Paulina Wojtas

In-direct Procurement Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Negocjacje kontraktu Global Sourcing Outsourcing zakupy Sourcing Negocjacje z dostawcami Supply Management Negocjacje z klientami zamówienia

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Medicover Polska
Lider ds. Zakupów Niemedycznych
Strategiczne zarządzanie poniższymi kategoriami dla wszystkich spółek w Grupie Medicover:
o MARKETING: materiały poligraficzne i usługi marketingowe i PR, współpraca z agencjami marketingowymi, digital , PR i eventowymi,
o HR: usługi na rzecz pracowników: benefity pracownicze, szkoleniowe, profesjonalne doradztwo, agencje rekrutacyjne, podróże służbowe,
o IT i TELEKOMUNIKACJA: usługi i infrastruktura teleinformatyczna: IT (software i hardware), urządzenia multifunkcyjne i drukarki nabiurkowe, telekomunikacja mobilna
o UTRZYMANIE POWIERZCHNI: usługi utrzymaniowe: sprzątanie, catering, naprawy, ochrona w placówkach,
o USŁUGI WSPARCIA FUNKCJONOWANIA BIURA : poczta, kurierzy, materiały biurowe i spożywcze.
Zarządzanie podległym zespołem.
Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Procurement Manager
Zarządzanie wszystkimi kategoriami zakupowymi na rynku polskim. Wprowadzenie procesu zakupowego oraz prowadzenie projektów zakupowych wszystkich koniecznych obszarów: marketingu, sprzedaży, HR, IT, finanse itd.
Raportowanie bezpośrednie do Dyrektor Zakupów w Rosji.
Colgate-Palmolive Services (Poland) Sp. z o.o.
Senior Indirect Procurement Buyer
Zakupy marketingowe dla europejskiej dywizji, ze szczególnym uwzględnieniem zakupu mediów:
- produkcja oraz postprodukcja spotów TV oraz innych materiałów interaktywnych;
- materiały POS;
- print management;
- adaptacja oraz transkreacja wszelkich materiałów online i offline na rynki europejskie.
Negocjacje z dotychczasowymi oraz nowymi dostawcami na rynek europejski.
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista - Negocjator
Praca dla spółek należących do Orange Polska (Telekomunikacja Polska, PTK Centertel, Wirtualna Polska, Orange Customer Service).
Organizacja przetargów ograniczonych, konkursów ofert, zamówień z "wolnej ręki".
Przygotowywanie umów ramowych/porozumień, zamówień, umów jednostkowych oraz uproszczonych, negocjacje warunków formalno-prawnych oraz cenowych w następujących obszarach:
- agencje ATL, BTL, eventy/ambienty, badania marketingowe, PR (monitoring mediów), agencje interaktywne (w tym social media);
- domy produkcyjne i postprodukcyjne (spoty TV – Martyna Wojciechowska, Rodzinka.pl), agencje kreatywne;
- drukarnie, materiały promocyjne (gadżety do rozdawnictwa i do odsprzedaży),
- kontent (Loterie Orange), digital;
- wizualizacja Miasteczka Orange (fototapety, wyklejki).
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Zakupów - Sekcja Zakupu Produktów i Usług Multimedialnych
Organizacja przetargów, negocjacje warunków umów ramowych, obsługa procesu wewnętrznej akceptacji umów i zamówień, wystawianie faktur dostawcom PTC w oparciu o raporty dostarczane przez klienta wewnętrznego, tworzenie zestawień do rezerw, archiwizacja dokumentacji transakcji w zakresie wszelkich umów, praca w systemie SAP, współpraca w zakresie podpisywania umów oraz rozliczeń akcji charytatywnych.

Szkolenia i kursy

-Sztuka prezentacji;
-Zaawansowane techniki negocjacji;
-Skuteczna komunikacja;
-Trening asertywności;
-Excel – siła, wydajność w pracy;
-Prawne aspekty sporządzania umów;
-Szkoła Zakupowa.

Edukacja

Logo
Psychologia Biznesu dla Menedżerów, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarzšdzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Zakupy
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Gotowanie, bieganie, zakupy.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ESPRESSO PRIMA CLASSE
ESPRESSO PRIMA CLASSE
Wasze opinie na temat kawy ESPRESSO PRIMA CLASSE, doświadczenia, sposoby parzenia, informacje o promocjach cenowych. Współpraca
Eyetracking w reklamie
Eyetracking w reklamie
nowatorski sposób badań jakościowych reklam , projektów graficznych , spotów reklamowych oraz ekspozycjiproduktu w miejscu sprzedaży - Eye Tracking czyli sledzenie ruchu gałek ocznych
Fotoalbum
Fotoalbum
stwórz swój własny drukowany album z Twoimi zdjęciami
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Pyszne słodycze
Pyszne słodycze
Dla tych którzy kochają słodycze!
SWEET FREEDOM dołącz do rewolucji
SWEET FREEDOM dołącz do rewolucji
SWEET FREEDOM - dołącz do rewolucji! Naturalna słodycz ... 100% z owoców ... smakuje jak cukier .... zdobywca nagrody Great Taste Gold 2011.
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Grupa studentów WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.
Żaba też jest ładna . Baaaa inteligentna
Żaba też jest ładna . Baaaa inteligentna
- "Sukces jest wynikiem właściwych decyzji." - Eurypides - "Zjedz tę żabę"