Patrycja Kniecińska

Regionalny Trener Ubezpieczeń
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Marketing obsługa komputera Szkolenia pracowników Rachunkowość finansowa Prognozowanie Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne komunikatywność Umiejętności komunikacyjne otwartość na nowe wyzwania Telekomunikacja Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Umiejętności sprzedaży Zaangażowanie w wykonywaną pracę praca samodzielna i zespołowa systematyczność i dobra organizacja pracy własnej otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener Bancassurance
Santander-Aviva TU
- szkolenia, certyfikacje sprawdzające wiedzę i kompetencje pracowników sieci
- przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych dla pracowników banku,
- współtworzenie materiałów wspierających sprzedaż ,
- analiza monitoringu sprzedaży
- realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń poprzez planowanie i przeprowadzanie działań szkoleniowych
- sprzedaż ubezpieczeń poprzez proponowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych i wizerunkowych
- dbałość o jakość sprzedaży oraz poziom wiedzy z zakresu produktów ubezpieczeniowych i umiejętności sprzedażowych pracowników w oddziałach w podległym obszarze,
- bezpośrednia współpraca z dyrektorami Regionów oraz oddziałów banku w zakresie definiowania obszarów do systematycznego rozwoju, której głównym celem jest dążenie do spójności w realizacji zadań sprzedaży ubezpieczeń
- bezpośrednia współpraca z Menadżerem Relacji z zakresu procesu sprzedaży i jakości obsługi Klienta w temacie ubezpieczeń
Logo
Regionalny Trener Ubezpieczeń
BZ WBK - Aviva
- wdrażanie i koordynacja działań zwiększających aktywność pracowników,
- indywidualne i grupowe treningi sprzedażowe
- szkolenia, certyfikacje sprawdzające wiedzę i kompetencje pracowników sieci podległych oddziałów,
- coaching,
- wdrażanie działań naprawczych, korygujących
- przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych dla pracowników banku,
- współtworzenie materiałów wspierających sprzedaż ,
- analiza monitoringu sprzedaży
- realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń poprzez planowanie i przeprowadzanie działań szkoleniowych w przypisanych placówkach banku
- sprzedaż ubezpieczeń poprzez proponowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych i wizerunkowych
- dbałość o jakość sprzedaży oraz poziom wiedzy z zakresu produktów ubezpieczeniowych i umiejętności sprzedażowych pracowników w oddziałach w podległym obszarze,
- bezpośrednia współpraca z dyrektorami Regionów oraz oddziałów banku w zakresie definiowania obszarów do systematycznego rozwoju, której głównym celem jest dążenie do spójności w realizacji zadań sprzedaży ubezpieczeń
- bezpośrednia współpraca z Menadżerem Relacji z zakresu procesu sprzedaży i jakości obsługi Klienta w temacie ubezpieczeń
- współpraca z grupą Ambasadorów Ubezpieczeń
Santander Bank Polska
doradca biznesowy
- identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów segmentu MŚP
- identyfikacja potrzeb klientów
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- sprzedaż i obsługa produktów i usług bankowych z segmentu MŚP
- rozpatrywanie wniosków kredytowych
- dokonywanie analizy finansowej przedsiębiorstwa oraz jego stabilności pod względem udzielenia finansowania
- realizacja zadań sprzedażowych
- prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia
- świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku
- dokonywanie stosownych korekt transakcji
- rozpatrywanie skarg klientów
Santander Bank Polska
doradca klienta indywidualnego
- bieżąca obsługa klienta,
- sprzedaż produktów i usług bankowych (depozytowych, kredytowych, ubezpieczeniowych),
- rozpatrywanie reklamacji,
- aktywne pozyskiwanie nowego klienta,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
Santander Bank Polska
opiekun klienta
- obsługa kasowo-skarbcowa,
- sprzedaż produktów i usług bankowych (depozytowych, kredytowych, ubezpieczeniowych)
Santander Bank Polska
asystent bankowy / kredytowy
- kompletowanie oraz weryfikacja materiałów dotyczących wniosków kredytowych,
- sporządzanie umów kredytowych,
- rejestrowanie transakcji i korekt transakcji w systemach informatycznych wg zawartych umów
Logo
pracownik sekretariatu
Kujawsko-Pomorskie Szkoły Neks
- bieżąca obsługa sekretariatu,
- nadzór nad obiegiem dokumentacji,
- prowadzenie korespondencji,
- obsługa klientów,
- prezentacja oferty szkoły,
- współpraca z nauczycielami,
- układanie planu zajęć (zmieniany na każdy weekend)

Szkolenia i kursy

- kurs autoprezentacji
- kurs wewnątrzorganizacyjny „Orły Północy” dla przyszłych menedżerów
- kurs komunikacji i rozwijania umiejętności menedżerskich
- kurs aktywnej sprzedaży w oddziale i poza oddziałem
- kurs technik sprzedaży
- szkolenia: zarządzanie czasem, zarządzanie efektywnością pracy, etyka biznesu

Edukacja

Logo
zarządzanie, specj. zarządzanie biznesem, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
historia, specj. archiwistyka, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

- fotografia
- literatura przygodowa i kryminały
- sudoku

Inne

- znajomość języka angielskiego na poziomie B1 – intermediate
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość pakietu MS Office (Word – bardzo dobra, Power Point – bardzo dobra, Exel – dobra, Access – podstawowa)
- znajomość programu Adobe Photoshop w stopniu podstawowym
- wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
- umiejętność pracy z procedurami

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...