Patrycja Brychcy

Marketing B2B. Sales support. Online marketing.
Katowice, śląskie

Umiejętności

Planowanie strategiczne Strategia marketingowa Marketing internetowy Komunikacja Marketingowa Sprzedaż B2B Sales manager Zarządzanie marketingiem Angielski Marketing B2B oraz B2C Doświadczenie w sprzedaży B2C, B2B Sales Support Marketing B2B

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hotel Arena spa & wellness
Marketing & Sales Manager
- zarządzanie, nadzór oraz kierowanie zespołem HOTELU ARENA spa & wellness,
- doradztwo biznesowe i wsparcie strategiczne Zarządu Obiektu,
- tworzenie i realizowanie strategii marketingowo-sprzedażowej,
- współtworzenie strategii biznesowej Obiektu,
- aktywna sprzedaż usług hotelowych i okołohotelowych (restauracja, spa) targetowanych do Klienta B2B oraz Klienta B2C,
- sprzedaż i koordynacja eventów odbywających się na terenie Obiektu,
- obsługa Klientów biznesowych Obiektu, w tym Klientów międzynarodowych,
- optymalizacja kosztów działalności obiektu i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych,
- przygotowanie analiz, raportów, kontrola kosztów,
- pozyskiwanie Partnerów Biznesowych i współpraca z nimi,
- rekrutacje pracowników Obiektu.
Krystian D.
Krystian D. · współpracownik
wystawiono
Miałem i nadal mam przyjemność współpracować z Patrycją przy różnych projektach. Jest jedną z najbardziej profesjonalnych i skutecznych osób z jakimi miałem przyjemność współpracować do tej pory. Szczególnie polecam jej osobę!
FITEN S.A.
Sales and Marketing Manager
- doradztwo marketingowe i sprzedażowe,
- realizowanie długofalowej strategii marketingowej B2B,
- wsparcie bieżących działań prosprzedażowych,
- coaching,
- koordynacja podwykonawców marketingowych,
- analiza bieżących działań marketignowych,
- nadzór nad realizacjąn działań marketingowych.
Logo
Senior Marketing Manager
Mediarecovery - Lider informatyki śledczej
- tworzenie oraz wdrażanie strategii komunikacyjnej
usług, produktów i projektów Mediarecovery,
- kreowanie polityki marketingowej firmy,
odpowiedzialność za reklamę, promocję, materiały informacyjne,
standardy komunikacji marketingowej oraz materiały backgroundowe,
- ustalanie kanałów dystrybucji, dobieranie najbardziej efektywnych narzędzi i instrumentów związanych z budowaniem
lejków sprzedażowych w sektorze Klienta B2B,
- tworzenie tekstów na potrzeby działań komunikacyjnych, wraz z wyznaczaniem założeń i wkładu dla materiałów graficznych i webmasterskich,
- planowanie i koordynacja działań związanych z pozycjonowaniem firmy w obszarze social media (portale społecznościowe) oraz e-commerce (SEM, SEO, afiliacje, kampanie CPC,CPL),
- realizacja strategii biznesowej spółki w obszarze działań eventowych, konferencyjnych oraz wydarzeń specjalnych,
- ścisła współpraca z działem handlowym oraz zarządem firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
- budowanie spójnej polityki komunikacyjnej w zakresie marketingu i Public Relations,
- współpraca z Partnerami i Kontrahentami Mediarecovery z rynku międzynarodowego,
- współpraca z firmami i podwykonawcami zewnętrznymi (domy mediowe, agencje reklamowe, drukarnie, indywidualni podwykonawcy),
- koordynowanie prac graficzno-webmasterskich na potrzeby projektów marketingowych Mediarecovery,
- przygotowywanie i kontrola budżetu marketingowego.
Łukasz P.
Łukasz P. · podwładny
wystawiono
Patrycja to z kreatywny, otwary i poszukujący nieszablonowych rozwiązań manager. Jest również osobą doskonale planującą działania w ramach spójnej strategii, twardo realizującą założone plany i zawsze zorientowaną na sukces. Współpraca z nią to czysta przyjemność.
Carwash Investment Sp. z o.o.
Dyrektor Marketingu i PR
- ustalanie celów marketingowych firmy, tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży,
- kreowanie polityki promocyjnej firmy - odpowiedzialność za reklamę, promocje sprzedaży, działania z zakresu public relations,
- ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,
- przygotowywanie i kontrola realizowanego budżetu marketingowego,
- ustalanie celów oraz narzędzi promocyjnych i reklamowych,
- nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie itp.)
- analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych,
- dbanie o wizerunek firmy i jej produktów,
- nadzór nad działaniami w sferze public relations,
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
- uczestnictwo w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie,
- zarządzanie zespołem pracowników Działu Marketingu i PR.
Anna K.
Anna K. · przełożony
wystawiono
Świetny marketingowiec - z wiedzą, doświadczeniem i intuicją; poukładana szefowa z zamiłowaniem do planowania; zaangażowany pracownik.
Metropolis
Marketing Department Manager
- zarządzanie działem marketingu,
- doradztwo biznesowe i sprzedażowe Zarządu,
- wprowadzanie na rynek nowych projektów inwestycyjnych,
- tworzenie strategii i planów marketingowych dla spółek Grupy Metropolis,
- koordynowanie działań marketingowo - PRowych dla poszczególnych projektów,
- prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych produktów i usług Grupy Metropolis,
- zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki,
- realizowanie kampanii ATL i BTL; tworzenie materiałów POS, stron
internetowych oraz Corporate Identity,
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym,
- przygotowywanie raportów marketingowych,
- prowadzenie analiz rynku i konkurencji,
- specjalizacja w zakresie marketingu nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Wrodzony instynkt marketingowca, doskonały warsztat, konsekwencja w dążeniu do realizacji założonych i co ważne realnych celów oraz umiejętność skutecznego wykorzystania wiedzy innych charakterystyczna dla menedżerów z wyższej półki. Zmieniali się klienci, dla których realizowaliśmy wspólnie projekty a jedyną stałą były ww cechy Patrycji.
Anna P.
Anna P. · współpracownik
wystawiono
Patrycja jest najbardziej skutecznym Marketing Managerem, z którym kiedykolwiek współpracowałam.

Dalszych sukcesów!
Almi Decor
Marketing & Sales Manager
- sprzedaż i organizacja eventów,
- realizacja wydarzeń specjalnych dla klientów B2B oraz B2C,
- opracowywanie koncepcji wydarzeń specjalnych
i ich organizacja,
- utrzymywanie relacji z podwykonawcami i poszukiwanie nowych, kreatywnych i sprawnych organizacyjnie partnerów,
- utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi,
- śledzenie trendów związanych z rozwojem rynku eventowego,
- nadzór nad aktualizacją baz danych.
Logo
Marketing Manager/Conference Cooperator
Poland Monthly
- sporządzanie projektów B2B,
- organizowanie konferencji międzynarodowych i imprez promocyjnych magazynu,
- finalny nadzór składu gazety,
- koordynowanie prac Działu Reklamy i Działu Graficznego,
- wykonywanie prac marketingowych z zakresu uaktualniania bazy tele-adresowej prenumeratorów,
- pozyskiwanie prenumeratorów i reklamodawców,
- działania związane z dystrybucją i kolportażem magazynu.

Szkolenia i kursy

"Siła marki - wizerunek i sprzedaż" - Marketing w Praktyce
"Marketing bezpośredni" - Kuźnica Instytutu Zarządzania
"Zaawansowane techniki negocjacyjne" - Otawa Group
"E-marketing" - Essentis
"Komunikacja jako narzędzie kreowania wartości Spółek" - Parkiet,Gazeta Giełdy
"Zarządzanie zespołem" - Selecttraining,
"Skuteczna Reklama" - ECU Marketing
"Sztuka kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów" - Berndson Szkolenia
"Zarządzanie projektami", MS Project

Edukacja

Logo
Socjologia - socjologia reklamy, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Politologia - dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Literatura iberoamerykańska,
Sporty ekstremalne,
Podróże dalekie i długie.

Inne

Wypowiedzi eksperckie

Rzeczpospolita – 14.07.2008 „Pod wrzosem lub w pastelowym klimacie”,
Marketing przy Kawie – 18.02.2008 – „Nestin wspiera jazz”,
Biznes Polska -1.10.2007 „Mieszkania na południu”,
Medialine – 26.05.2008 „Śląsk stworzył komiks”,
Marketing przy Kawie – 21.05. 2008 „Marketing targowy”,
Biznes Śląski – 27.02.2006 „Celtyckie inspiracje w AlmiDECOR”,
Media FM – 20.05. 2008 „Mieszkańcy Śląska wspólnie tworzyli komiks”,
Buduj.com.pl – 22.05.2008 „Kreatywna propozycja Nestin Polska na targi mieszkaniowe”.

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
B2B lead generation
B2B lead generation
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką generowania leadów handlowych i marketingowych w sektorze B2B.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Chilli ZET
Chilli ZET
Chilli ZET - Nastaw się na chill out
Coffee
Coffee
rozmowy przy kawie
CSO
CSO
Grupa osób związanych ze stanowiskami Chief Security Officer (CSO) oraz Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI), w szczególności również Audytorów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Katowice Biznesowo
Katowice Biznesowo
Katowice Biznesowo to grupa/miejsce spotkań osób, które zaangażowane są kreowanie życia gospodarczego w Katowicach.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Luxury
Luxury
Właściciele usług i produktów LUX. Firmy związane z segmentem premium. Największe wydarzenia i targi LUX w Polsce. B2B branży LUX. Nieruchomości i oferty luksusowe.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.