Umiejętności
E-commerce
marketing produktu
Trade Marketing
Marketing wydawniczy
Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu
Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w zakresie wprowadzania nowych tytułów na rynek oraz promocje przypominające – współpraca z redakcją, autorami, grafikiem przy przygotowywaniu okładek książek, copywriting, współpraca PR (czasopisma specjalistyczne), opracowywanie zasad promocji (w Zespole), wyszukiwanie wydarzeń (konferencje i szkolenia dla lekarzy) dla promocji tytułu, przygotowywanie prezentacji produktów.
Przygotowywanie materiałów promocyjnych (BTL).
Negocjacje i wycena druku czasopism.
Przygotowywanie materiałów promocyjnych (BTL).
Negocjacje i wycena druku czasopism.
Specjalista ds. Marketingu
Wydawnictwo Słowa i Myśli
Pozyskiwanie patronatów medialnych.
Organizacja spotkań autorskich, promocyjnych.
Opieka kreatywna nad książkami.
Przygotowywanie materiałów promocyjnych (BTL).
Aktualizacja strony internetowej (opartej na CMS, WordPress) przygotowanie teksów opisów, newsletterów.
Prowadzenie fan page’a Wydawnictwa.
Organizacja spotkań autorskich, promocyjnych.
Opieka kreatywna nad książkami.
Przygotowywanie materiałów promocyjnych (BTL).
Aktualizacja strony internetowej (opartej na CMS, WordPress) przygotowanie teksów opisów, newsletterów.
Prowadzenie fan page’a Wydawnictwa.
Samodzielny referent ds. produktów
Koordynator (oraz współorganizator) akcji w kanale HoReCa
Zarządzanie budżetem marketingowym jednej z marek cygar(od współtworzenia projektu, poprzez koordynacje do sporządzania raportów dot. realizacji)
Prowadzenie działań marketingowych w zakresie aktywizacji sprzedaży produktów,
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dot. marek produktów firmy
Monitorowanie asortymentu cygar i cygaretek z oferty ZTL S.A.,
Analiza rynku wyrobów tytoniowych ze szczególnym uwzględnienie produktów dystrybuowanych przez ZTL S.A. (cygara i cygaretki, bibułki papierosowe,kawa),
Współpraca z agencjami reklamowymi w ramach tworzenia projektów nowych opakowań, materiałów reklamowo-informacyjnych,
Sporządzanie umów handlowych.
Zarządzanie budżetem marketingowym jednej z marek cygar(od współtworzenia projektu, poprzez koordynacje do sporządzania raportów dot. realizacji)
Prowadzenie działań marketingowych w zakresie aktywizacji sprzedaży produktów,
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dot. marek produktów firmy
Monitorowanie asortymentu cygar i cygaretek z oferty ZTL S.A.,
Analiza rynku wyrobów tytoniowych ze szczególnym uwzględnienie produktów dystrybuowanych przez ZTL S.A. (cygara i cygaretki, bibułki papierosowe,kawa),
Współpraca z agencjami reklamowymi w ramach tworzenia projektów nowych opakowań, materiałów reklamowo-informacyjnych,
Sporządzanie umów handlowych.
Starszy referent ds. produktu
Prowadzenie działań marketingowych w zakresie aktywizacji sprzedaży produktów,
monitorowanie asortymentu cygar i cygaretek z oferty ZTL S.A.,
analiza rynku wyrobów tytoniowych ze szczególnym uwzględnienie produktów dystrybuowanych przez ZTL S.A. (cygara i cygaretki, bibułki papierosowe, kawa),
współpraca z agencjami reklamowymi w ramach tworzenia projektów nowych opakowań, materiałów reklamowo-informacyjnych,
sporządzanie umów handlowych.
monitorowanie asortymentu cygar i cygaretek z oferty ZTL S.A.,
analiza rynku wyrobów tytoniowych ze szczególnym uwzględnienie produktów dystrybuowanych przez ZTL S.A. (cygara i cygaretki, bibułki papierosowe, kawa),
współpraca z agencjami reklamowymi w ramach tworzenia projektów nowych opakowań, materiałów reklamowo-informacyjnych,
sporządzanie umów handlowych.
Praktyka
Udział w organizowaniu szkoleń wewnętrznych, opracowywanie zestawień do planów szkoleń, opracowywanie bazy pracowników, udział w rozmowach rekrutacyjnych
Szkolenia i kursy
01.2013 – 01.2014 cykl szkoleń wewnętrznych „Efektywny pracownik, efektywna firma” (w tym: finanse dla managerów, auditor wewnętrzny, copywritting, korekta tekstów, prawo autorskie)
15.09.2012 – 7.10.2012 cykl szkoleń „Lekcja wizerunku” (PR i budowanie wizerunku) – Radio Lublin
29.01.2010 – 31.03.2010 kurs „Grafika komputerowa” (Corel Draw)– Con-Lex, Lublin
10.2009 – 21.12.2010 „Akademia handlu zagranicznego” – OK. Centrum języków obcych w Lublinie
02.2009 - 03.04.2009 kurs „Grafika rastrowa (Photoshop) – Fundacja UMCS
Dodatkowo:
Certyfikat Polskiej Akademii Public Relations z zakresu wiedzy o PR
Auditor wewnętrzny – certyfikat z 2013
15.09.2012 – 7.10.2012 cykl szkoleń „Lekcja wizerunku” (PR i budowanie wizerunku) – Radio Lublin
29.01.2010 – 31.03.2010 kurs „Grafika komputerowa” (Corel Draw)– Con-Lex, Lublin
10.2009 – 21.12.2010 „Akademia handlu zagranicznego” – OK. Centrum języków obcych w Lublinie
02.2009 - 03.04.2009 kurs „Grafika rastrowa (Photoshop) – Fundacja UMCS
Dodatkowo:
Certyfikat Polskiej Akademii Public Relations z zakresu wiedzy o PR
Auditor wewnętrzny – certyfikat z 2013
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Wędrówki po górach i dobra książka (różne gatunki w zależności od nastroju - obecnie Vargas LLosa i to co uda mi się zdobyć na temat Kuby ...)
Organizacje
Od X 2006 r - nadal
jestem Członiknią Wspierającą Europejskiego Forum Właścicielek Firm (www.efwf.pl)
jestem Członiknią Wspierającą Europejskiego Forum Właścicielek Firm (www.efwf.pl)
Inne
Programy graficzne – Gimp (poziom średnio zaawansowany), Adobe Photoshop i CorelDraw (poziom podstawowy)
Obsługa komputera: MS Windows, MS Office, Internet
Znajomość języków:
angielski w mowie - komunikatywny, w piśmie – dobry; hiszpański - podstawowy
Prawo jazdy kat. B – czynne
Dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność
Obsługa komputera: MS Windows, MS Office, Internet
Znajomość języków:
angielski w mowie - komunikatywny, w piśmie – dobry; hiszpański - podstawowy
Prawo jazdy kat. B – czynne
Dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Case Open Forum Strategii Marketingowej
Już 14 kwietnia 2016 r. w Warszawie - prawdziwa uczta umysłowa dla pasjonatów marketingu! Jedyna w Polsce konferencja poświęcona strategii marketingowej. Sprawdź: http://www.caseopen.pl
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.