Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Sprzedaży Arteria Retail
•Zarządzanie siecią sprzedaży Stref Usług w sieci Media Saturn Holding Polska
•Współtworzenia strategii sprzedaży oraz zarządzanie ich realizacją
•Określanie celów sprzedaży dla poszczególnych regionów i usług
•Rozwój sieci partnerskiej, w tym rekrutacja nowych Partnerów
•Współtworzenia strategii sprzedaży oraz zarządzanie ich realizacją
•Określanie celów sprzedaży dla poszczególnych regionów i usług
•Rozwój sieci partnerskiej, w tym rekrutacja nowych Partnerów
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Zarządzanie podległymi pracownikami, poprzez bezpośredni nadzór nad wykonywaniem obowiązków, celem realizacji strategii sprzedaży aktywacji, usług dodanych, pozyskiwania nowych klientów rynku biznesowego oraz zwiększania przychodów.
• Zarządzanie wynikami pracowników, poprzez wyznaczanie celów indywidualnych, weryfikację i analizę ich realizacji, wdrażanie działań korygujących, bieżące raportowanie.
• Budowanie i zarządzanie strukturami sprzedaży Stref Usług w sieci Media Saturn Holding Polska.
• Odpowiedzialność za budżet regionu.
• Zarządzanie wynikami pracowników, poprzez wyznaczanie celów indywidualnych, weryfikację i analizę ich realizacji, wdrażanie działań korygujących, bieżące raportowanie.
• Budowanie i zarządzanie strukturami sprzedaży Stref Usług w sieci Media Saturn Holding Polska.
• Odpowiedzialność za budżet regionu.
Kierownik Projektu Call-Center
• Planowanie i koordynacja pracy projektów realizowanych w podległym zespole Supervisor'ów.
• Dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy współpracującymi działami.
• Przygotowywanie statystyk i analiza pracy projektu.
• Kontrola poziomu rentowności projektu.
• Odpowiedzialność za wyniki finansowe prowadzonych projektów.
• Dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy współpracującymi działami.
• Przygotowywanie statystyk i analiza pracy projektu.
• Kontrola poziomu rentowności projektu.
• Odpowiedzialność za wyniki finansowe prowadzonych projektów.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
szewczykp@media-saturn.com