Paweł Wygoda

Paweł Wygoda

Szukam pracy

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

    "Wierzba poddaje się wiatrom i wiedzie jej się dobrze, aż pewnego dnia zmienia się w ścianę wierzb odporną na wiatry. To jest przeznaczenie wierzby." (F. Herbert)
    Project Coordinator

    Call Center Poland S.A., Warszawa

    od kwietnia 2010 (od 4 lat i 1 miesiąca)
    - Budowanie oraz zarządzanie zespołem telemarketingowym
    - Kontrola i analiza jakości oraz rentowności projektów, wdrażanie rozwiązań mających na celu ich zwiększenie przy minimalizacji kosztów
    - Raportowanie prowadzonych projektów: wewnętrzne, oraz do Klienta
    - Ścisła współpraca z Klientem oraz działami skryptów, baz danych, HR, IT
    - Przygotowanie i analiza baz danych
    - Organizacja pracy Konsultantów i Liderów
    - Monitoring rozmów, coachingi, szkolenia Konsultantów
    - Przygotowanie rozliczeń prowadzonych projektów
    - Dbałość o efektywność projektów, bieżąca kontrola pod względem jakości, merytoryki, znajomości aplikacji
    Team Leader

    Call Center Poland S.A., Warszawa

    od listopada 2009 (od 4 lat i 6 miesięcy)
    - nadzorowanie pracy zespołu telemarketingowego: organizowanie i rozliczanie czasu pracy agentów, układanie grafików, monitoring jakości rozmów konsultantów i pomoc merytoryczna
    - motywowanie pracowników oraz wspieranie ich w realizacji wyznaczonych celów
    - bieżące monitorowanie wyników zespołu
    - dbałość o wysokie standardy wykonywanej pracy
    - przygotowanie raportów z prowadzonych akcji
    - prowadzenie coachingów, szkoleń wewnętrznych oraz wdrażanie nowych pracowników
    - współpraca z działami obsługi klienta, baz danych, skryptów
    - obsługa aplikacji Voice Register, monitoring nagrywania rozmów w call center
    - zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów
    fotograf / redaktor

    muzyka.pl

    od maja 2009 (od 5 lat)
    - fotografia koncertowa
    - redagowanie, edycja i publikacja newsów, recenzji, galerii
    - praca z systemem CMS
    - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z agencjami koncertowymi, klubami, etc. w zakresie promocji wydarzeń
    Specjalista ds. obsługi Klienta

    Call Center Poland S.A.

    październik 2006 - listopad 2009 (przez 3 lata i 2 miesiące)
    - obsługa infolinii oraz projektów wychodzących sprzedażowych/ankietowych itd.

    Języki

    Rosyjski

    podstawowy

    Litewski

    podstawowy

    Angielski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    Kurs Fotografii Cyfrowej Akademii Fotografii (certyfikat)
    Kurs Wychowawców Kolonii
    Telefoniczna Obsługa Klienta z Elementami Asertywności (certyfikat)
    Automotywacja
    Warsztaty "Jak być Skutecznym Menedżerem" - Certyfikat

    Organizacje

    ZHP
    Stowarzyszenie Harcerskie

    Hobby

    Fotografia:
    http://pawelwygoda.blogspot.com
    http://fotokoncert.blogspot.com

    Grupy