Umiejętności
Marketing
obsługa komputera
Szkolenia pracowników
Rachunkowość finansowa
Prognozowanie
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
komunikatywność
Umiejętności komunikacyjne
otwartość na nowe wyzwania
Telekomunikacja
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Umiejętności sprzedaży
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
praca samodzielna i zespołowa
systematyczność i dobra organizacja pracy własnej
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener Bancassurance
Santander-Aviva TU
- szkolenia, certyfikacje sprawdzające wiedzę i kompetencje pracowników sieci
- przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych dla pracowników banku,
- współtworzenie materiałów wspierających sprzedaż ,
- analiza monitoringu sprzedaży
- realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń poprzez planowanie i przeprowadzanie działań szkoleniowych
- sprzedaż ubezpieczeń poprzez proponowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych i wizerunkowych
- dbałość o jakość sprzedaży oraz poziom wiedzy z zakresu produktów ubezpieczeniowych i umiejętności sprzedażowych pracowników w oddziałach w podległym obszarze,
- bezpośrednia współpraca z dyrektorami Regionów oraz oddziałów banku w zakresie definiowania obszarów do systematycznego rozwoju, której głównym celem jest dążenie do spójności w realizacji zadań sprzedaży ubezpieczeń
- bezpośrednia współpraca z Menadżerem Relacji z zakresu procesu sprzedaży i jakości obsługi Klienta w temacie ubezpieczeń
- przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych dla pracowników banku,
- współtworzenie materiałów wspierających sprzedaż ,
- analiza monitoringu sprzedaży
- realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń poprzez planowanie i przeprowadzanie działań szkoleniowych
- sprzedaż ubezpieczeń poprzez proponowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych i wizerunkowych
- dbałość o jakość sprzedaży oraz poziom wiedzy z zakresu produktów ubezpieczeniowych i umiejętności sprzedażowych pracowników w oddziałach w podległym obszarze,
- bezpośrednia współpraca z dyrektorami Regionów oraz oddziałów banku w zakresie definiowania obszarów do systematycznego rozwoju, której głównym celem jest dążenie do spójności w realizacji zadań sprzedaży ubezpieczeń
- bezpośrednia współpraca z Menadżerem Relacji z zakresu procesu sprzedaży i jakości obsługi Klienta w temacie ubezpieczeń
Regionalny Trener Ubezpieczeń
BZ WBK - Aviva
- wdrażanie i koordynacja działań zwiększających aktywność pracowników,
- indywidualne i grupowe treningi sprzedażowe
- szkolenia, certyfikacje sprawdzające wiedzę i kompetencje pracowników sieci podległych oddziałów,
- coaching,
- wdrażanie działań naprawczych, korygujących
- przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych dla pracowników banku,
- współtworzenie materiałów wspierających sprzedaż ,
- analiza monitoringu sprzedaży
- realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń poprzez planowanie i przeprowadzanie działań szkoleniowych w przypisanych placówkach banku
- sprzedaż ubezpieczeń poprzez proponowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych i wizerunkowych
- dbałość o jakość sprzedaży oraz poziom wiedzy z zakresu produktów ubezpieczeniowych i umiejętności sprzedażowych pracowników w oddziałach w podległym obszarze,
- bezpośrednia współpraca z dyrektorami Regionów oraz oddziałów banku w zakresie definiowania obszarów do systematycznego rozwoju, której głównym celem jest dążenie do spójności w realizacji zadań sprzedaży ubezpieczeń
- bezpośrednia współpraca z Menadżerem Relacji z zakresu procesu sprzedaży i jakości obsługi Klienta w temacie ubezpieczeń
- współpraca z grupą Ambasadorów Ubezpieczeń
- indywidualne i grupowe treningi sprzedażowe
- szkolenia, certyfikacje sprawdzające wiedzę i kompetencje pracowników sieci podległych oddziałów,
- coaching,
- wdrażanie działań naprawczych, korygujących
- przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych dla pracowników banku,
- współtworzenie materiałów wspierających sprzedaż ,
- analiza monitoringu sprzedaży
- realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń poprzez planowanie i przeprowadzanie działań szkoleniowych w przypisanych placówkach banku
- sprzedaż ubezpieczeń poprzez proponowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych i wizerunkowych
- dbałość o jakość sprzedaży oraz poziom wiedzy z zakresu produktów ubezpieczeniowych i umiejętności sprzedażowych pracowników w oddziałach w podległym obszarze,
- bezpośrednia współpraca z dyrektorami Regionów oraz oddziałów banku w zakresie definiowania obszarów do systematycznego rozwoju, której głównym celem jest dążenie do spójności w realizacji zadań sprzedaży ubezpieczeń
- bezpośrednia współpraca z Menadżerem Relacji z zakresu procesu sprzedaży i jakości obsługi Klienta w temacie ubezpieczeń
- współpraca z grupą Ambasadorów Ubezpieczeń
doradca biznesowy
- identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów segmentu MŚP
- identyfikacja potrzeb klientów
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- sprzedaż i obsługa produktów i usług bankowych z segmentu MŚP
- rozpatrywanie wniosków kredytowych
- dokonywanie analizy finansowej przedsiębiorstwa oraz jego stabilności pod względem udzielenia finansowania
- realizacja zadań sprzedażowych
- prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia
- świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku
- dokonywanie stosownych korekt transakcji
- rozpatrywanie skarg klientów
- identyfikacja potrzeb klientów
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- sprzedaż i obsługa produktów i usług bankowych z segmentu MŚP
- rozpatrywanie wniosków kredytowych
- dokonywanie analizy finansowej przedsiębiorstwa oraz jego stabilności pod względem udzielenia finansowania
- realizacja zadań sprzedażowych
- prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia
- świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku
- dokonywanie stosownych korekt transakcji
- rozpatrywanie skarg klientów
Szkolenia i kursy
- kurs autoprezentacji
- kurs wewnątrzorganizacyjny „Orły Północy” dla przyszłych menedżerów
- kurs komunikacji i rozwijania umiejętności menedżerskich
- kurs aktywnej sprzedaży w oddziale i poza oddziałem
- kurs technik sprzedaży
- szkolenia: zarządzanie czasem, zarządzanie efektywnością pracy, etyka biznesu
- kurs wewnątrzorganizacyjny „Orły Północy” dla przyszłych menedżerów
- kurs komunikacji i rozwijania umiejętności menedżerskich
- kurs aktywnej sprzedaży w oddziale i poza oddziałem
- kurs technik sprzedaży
- szkolenia: zarządzanie czasem, zarządzanie efektywnością pracy, etyka biznesu
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
- fotografia
- literatura przygodowa i kryminały
- sudoku
- literatura przygodowa i kryminały
- sudoku
Inne
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1 – intermediate
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość pakietu MS Office (Word – bardzo dobra, Power Point – bardzo dobra, Exel – dobra, Access – podstawowa)
- znajomość programu Adobe Photoshop w stopniu podstawowym
- wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
- umiejętność pracy z procedurami
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość pakietu MS Office (Word – bardzo dobra, Power Point – bardzo dobra, Exel – dobra, Access – podstawowa)
- znajomość programu Adobe Photoshop w stopniu podstawowym
- wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
- umiejętność pracy z procedurami
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.