Paweł Kulma

Paweł Kulma

Manager MetLifeAmplico*

Wołomin, mazowieckie

Podsumowanie

    Praca w Amplico Life pozwoliła mi zdobyć doświadczenie w zakresie: zarządzania zespołem, i profesjonalnego podejścia do zarządzania projektami. Pracując na obecnym stanowisku wypracowałem umiejętność zarządzania
    i organizowania pracy dla swojego 16-sto osobowego zespołu. Zoptymalizowałem czas pracy oraz zautomatyzowałem procesu kontroli wykorzystując do tego liczne rozwiązania techniczne. Praca w warunkach stresu i pod presją czasu nie jest mi obca, lubię nowe wyzwania i pracę z ludźmi.
    Swoje kwalifikację poszerzam poprzez udział w licznych kursach i szkoleniach wewnętrznych jak i zewnętrznych. Obecnie również kontynuuję naukę jeżyka angielskiego. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w codziennej pracy.
    Dodam, iż wyróżniam się rzetelnością i dokładnością, jestem pracowity, zaangażowany w wykonanie powierzonych zadań. Ponad to potrafię dobrze zorganizować sobie czas pracy i jestem konsekwentny w działaniu.

    Chciałbym kontynuować swoją karierę zawodową w firmie, która da mi możliwość rozwoju i pozwoli doskonalić zdobyte umiejętności.
    Jeżeli moja oferta Państwa zainteresowała z przyjemnością spotkam się z Państwem aby dokładniej zaprezentować swoja osobę.
    Z-ca Dyrektora Departamentu Oceny Ryzyka i Wystawiania Polis

    Amplico Life S.A. Grupa MetLife, Inc

    od stycznia 2011 (od 3 lat i 4 miesięcy)
    PION OPERACYJNY/CUSTOMER SERVICE

    P.O. Z-ca Dyrektora Departamentu Oceny Ryzyka i Wystawiania Polis – (01/2011 – 03/2014)
    Z-ca Dyrektora Departamentu Oceny Ryzyka i Wystawiania Polis - (04/2014 - obecnie)
    Zarządzanie 16 osobowym zespołem departamentu Oceny Ryzyka i Wystawiania Polis:
    • Opiniowanie wyników pracy, przeprowadzanie procesu oceny rocznej, motywowanie pracowników, ustalanie harmonogramu pracy, koordynowanie planów urlopowych, organizowanie zastępstw, udział w przygotowaniu i organizowaniu szkoleń dla departamentu,
    Zadania kontrolne z zakresu:
    • Kontroli procesów finansowych (suspensy, pozycje niezidentyfikowane, wpłaty zbiorowe, polecenie zapłaty), kontroli bieżącej oraz okresowej pracy departamentu (efektywność i produktywność, pendingu, mierników KPI, uzgodnieniami AML i PEP)
    Nadzór nad procesami systemowymi z zakresu:
    • Opracowania systemowe związane z nowymi produktami oraz związane z modyfikacją istniejących produktów (wymagania systemowe, testy, wdrożenie, kontrola powdrożeniowa)
    • Administracji nad istniejącymi bazami danych oraz optymalizacji czasu pracy i automatyzacji wybranych procesów związanych z pracą departamentu
    • Płynność bieżących procesów systemowych
    Sprawozdawczość:
    Raportowanie do Dyrektora operacyjnego oraz Dyrektora departamentu
    • Bieżące rozliczenie produkcji, zestawienia bilansowe, przygotowanie raportów z bieżącej produkcji departamentu – raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych
    • Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej departamentu
    Inne zadania:
    • Udział w strategicznych dla firmy projektach:
    - fuzji MetLife Polska i Amplico Life S.A.
    - zmiany związane z Gender, Rebrandingiem
    - NPS badanie satysfakcji Klientów oraz słuchanie ich głosu VOC
    • Udzielanie wsparcia na poziomie subregionu
    • Koordynowanie współpracy z pozostałymi departamentami firmy w tym Customer Service
    • Zastępstwo w obowiązkach Dyrektora Departamentu
    • Udzielanie odpowiedzi i zgód na niestandardowe zapytania o Ubezpieczenie
    • Akceptacja uzupełnień/aneksów do umów ubezpieczenia, promes, cesji na bank, rachunków medycznych
    Kierownik w Departamencie Oceny Ryzyka i Wystawiania Polis

    Amplico Life S.A.

    wrzesień 2010 - grudzień 2010 (przez 4 miesiące)
    • Zarządzanie 7 osobowym zespołem departamentu Oceny Ryzyka i Wystawiania Polis
    • Kontrola bieżącej pracy, przepływu i obiegu dokumentów oraz procesów finansowych
    • Zarządzanie i nadzór nad procesami systemowymi departamentu
    • Przygotowywanie zestawień produkcji, raportów, analiz oraz bilansów departamentu
    Koordynator ds. Jakości w Deport. Oceny Ryzyka i Wystawiania Polis

    Amplico Life S.A.

    marzec 2008 - sierpień 2010 (przez 2 lata i 6 miesięcy)
    • Kontrola jakości spraw procesowanych w departamencie, wpłat i wypłat, trafień i weryfikacji OFAC/PEP, współpracy z firmami outsorsingowymi
    • Zarządzanie bazami danych (modyfikacje i tworzenie nowych), zarządzanie uprawnieniami i dostępami do systemu operacyjnego oraz baz współzależnych
    • Przygotowywanie raportów bieżących oraz okresowych danych do kontroli wew. oraz zew.
    • Udział w projektach firmowych w tym tworzenie wymagań użytkownika oraz testy programów
    Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klienta

    Amplico AIG Life

    sierpień 2005 - luty 2008 (przez 2 lata i 7 miesięcy)
    • Udzielania informacji dotyczących płatności, zakresu ubezpieczenia, promowania usługi PIN
    • Przyjmowanie telefonicznie zleceń oraz ich procesowanie
    Asystent w Dziale Obsługi Klienta

    Amplico AIG Life

    grudzień 2004 - lipiec 2005 (przez 8 miesięcy)
    • Obsługi ruchu telefonicznego przychodzącego i wychodzącego
    • Udzielania informacji dotyczących płatności, zakresu ubezpieczenia, promowania usługi PIN
    Pracownik działu obsługi Klienta

    AXEL SPRINGER KONTAKT

    październik 2003 - listopad 2004 (przez 1 rok i 2 miesiące)
    AXEL SPRINGER KONTAKT - Pracownik działu obsługi Klienta, Telemarketer.
    Praktyka zawodowa

    PIEKARNIA „ŁOWICKA”

    wrzesień 2001 - czerwiec 2002 (przez 10 miesięcy)
    PIEKARNIA „ŁOWICKA” - Praktyka zawodowa.
    Pomocnik piekarza

    PIEKARNIA „LUBELSKA”

    lipiec 1999 - czerwiec 2001 (przez 2 lata)
    Dział produkcji-pomocnik piekarza, w ramach OHP.

    Edukacja

    Specjalność: Marketing i Zarządzanie, magisterskie

    Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP

    październik 2003 - czerwiec 2008 (przez 4 lata i 9 miesięcy)
    Specjalność: Analiza środków Spożywczych, średnie

    Technikum Spożywczo – Gastronomiczne w Warszawie

    wrzesień 1998 - czerwiec 2003 (przez 4 lata i 10 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

     Konferencja i szkolenie organizowane przez Swiss Re, RGA, Hanower Re, PSU
     EMOTION - Motywujące przywództwo – szkolenie dla managerów Warszawa, 2013/2014
     PROQUAL Management Institute - „Empowerment – wzmacnianie pracownika i menadżera – warsztaty dla Core Employees” Warszawa, 2011
     Avon Hewitt - „Managerial Skills Improvement In MetLife Amplico” Warszawa, 2011
     Hannover Life Re:
    - „Zasadnicza wiedza Ubezpieczenia na życie & Underwriting” – Moduł 1 Warszawa, 2010
    - „Wybrane tematy z anatomii i fizjologii” – Moduł 2 Warszawa, 2011
    - „Choroby układu krążenia, Underwriting i ocena roszczeń” Moduł 3 Warszawa, 2012
    - „Nie medyczne czynniki ryzyka, Underwriting i ocena roszczeń” Moduł 4 Warszawa, 2013
     COMBIDATA Poland Sp.z o.o.:
    - „MS Excel 2003”, „MS Access 2003” – poziom zaawansowany, Warszawa, 2011
    - „MS PowerPoint 2003”, - budowanie prezentacji w programie Warszawa, 2010
     Altkom Akademia:
    - „AC04 – MS Access” – Maksymalizacja wydajności z użyciem VBA. Warszawa, 2010
    - „AC03 – MS Access” – Analiza, projektowanie i wykonanie systemu raportowego. W-wa, 2008
    - „EFS/AC02 – MS Access” – Tworzenie profesjonalnych aplikacji bazodanowych. W-wa, 2008

    Hobby

     Aktualności finansowe, sport, muzyka, gotowanie