Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
EuroCase Sowiński Sp.j.
-Aktywne pozyskanie nowych klientów.
-Nawiązanie i utrzymanie relacji z klientami.
-Współtworzenie strategii rozwoju dla poszczególnych produktów firmy.
-Analiza rynku pod kątem kształtowania nowych możliwości, kierunków i trendów.
-Rekomendowanie zmian w ofercie produktowej oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych produktów.
-Analiza konkurencji.
-Realizacja planów sprzedażowych dla Regionu.
-Nawiązanie i utrzymanie relacji z klientami.
-Współtworzenie strategii rozwoju dla poszczególnych produktów firmy.
-Analiza rynku pod kątem kształtowania nowych możliwości, kierunków i trendów.
-Rekomendowanie zmian w ofercie produktowej oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych produktów.
-Analiza konkurencji.
-Realizacja planów sprzedażowych dla Regionu.
wystawiono
Piotr to przede wszystkim wspaniały człowiek, przyjaciel, osoba, która stawia sobie cele i dąży do ich realizacji. Współpracujemy od 2004 roku. Za każdym razem Piotr wywiązuje się ze swoich obowiązków z należytą starannością i zainteresowaniem. To wzorowy handlowiec, którego można z całym sercem polecić jako osobę bardzo zaangażowaną, odpowiedzialną, słowną. To solidny i wartościowy pracownik.
Szkolenia i kursy
"Virtual Product Manager" w internetowym systemie sprzedaży firm AB S.A. i ABCData S.A.
Zarządzanie produktami marki D-LEX,kreowanie działań marketingowych, wprowadzanie na rynek nowych produktów, kontakty i negocjacje z kluczowymi klientami, aktywne wspieranie działań zespołu sprzedażowego.
Zarządzanie produktami marki D-LEX,kreowanie działań marketingowych, wprowadzanie na rynek nowych produktów, kontakty i negocjacje z kluczowymi klientami, aktywne wspieranie działań zespołu sprzedażowego.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Proste przyjemności
słońce, wiatr we włosach, uśmiech, zapach skoszonej trawy, szarlotka na deser, kwiaty bez okazji, piknik za miastem
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.