz kontrola stanu osobowego i wyglądu kurierów oraz ich pojazdów
- rekrutacja oraz przeprowadzanie szkoleń dla nowych kurierów
- raportowanie z wyników pracy na potrzeby przełożonego
- uczestnictwo w rozmowach handlowych z nowymi klientami
- podtrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami, współpraca w zakresie realizacji zleceń
- dobór, adaptacja i rozwój pracowników
- komunikowanie celów, zadań oraz standardów działań, motywowanie do realizacji ,rozwiązywanie powstających konfliktów i problemów
- przydzielanie zasobów oraz ustalanie i kontrola harmonogramów realizacji zadań, bieżąca ocena wyników i sposobu działania pracowników.

Project Management:
Kierownik grupy projektowej - „Kurier B2C”-stworzenie procedur i procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych dla kurierów obsługujących doręczenia w systemie B2C,
Członek grupy projektowej –„ Kodeks Standardów Operacyjnych” -tworzenie, ocena i weryfikacja procedur i zapisów kodeksu stanowiącego główny dokument operacyjny Spółki,
Członek grupy projektowej –„Mobilnego Systemu Kurierskiego” – umożliwiającego monitorowanie pracy kuriera on line oraz obniżenia zatrudnienia w dziale administracyjno-biurowym Spółki,
Członek grupy projektowej –„ Szkoła Kurierów” -mająca na celu stworzenie procesu rekrutacji oraz szkolenia wstępnego kandydata na stanowisko kuriera. Przygotowania nowego kuriera do pracy po zakończeniu etapu „ Szkoła Kurierów”.
Specjalista ds. szkoleń.

Siódemka S.A.

marzec 2008 - czerwiec 2008 (przez 4 miesiące)
- rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla kurierów
- nadzór nad dokumentacją szkoleniową
Koordynator ds.Transportu kurierskiego.

DHL Express Poland

luty 2006 - luty 2007 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
Specjalista ds. szkoleń.

DHL Express Poland

styczeń 2002 - luty 2006 (przez 4 lata i 2 miesiące)
Specjalista w Punkcie przyjęć.

DHL Express Poland

wrzesień 2000 - styczeń 2002 (przez 1 rok i 5 miesięcy)
Referent ds. Przesyłek

DHL Express Poland

wrzesień 1998 - wrzesień 2000 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
Pracownik Punktu Przyjęć

DHL Express Poland

lipiec 1996 - wrzesień 1998 (przez 2 lata i 3 miesiące)

Edukacja

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie

Wyższ Szkoła Menadżerska SIG

wrzesień 1996 - październik 1999 (przez 3 lata i 2 miesiące)

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

Bezpośrednia obsługa klienta,
Szkolenie menadżerskie dla koordynatorów transportu kurierskiego,
Coaching,
Konflikty i rozwiązywanie trudnych sytuacji,
Zarządzanie czasem,
Komunikacja interpersonalna,
Planowanie i organizacja własnej pracy,
Organizowanie spotkań

Hobby

Piłka nożna, literatura poświęcona II wojnie światowej.

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 1

Zobacz szczegóły »