Paweł Stefaniak

Project Management-Commercial Development, CRM-eCommerce-ERP, CX, (SAP & non-SAP)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

procesy biznesowe CRM Document Management E-biznes Zarządzanie Master data zarządzanie operacyjne usprawnianie procesów Program Management Zarządzanie Sprzedażą SAP Strategia

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

JTI Polska Sp. z o.o.
e-Commerce Project Manager
• Global B2C Brand & eCommerce projects (WordPress, Magento). Functionalities, CMS, SEO, Promo
• Age verification, Orders, Payments, Logistics, emails, Google integrations (PIM, MNP, SAP), CX/UX
• Communication with stakeholders and sponsors - planning, status, developments, training, test
Electrolux Poland Sp. z o.o.
Cluster Sales Processes & Tools and Customer Service Manager (CEE)
• SP&T projects: SAP CRM (e.g. Activities, Contacts, Prospects, Shops), Shop Floor Application (Display Share, POS, Promotion, Training) implementations, utilization and developments, KPI's increase
• CS projects: SAP SD automation, CTI, Case Management (B2B), C4C (B2C) rollouts, Order To Cash optimization, eOrdering & eInvoicing (EDI), Product Availability, GDPR, MTO/DD truck load calculator
• Trade Marketing: e-Commerce & e-Retailing, Web Crawling tool, Digital Assets distribution, Dealer Locator, Surveys (Netigate), Sell-In/Sell-Out
• Others: Continuous Improvement Ambassador (Lean-Agile-A3), Returns & Damages decrease, Waste reduction
Leroy Merlin  Polska
Zarządzanie Projektami / Project Management
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o., Warsaw www.leroymerlin.pl 10.2013 – 06.2014
• Campaign Management and CRM Analytics – IT project manager – SAS Customer Intelligence
• Master Data Management & Data Quality integration & implementation project manager - Informatica
SITEL POLSKA Sp. z o.o., Warsaw www.sitel.com 05.2013 – 06.2013
• Abbott project: organization of customer service, customer experience training for agents
APLUS, Warsaw www.cadaplus.com 03.2013 – 09.2013
• Business development, prospect customer file and communication, website audit, IdeaBox
METTLER-TOLEDO Sp. z o.o.
Master Data Team Leader (Europe)
• Business partners request approval & service within agreed SLA, prioritization & customer satisfaction
• Data change monitoring according to policies & guidelines, KPI reporting, Quality checks & statistics
• Coordination & communication with Master Data global object experts
• Knowledge sharing & staff development, HR issues
------
• Aprobaty i obsługa zgłoszeń dotycząca klientów i dostawców w ramach SLA oraz ich priorytetyzacja
• Monitorowanie zmian i zgodności z procedurami, raporty KPI, weryfikacja jakości danych i statystyki
• Koordynacja i komunikacja z globalnymi ekspertami obiektów Master Data
• Wymiana wiedzy i rozwój zespołu, sprawy HR
CEMEX
CRM Expert / CRM Project Manager in Commercial Development Department
• e-Business projects: e.g. e-commerce with logistics, marketing, customer, financial, products modules (e-cemex.pl, cx-domieszki.pl)
• CRM (communication, campaigns, surveys, new products, prices), customer care programs
• Customer Service & Call Center supervision (orders, delivery, inquires, complaints, cases, reports)
Commercial Administration Innovation Professional - PL, CZ & EE
• Working Capital optimization with main focus on Credit & AR Management and related
• Commercial Administration improvements (Master Data, Sales Administration)
------
I 2010 - XI 2012
Kierownik Projektów CRM:
- Projekty e-biznes: m.in. moduły e-commerce z logistyką, marketing, klient, finanse, produktowe (e-cemex.pl, cx-domieszki.pl)
- Relacje (komunikacja, kampanie, ankiety, nowe produkty, ceny), programy utrzymania klienta, serwisy dodane dla klientów, e-Faktura
- Nadzór nad Centrum Obsługi Klienta (zamówienia, dostawy, zapytania, reklamacje, raporty)
VII 2009 - I 2010
- Optymalizacja kapitału pracującego (należności i pochodne)
- Usprawnianie procesów handlowych (administracja sprzedaży, Master Data)
Teradata Polska Sp. z o.o
EMEA Business Operations Center Team Leader
• Contract and document management (hardware, software, PS-TS-CS services)
• Sales orders management with credit check & receivables, purchasing & sourcing, invoicing
• Revenue recognition & deferrals, inventory & delivery control, planning & financial issues
• Reports & analysis, audit & quality compliance, procedures preparation, processes improvements
-----
Obsługa i kontrola kontraktów i zamówień, Revenue Recognition, zarządzanie danymi i dokumentacją, zakupy i sprzedaż, gospodarka magazynowa i kontrola dostaw, raporty i analizy, usprawnianie procesów i opracowywanie procedur, jakość i współpraca z audytem, inne.
Philips Polska Sp. z o.o.
Master Data Controller / Data Manager for Central Europe
• Customers, prices, conditions, rebate agreements, vendors, materials & financial HQ data
• Data management, business processes optimization & consistency with SOX requirements
• Procedures standardization & authorizations for sales, planning and other departments
Assistant to Business Administration / M.I.S. Manager
• MFG/PRO champion - distribution area/module
• Back office support for sales, marketing, logistics, controlling, service and F&A
• Business reports & analysis, stock control & non-typical sales (e.g. export, B-stock, Marantz, VIP)
-----
Kontroler Danych Głównych dla regionu Europy Centralnej
- klienci, dostawcy, produkty, ceny, warunki handlowe; procedury vs wymagania jakościowe ICS & SOX - SAP R3, CRM
Asystent Biura Administracji i szefa informacji zarządczej
- konsultant systemu MFG/Pro, raporty i analizy
- administracja handlowa i wsparcie dla działu sprzedaży, logistyki, marketingu, kontrolingu, serwisu i księgowości

Szkolenia i kursy

Web usability, Akademia Menadżera, CRM i obsługa klienta, etyka w biznesie, Revenue Recognition, anty-bojkot i terroryzm, Planowanie, GFK dla marketingu, logistyka i gospodarka magazynowa, finanse w marketingu, sprzedaż w internecie, KEMA audyt wewnętrzny

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, Mechanika, licencjackie
Policealne Studium Ekonomiczne i Technikum Mechaniczne

Zainteresowania

Podróże i fotografia, historia i psychologia

Inne

CV dostępne na żądanie.
http://marketerplus.pl/teksty/cykle/swiat-danych-i-master-data-czesc-1/
http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/odzyskac-utraconego-klienta/

Grupy

13 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AUTORZY EBOOKÓW
AUTORZY EBOOKÓW
Grupa skupiająca tych, którzy popełnili ebooka/ebooki, noszą się z takim zamiarem oraz dla wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia ebooków i tym, co się z nimi dalej dzieje lub dziać powinno.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem