Piotr Ćwikliński

Supervisor/Team Leader, Capgemini Polska
Dąbrowa Górnicza, śląskie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
szwedzki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Supervisor/Team Leader
- kierowanie zespołem ok. 20-osobowym, później 5-osobowym, praca w systemie zmianowym, wsparcie klienta europejskiego, później europejskiego oraz amerykańskiego,
- kontrola dostarczanych wyników bazujących na wymaganiach określonych w kontrakcie z klientem oraz w umowach wewnętrznych,
-analiza wyników pracy, coaching, mentoring, przeprowadzanie ocen pracy w cyklu rocznym i kwartalnym,
- ścisła współpraca z klientem celem ciągłego podwyższania oczekiwanych wyników oraz usprawniania procesów,
- dodatkowe obowiązki: Change Management, Koordynator ds. jakości.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Asystent ds. wsparcia technicznego IT
- udzielanie pomocy technicznej w języku angielskim (USA oraz UK), obsługa kontaktów przychodzących drogą telefoniczną lub mailową,
- udzielanie wsparcia technicznego w bardziej złożonych problemach,
- uzupełnianie i tworzenie nowych artykułów do bazy wiedzy,
- przekazywanie wiedzy, organizacja szkoleń dla nowych pracowników.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Asystent ds. wsparcia technicznego IT
- udzielanie pomocy technicznej w języku angielskim, obsługa kontaktów przychodzących drogą telefoniczną lub mailową,
- średnia rozwiązywalność zgłaszanych problemów podczas pierwszego kontaktu – 80%,
- praca w systemie zmianowym, serwis świadczony 24x7.
Uniwersytet Śląski
Asystent-nauczyciel akademicki
Uniwersytet Śląski
- prowadzenie zajęć z Laboratorium komputerowego z elementami statystyki
Radio Katowice
Reporter, Dziennikarz
- przygotowywanie audycji do pasma popołudniowego,
- przeprowadzanie wywiadów,
- nagrywanie reportaży.

Szkolenia i kursy

październik 2011 r. - Ocena wyników pracy – jak wpływać na pracowników i dbać o ich rozwój,
kwiecień 2011 r. - Six Sigma – Green Belt,
listopad 2010 r. - Motywowanie pracowników – sztuka pokonywania ograniczeń,
październik 2010 r. - Prawo pracy i czas pracy,
czerwiec 2010 r. - Techniki autoprezentacji podczas kontaktu z klientami,
maj 2010 r. - Rekrutacja – model kompetencyjny,
lipiec 2009 r. - Pierwsza pomoc przedmedyczna u dzieci i dorosłych,
maj 2009 r. - Microsoft Active Directory,
styczeń 2009 r. - Wstęp do ITIL (Information Technology Infrastructure Library),
czerwiec 2008 r. - Komunikacja i współpraca w zespole,
listopad 2007 r. - Zarządzanie informacją w aspekcie badań jakościowych i badań marketingowych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych
październik 2005 r. - Zaawansowana obsługa programów: Word, Excel, Access, Powerpoint,

Edukacja

Logo
Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne - Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne - Politologia (spec. Dziennikarstwo), magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

- żeglarstwo (uprawnienia: Jachtowy Sternik Morski, Instruktor Żeglarstwa PZŻ, Morski Sternik Motorowodny, Radiooperator Łączności Bliskiego Zasięgu),
- płetwonurkowanie (płetwonurek CMAS)
- snowboarding,
- nowe media,
- muzyka,
- kraje skandynawskie.

Organizacje

Komandor Klubu Żeglarskiego Zagłębie

Inne

- bardzo dobra znajomość środowisk Microsoft Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Visio), znajomość zagadnień sieci komputerowych, Cisco VPN, BlackBerry Enterprise Server, MS Active Directory
- stypendium Ministra Edukacji Narodowej i Sportu za osiągnięcia w nauce
- wyróżnienie Rektora Uniwersytetu Śląskiego dla najlepszych absolwentów,