Umiejętności
Copywriting
Digital Marketing
E-commerce
SEO
Social Media Marketing
Marketing operations management
Reklama
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
E-mail marketing
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kat B
Reklama Online
działania marketingowe
Ekonomika
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
CEO | Founder
Helping organisations to improve the efficiency and effectiveness of marketing through people, process, technology and data so that marketing can achieve strategic goals including: enabling digital transformation, adopting business accountability by driving revenue and growth, and
leading customer centricity.
leading customer centricity.
Marketing Operations Director
Marketing Operations Director & Head of In-house Agency (December 2016 - 2019) Managing 30+ people big, MKTLab an Luxoft's 360 global in-house ad-agency. Setting up mature agile marketing processes, implementing data driven management and data driven marketing. Tools: In-house made reporting & planning tools, Jira, Confluence, Tableau, Statistica, SalesForce, Google Analitics, Marketo.
Marketing Operations Director (February 2014 - 2019) Responsible for implementing cutting edge technologies which support company's marketing strategy. Responsible for implementation marketing automation, crm, cms, data analysis, lead generation solutions and other custom made technical solutions.
Internet Marketing Manager (December 2011 - January 2014)
Responsible for global internet marketing activities including web redesign, SEO, PPC, B2B direct marketing, Revenue Marketing - Marketing Automation implementation; Cooperation on global brand repositioning & communication strategy.
Marketing Operations Director (February 2014 - 2019) Responsible for implementing cutting edge technologies which support company's marketing strategy. Responsible for implementation marketing automation, crm, cms, data analysis, lead generation solutions and other custom made technical solutions.
Internet Marketing Manager (December 2011 - January 2014)
Responsible for global internet marketing activities including web redesign, SEO, PPC, B2B direct marketing, Revenue Marketing - Marketing Automation implementation; Cooperation on global brand repositioning & communication strategy.
Account Director
Agencja Reklamowa Kuc
Zarządzanie zespołem i projektami kreatywnymi oraz IT. Doświadczenie w tworzeniu strategii i komunikacji między innymi dla Centrów Handlowych, inwestycji mieszkaniowych, produktów FMCG. Pomysłodawca i project manager innowacyjnego programu lojalnościowego KLIK. Inicjator projektów IT o charakterze B2B. Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla nowych i istniejących Klientów. Budowanie strategii sprzedaży b2b i działu sprzedaży.
Project Manager
Koordynowanie pracy i zarządzanie zespołem współtworzącym projekt e-commerce firmy Nestle (NFS) oraz Agencji Reklamowej Motive - www.extrashop.pl.
współpracownik
wystawiono
Piotr to solidna firma, człowiek - orkiestra, który potrafi dostrzec rzeczy niezauważane przez innych, organizacyjny tytan. Praca z nim to prawdziwa przyjemność, można się wiele nauczyć i zobaczyć, jak wygląda wzorowo realizowany projekt.
wystawiono
Piotr to solidny pracownik i kompetentny partner w biznesie. Ciągle poszukuje nowego, nie zamyka się na nowości (wręcz odwrotnie), sprawny, szybko działa również w stresie. Typ aspirujący i wiecznie poszerzający horyzonty. Przede wszystkim jednak to wspaniały człowiek: odpowiedzialny, przyjacielski i bardzo uczynny. Polecam.
Szkolenia i kursy
Rodzaj szkolenia: Loterie i Konkursy w Centrach Handlowych
Organizator: Semianar Conferences Consulting
Termin uzyskania: 25.08.2011 (1 dzień)
Rodzaj szkolenia: Marketing Centrów Handlowych (prelegent)
Organizator: Semianar Conferences Consulting
Termin uzyskania: 17.03.2011 (1 dzień)
Rodzaj szkolenia: Retail Innovation & Marketing Forum
Organizator: Semianar Conferences Consulting
Termin uzyskania: 10.12.2010 (1 dzień)
Rodzaj szkolenia: European Marketing Conference ISCS, Lisbona
Organizator: ISCS
Termin uzyskania: 17.06.2010 (2 dni)
Rodzaj szkolenia: Customer Loyality Summit
Organizator: Blue Business Media
Termin uzyskania: 15.04.2010 (2 dni)
Rodzaj szkolenia: Szkolenie PMI
Organizator: Altkom
Termin uzyskania: 31.03.2008 (3 dni)
Rodzaj szkolenia: Szkolenie PRINCE2
Organizator: PMC (UK)
Termin uzyskania: 12.01.2008 (2 dni)
Rodzaj szkolenia: Szkolenie z programu Symfonia
Organizator: Symfonia
Termin uzyskania: 05.02.2007 (1 dzień)
Rodzaj szkolenia: Techniki sprzedaży
Organizator: Heuresis
Termin uzyskania: 10.07.2006 (3 dni)
Rodzaj szkolenia: Techniki Negocjacyjne
Organizator: Dom Szkoleń i Doradztwa w Krakowie
Termin uzyskania: 28.06.2004 (3 dni)
Rodzaj szkolenia: Mircosoft Licensing Specialist
Organizator: Microsoft
Termin uzyskania: 29.04.2004 (1 dzien)
Rodzaj szkoły: Szkoła Językowa/ Londyn
Nazwa szkoły: The London Skills Institute
Rok rozpoczęcia/ukończenia: 16.10.2002 – 16.10.2003
Wydział/kierunek: Ogólny Angielski/General English
Uzyskany poziom: Zaawansowany/Advanced
Rodzaj szkolenia: Fundusze Unii Europejskiej w ramach Umowy
Twinningowej pomiedzy Regionem Comunidad de Madrid a
województwem małopolskim, w ramach Programu Phare.
Termin uzyskania: 3-5 czerwca 2002 (2 dni)
Organizator: Semianar Conferences Consulting
Termin uzyskania: 25.08.2011 (1 dzień)
Rodzaj szkolenia: Marketing Centrów Handlowych (prelegent)
Organizator: Semianar Conferences Consulting
Termin uzyskania: 17.03.2011 (1 dzień)
Rodzaj szkolenia: Retail Innovation & Marketing Forum
Organizator: Semianar Conferences Consulting
Termin uzyskania: 10.12.2010 (1 dzień)
Rodzaj szkolenia: European Marketing Conference ISCS, Lisbona
Organizator: ISCS
Termin uzyskania: 17.06.2010 (2 dni)
Rodzaj szkolenia: Customer Loyality Summit
Organizator: Blue Business Media
Termin uzyskania: 15.04.2010 (2 dni)
Rodzaj szkolenia: Szkolenie PMI
Organizator: Altkom
Termin uzyskania: 31.03.2008 (3 dni)
Rodzaj szkolenia: Szkolenie PRINCE2
Organizator: PMC (UK)
Termin uzyskania: 12.01.2008 (2 dni)
Rodzaj szkolenia: Szkolenie z programu Symfonia
Organizator: Symfonia
Termin uzyskania: 05.02.2007 (1 dzień)
Rodzaj szkolenia: Techniki sprzedaży
Organizator: Heuresis
Termin uzyskania: 10.07.2006 (3 dni)
Rodzaj szkolenia: Techniki Negocjacyjne
Organizator: Dom Szkoleń i Doradztwa w Krakowie
Termin uzyskania: 28.06.2004 (3 dni)
Rodzaj szkolenia: Mircosoft Licensing Specialist
Organizator: Microsoft
Termin uzyskania: 29.04.2004 (1 dzien)
Rodzaj szkoły: Szkoła Językowa/ Londyn
Nazwa szkoły: The London Skills Institute
Rok rozpoczęcia/ukończenia: 16.10.2002 – 16.10.2003
Wydział/kierunek: Ogólny Angielski/General English
Uzyskany poziom: Zaawansowany/Advanced
Rodzaj szkolenia: Fundusze Unii Europejskiej w ramach Umowy
Twinningowej pomiedzy Regionem Comunidad de Madrid a
województwem małopolskim, w ramach Programu Phare.
Termin uzyskania: 3-5 czerwca 2002 (2 dni)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
reklama, marketing, zarządzanie projektami, zarządzanie firmą, psychologia, publicystyka popularno-naukowa, filozofia, sport, motoryzacja
Organizacje
The Chartered Institute of Marketing
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Aktywna Familia
To nieprawda, że rodziny się nie wybiera. Możemy wybrać, jaką rodziną wolimy być: czy chcemy tylko zwiedzać supermarkety i podziwiać uroki telewizji, czy wspólnie odkryć nowe lądy i świetnie się przy
Biznes w Krakowie
Grupa dla osób które prowadzą bądź chcą prowadzić biznes w Krakowie i szukają kontaktów oraz informacji o ciekawych spotkaniach w naszym mieście.
BIZNES współpraca i partnerzy
Otwarta grupa dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, współpracowników, pomysłów.
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.