Paulina Wardęga

Specjalista ds. Sprzedaży i Researchu, Mediarun sp. z o.o.

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mediarun
Specjalista ds. Sprzedaży i Researchu
-sprzedaż konferencji i warsztatów
-koordynowanie pracy researcherów przy rozbudowie bazy klientów
-przygotowywanie bazy danych pod research
-przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych na stanowisko researchera
-przeprowadzanie szkoleń pracowników odnośnie researchu oraz obsługi telefonicznej klienta
-pomoc przy organizacji konferencji i szkoleń
-nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami
-opieka nad klientami przed i po konferencjach
-promocja marki Mediarun i MrAcademy
-pomoc przy organizacji i sprzedaż konferencji
"Programy Lojalnościowe"
"Skuteczne techniki sprzedaży"
"Sztuka negocjacji"
"Marketing w sieciach i galeriach handlowych"
"Marketing dziecięcy i młodzieżowy"
"Marketing Sportowy"
"Product Placement"
"Zarządzanie Call Center"-poziom podstawowy
"Zarządzanie Call Center"-poziom zaawansowany
"Fotografi i Video w Reklamie i Komunikacji Marketingowej"
"Okiem Praktyków, czyli produkcja filmu reklamowego i profesjonalne techniki zdjęciowe"
"Eco-Marketing"
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
-utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami
-realizacja celów sprzedażowych
-negocjacje z klientami
Allegro.pl sp. z o.o
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
- kompleksowa obsługa kluczowych klientów firmy
- utrzymywanie długoterminowych i przyjaznych relacji
- dbanie o wysokie standardy oferowanych usług

Szkolenia i kursy

-Standardy Obsługi Klienta
-"Fotografia i Video w Reklamie i Komunikacji Marketingowej"- prawa autorskie
-"Programy Lojalnościowe jako skuteczne narzędzia utrzymania i zwiększenia wartości klienta"
-"Sztuka negocjacji"

Edukacja

Logo
Politologia (specjalność: Marketing Polityczny), magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Politologia (specjaliność: Administracja Europejska), licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

-sport wszelkiego rodzaju:) Piłka nożna, koszykówka, kolarstwo, piłka ręczna, pływanie itp.
-dobra książka( kryminały, historyczne, biografie)
-taniec
-marketing polityczny
-"Friends"

Inne

-znajomość pakietu MS Office, Outlook, CRM
-zdolność i motywacja do podnoszenia kwalifikacji
-umiejętność efektywnej pracy w zespole
-łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
-duży stopień zaangażowania w wykonywaną pracę
-dobra organizacja czasu pracy

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Budowanie Relacji w Biznesie
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
FRIENDS
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
Human Resources/Public Relations
Human Resources/Public Relations
Menedżerowie działów HR i PR
Marketing Sportowy
Marketing Sportowy
Forum wymiany: myśli, informacji, dokonań, wizji, ocen, doświadczeń tego wszystkiego co dotyczy świata sportu i świata marketingu; światów które łączą się w wielu miejscach, które są od sieb
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
naming rights
naming rights
w skrócie - można nazwać: stadion, halę, obiekt użyteczności publicznej nazwą firmy, produktu, usługi
NBA - I LOVE THIS GAME
NBA - I LOVE THIS GAME
ALL ABOUT MAGIC BASKETBALL :)
Sport Polem Marketingu
Sport Polem Marketingu
Grupa ludzi zainteresowanych uczestnictwem w pierwszej i później - kolejnych konferencjach dot marketingu sportowego.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).