Patrycja Pawlus

Starszy Specjalista ds. Zakupów, Koordynator ds. Organizacji Podróży Służbowych, AXA
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AXA w Polsce
Starszy Specjalista ds. Zakupów, Travel Management Koordynator
AXA
AXA w Polsce
Specjalista ds. Wsparcia Zarządu, Travel Management Koordynator
AXA
AXA w Polsce
Asystentka Prezesa i Biura Zarzadu
AXA

Szkolenia i kursy

•Kurs AMADEUS – Firma WECO TRAVEL, Warszawa
•Szkolenie z "Etykiety Biznesu" - dr Irena Kamińska-Radomska The Protocol School of Poland, Warszawa
•Szkolenie z "Kreowania wizerunku w biznesie" - Monika Ostrowska-Zabawa, absolwentka Międzynarodowej Szkoły Charakteryzacji
•Szkolenie MS Power Point - sztuka prezentacji multimedialnych - Firma ALTKOM AKADEMIA S.A., Warszwa
•Kurs Pilota wycieczek krajowych i zagranicznych - Firma Furnel Travel International Sp. z o.o., Warszawa
•III Seminarium Supertour LCC "Oszczędności w podróżach służbowych" - Supertour Sp. z o.o., Warszawa
•Szkolenie ze „Strategii negocjacji w zakupach” – Jerzy Żylak, The Qualiy of Life
•Szkolenie z „Technik negocjacyjnych negocjacyjnych praktyce sprzedażowej” – Jerzy Żylak, Big Fish

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Romanistyka, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Zainteresowania

Turystyka, podroze, języki obce, sport (narty,rower,pływanie,lekkoatletyka,żagle), prowadzenie samochodu

Organizacje

01.01.2009 - obecnie - specjalista ds.Zakupów,Travel Management Koordynator
AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., AXA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A, AXA Polska S.A., Warszawa
a) obowiązki koordynatora jn.
b) prowadzenie przetargów (szkolenia,podróże służbowe-hotele, linie lotnicze, agencje podróży, korporacje taxi,
marketing, Events & Incentives i inne), wybór dostawców, negocjacje, przygotowywanie Umów z dostawcami,kontrola wydatków, kosztów

02.05.2008 – 31.12.2009 - specjalista ds. Wsparcia Zarządu, Travel Management Koordynator
AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., AXA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A, AXA Polska S.A., Warszawa
a) tworzenie Polityki Podróży dla firmy AXA (stworzenie i opracowanie bazy, zasad, współpraca z Regionalnym Travel Managerem z Europy Centralnej i Wschodniej, raportowanie, współpraca z Asystentkami Pionów i Departamentów, negocjacje, przygotowywanie Umów z przewoźnikami, hotelami, kontrola wydatków, kosztów i funkcjonowania zasad)
b) obsługa asystencka Prezesa Zarządu (planowanie kalendarza, organizacja spotkań i wyjazdów biznesowych, wizyt gości międzynarodowych)
c) współpraca z Kierownikiem Biura Zarządu i Kierowcą Prezesa Zarządu
d) aktualizacja bazy danych pracowników AXA w Polsce - raportowanie do Centrali AXA we Francji
e) tłumaczenia ustne i pisemne (j. angielski, j. francuski)
f) współpraca z hotelami, biurami podróży, liniami lotniczymi (organizacja imprez, negocjowanie cen)


01.02.2007 – 02.05.2008 - asystentka w Biurze Zarządu i Sekretariacie Prezesa Zarządu, Departament
Komunikacji Korporacyjnej,
AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., AXA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A, AXA Polska S.A., Warszawa
a) obsługa asystencka i wsparcie Dyrektora Biura Zarządu, Prezesa Zarządu i Pionu Ubezpieczeń Przemysłowych
b) organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu i Rad Nadzorczych
c) tłumaczenia ustne i pisemne w języku francuskim
d) współpraca z Hotelami
e) organizacja spotkań i wyjazdów biznesowych Prezesa Zarządu, w tym współpraca z biurami podróży, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, planowanie agendy spotkań, przygotowanie materiałów na spotkania, prezentacji itp.) Organizacja wyjazdów integracyjnych kadry managerskiej - opracowanie programu, zaplecze logistyczne, zakup materiałów marketingowych, gadżetów firmowych - we współpracy z Dep. Marketingu)
f) organizacja wizyt gości z międzynarodowych struktur AXA (agenda, zakwaterowanie, logistyka, współpraca w przygotowaniu materiałów na spotkania)
g) zapewnienie kompletności, poprawności i należytej archiwizacji dokumentacji posiedzeń Zarządu i korespondencji przychodzącej i wychodzącej Zarządu
h) organizacja biurowa Biura Zarządu, Sekretariatu Prezesa i Pionu Ubezpieczeń Przemysłowych
i) udział w projektowaniu działań związanych z wizerunkiem firmy

01.04.2006 – 11.01.2007- referent ds. Turystyki-Sekcja Języka Hiszpańskiego, Pion Turystyki, Przyjęć i Konferencji, Furnel Travel International Sp. z o.o.
a) przygotowywanie ofert dla zagranicznych grup przyjazdowych – oferty pakietów jak i zamówienia indywidualne
b) tłumaczenia w języku hiszpańskim, francuskim, angielskim
c) negocjacje cen
d) rozliczenia grup

01.04.2005 – czerwiec 2006- lektor języka francuskiego, Global Training Centre Sp. z o.o., Warszawa,
a) prowadzenie zajęć indywidualnych i w grupach na różnych poziomach
b) przygotowywanie do egzaminów DELF, DALF, TELC

27.06.2005 – 31.03.2006- asystentka Szefa Produktu, Centrala Zakupów, Dział Oświetlenie, Leroy Merlin
Sp. z o.o., Warszawa
a) wspomaganie działalności Szefa Produktu (przygotowywanie umów, prezentacji, dokumentów, materiałów do negocjacji, synergii, akcji handlowych), udział w negocjacjach
b) przygotowywanie analiz według potrzeb zdefiniowanych przez Szefa Produktu, pomoc w tworzeniu gamy produktów
c) prowadzenie i aktualizowanie bazy danych produktów i dostawców
d) odpowiadanie za kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, sklepami i Działem Reklamy
e) obsługa administracyjna i prowadzenie sekretariatu Szefa Produktu

20.10.2003 – 30.03.2005 - asystentka Działu Komercjalizacji, firma deweloperska –
Cefic Polska Sp. z o.o. I Oddział w Warszawie (Umowa na czas nieokreślony)
a) opracowywanie Umów najmu, Cesji i Aneksów
b) zarządzanie zapytaniami ofertowymi najmu
c) przygotowywanie ofert najmu w języku polskim, francuskim i angielskim
d) prace związane z przygotowywaniem otwarcia Centrum Handlowego „Arkadia”
e) prowadzenie i nadzór spraw administracyjnych
f) korespondencja w języku polskim, francuskim i angielskim

01.07.2003 – 30.09.2003 - asystentka Dyrekcji Supermarketów, specjalista d.s.Sekretariatu, firma dystrybucyjna – Carrefour Polska Sp.z o.o. I Oddział w Warszawie
a) tłumaczenia ustne i pisemne w języku francuskim
b) prace biurowe, redakcja korespondencji
c) udział w spotkaniach, negocjacjach
d) obsługa delegacji krajowych i zagranicznych (rezerwacja miejsc hotelowych, zamawianie biletów, wynajem samochodów)
e) przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint

Inne

W trakcie kursu przygotowującego do egzaminu Business English

Uprawnienia dodatkowe:
Prawo jazdy kat. B, paszport, samochód

Referencje:
Na życzenie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Asystentki
Asystentki
Asystentki, biurwy, sekretarki - łączcie się :)
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie. Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
beautiful and healthy
beautiful and healthy
Wszystkie osoby zainteresowane kwestiami zdrowia i urody, wellness i spa, zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w tworzeniu naszego portalu.
Bezpłatne porady wnętrzarskie
Bezpłatne porady wnętrzarskie
Poszukujesz porady w zakresie aranżacji wnętrz ? A może czujesz w sobie nieprzepartą chęć do niesienia pomocy ? No to tutaj możesz się wykazać. Dla firm i osób prywatnych
Businesswoman
Businesswoman
Elitarna grupa dla kobiet biznesu, Pań na wysokich stanowiskach. Kobiet z wyobraźnią, z gustem i z dobrym smakiem
Dla wszystkich,których zajmuje MICE ...
Dla wszystkich,których zajmuje MICE ...
MICE - meetings, incentives, conventions, events - grupa dla wszystkich zawodowych spotkaniowców biznesowych
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
***FITNESS***
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.