Piotr Jakóbik

Marketing Director, Sport Evolution
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Brand Activation Prezentacje dla Klienta Event Management Planowanie mediów relacje z mediami Microsoft Office OpenOffice Konferencje prasowe komunikaty prasowe Public Relations Zarządzanie sportem Marketing sportowy Prawo jazdy kat B CMS (Joomla, Drupal) brand communication

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing director
Sport Evolution
- nadzorowanie pracy zespołu marketingowego agencji;
- promocja zagraniczna kluczowych eventów;
- relacje z kluczowymi partnerami zagranicznymi, w tym World Triathlon Corporation (IRONMAN), IAAF, AIMS, Towerrunning World Association;
- wdrożenie i realizacja projektu Road Races Poland;
- kompleksowe zarządzanie projektem Towerrunning European Championships 2016;
- przygotowywanie ofert dla nowych klientów;
- promocja własna agencji.
Logo
Key Account Manager
Sport Evolution - agencja marketingu sportowego
- pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów firmy;
- planowanie, budżetowanie i realizacja projektów sportowych;
- przygotowywanie ofert i negocjacje;
- realizacja kampanii promocyjnych projektów sportowych, planowanie i zakup mediów;
- działania promocyjne firmy, kontakty z mediami;
- współpraca ze studiami graficznymi: kreacje ATL/BTL, strony www;
- redagowanie informacji prasowych, organizacja konferencji prasowych, public relations;
- zarządzanie zespołem podczas eventów sportowych.

Projekty

Herbalife IRONMAN 70.3 Gdynia
Towerrunning European Championships 2016
4Flex Sport Team
ActiveJet - aktywacja sponsoringu Legii Warszawa
Reebok Zigtech Challenge

Szkolenia i kursy

Efektywny marketing sportowy - 2010r.
Dni Marketingu Sportowego - 2008r.
General & Business English Course at Torbay Language Centre, UK

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie (specjalizacje: marketing i zarządzanie przedsiębiorstwem), licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

sport (siatkówka, tenis, siatkówka plażowa, narty),
muzyka, gra na gitarze, podróże

Organizacje

AZS SGH Warszawa
Towerrunning World Association

Inne

Prawo jazdy kat. B;
Obsługa: Microsoft Office, Windows, Internet, Microsoft Contribute;

Grupy

Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing Sportowy
Marketing Sportowy
Czy myslałesz o reklamie w sporcie?
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Marketing Sportowy
Marketing Sportowy
Forum wymiany: myśli, informacji, dokonań, wizji, ocen, doświadczeń tego wszystkiego co dotyczy świata sportu i świata marketingu; światów które łączą się w wielu miejscach, które są od sieb
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.