Umiejętności
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider Zespołu Ekspertów ds. opracowania strategii promocji
Ministerstwo Zdrowia (Biuro Prasy i Promocji)
Kierowanie pracami zespołu ds. opracowania strategii promocji prewencji chorób nowotworowych w ramach „Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych (2016-2025)”
Opracowanie strategii działań promocyjnych w ramach Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych dla Ministerstwa Zdrowia
Opracowanie dokumentacji przetargowej na realizację badań społecznych oraz działań promocyjnych
Nadzór nad wdrażaniem działań promocyjnych oraz ocena ich efektów
Opracowanie strategii działań promocyjnych w ramach Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych dla Ministerstwa Zdrowia
Opracowanie dokumentacji przetargowej na realizację badań społecznych oraz działań promocyjnych
Nadzór nad wdrażaniem działań promocyjnych oraz ocena ich efektów
Marketing Manager / Specjalista ds. Projektów
Opracowanie strategii i nadzór nad egzekucją działań marketingowych międzynarodowego projektu: „Soki i musy – witaminy w wygodnej formie” na rynku polskim, czeskim, rumuńskim, słowackim i litewskim (2015-2018) o budżecie 25 mln. złotych netto;
Opracowanie strategii i nadzór nad egzekucją działań marketingowych międzynarodowego projektu „5 Porcji warzyw, owoców lub soku” na rynku polskim oraz rumuńskim (2011 – 2014) o budżecie 18 mln. złotych netto;
Planowanie oraz wdrażanie działań marketingowych, zarządzanie projektami marketingowymi oraz edukacyjnymi;
Aktywny udział w pracach Międzynarodowego Sojuszu Organizacji i Stowarzyszeń „5 a Day” (AIAM5) nad współtworzeniem zintegrowanej strategii promocyjnej;
Kierowanie pracami zespołów agencyjnych zajmujących się realizacją projektów marketingowych;
Zarządzanie budżetami projektowymi;
Monitorowanie efektów realizowanych działań marketingowych oraz analizowanie sytuacji rynkowej na potrzeby realizacji projektów.
Opracowanie strategii i nadzór nad egzekucją działań marketingowych międzynarodowego projektu „5 Porcji warzyw, owoców lub soku” na rynku polskim oraz rumuńskim (2011 – 2014) o budżecie 18 mln. złotych netto;
Planowanie oraz wdrażanie działań marketingowych, zarządzanie projektami marketingowymi oraz edukacyjnymi;
Aktywny udział w pracach Międzynarodowego Sojuszu Organizacji i Stowarzyszeń „5 a Day” (AIAM5) nad współtworzeniem zintegrowanej strategii promocyjnej;
Kierowanie pracami zespołów agencyjnych zajmujących się realizacją projektów marketingowych;
Zarządzanie budżetami projektowymi;
Monitorowanie efektów realizowanych działań marketingowych oraz analizowanie sytuacji rynkowej na potrzeby realizacji projektów.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie projektami inwestycyjnymi, Zarządzanie projektami miękkimi;
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PMBOK (PMI);
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Prince2 – certyfikat Prince2 Foundation (APMG International);
Tworzenie wizerunku w sieci – Sandra Bichl, Troaching Institute;
Internetowy Public Relations – Maurycy Seweryn, WGD PR
Ćwiczenia zarządzania kryzysowego ORKAN wspomagane komputerowo – Akademia Obrony Narodowej, Wydział Bezpieczeństwa Narodowego
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – strategia zarządzania firmy
Strategie Public Relations – Sebastian Hejnowski, Ciszewski Public Relations
Wprowadzenie do technik sprzedaży – Tomasz Łysakowski, Sales and Communication Coach
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PMBOK (PMI);
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Prince2 – certyfikat Prince2 Foundation (APMG International);
Tworzenie wizerunku w sieci – Sandra Bichl, Troaching Institute;
Internetowy Public Relations – Maurycy Seweryn, WGD PR
Ćwiczenia zarządzania kryzysowego ORKAN wspomagane komputerowo – Akademia Obrony Narodowej, Wydział Bezpieczeństwa Narodowego
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – strategia zarządzania firmy
Strategie Public Relations – Sebastian Hejnowski, Ciszewski Public Relations
Wprowadzenie do technik sprzedaży – Tomasz Łysakowski, Sales and Communication Coach
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Sport (Piłka nożna, Bieganie, Squash)
Technika
Nauka
Historia
Media
Technika
Nauka
Historia
Media
Organizacje
Koło Naukowe Socjologicznego Warsztatu Dziennikarskiego
Koło Naukowe Chi Kwadrat
Koło Naukowe Chi Kwadrat
Inne
Obsługa komputera: Pakiet Office, Photoshop, SPSS (oprogramowanie statystyczne)
Prawo Jazdy: kategoria B
Prawo Jazdy: kategoria B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.