Umiejętności
Język angielski w biznesie
Zarządzanie zmianą
Prawo jazdy
Microsoft Excel
Microsoft Word
Motywacja
rekrutowanie procowników
zarządzanie operacyjne
Zarządzanie ludźmi
Obsługa klienta
sprzedaż telefoniczna oraz bezpośrednia
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu
• zarządzanie działem telefonicznej obsługi klienta i agenta
• opracowywanie narzędzi obsługowych wspierających realizację celów
• prowadzenie i udział w projektach zwiększających efektywność i jakość obsługi
• ścisła współpraca ze wszystkimi obszarami w organizacji w zakresie prowadzonych projektów
• udział w tworzeniu i wdrażaniu systemów CRM
• opracowywanie narzędzi obsługowych wspierających realizację celów
• prowadzenie i udział w projektach zwiększających efektywność i jakość obsługi
• ścisła współpraca ze wszystkimi obszarami w organizacji w zakresie prowadzonych projektów
• udział w tworzeniu i wdrażaniu systemów CRM
Lider sekcji
• zarządzanie sekcją sprzedaży (połączenia wychodzące i przychodzące)
• zarządzanie zespołem bankierów, starszych bankierów i ekspertów
• ścisła współpraca z działami wsparcia sprzedaży
• kontrola i realizacja wyznaczonych celów
• koordynowanie procesu rekrutacji w zespole
• prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży
• zarządzanie zespołem bankierów, starszych bankierów i ekspertów
• ścisła współpraca z działami wsparcia sprzedaży
• kontrola i realizacja wyznaczonych celów
• koordynowanie procesu rekrutacji w zespole
• prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży
Menedżer Projektu
• zarządzanie działem infolinii sprzedażowej
• zarządzanie działem elektronicznej obsługi klienta
• ścisła współpraca z działem telefonicznej obsługi klienta
• kontrola i realizacja wyznaczonych celów
• udział w negocjowaniu warunków umowy z Klientami CCIG
• ścisła współpraca i utrzymywanie relacji z Klientami CCIG
• zarządzanie zespołem konsultantów, starszych doradców i specjalistów kierujących
• rekrutacja pracowników
• zarządzanie działem elektronicznej obsługi klienta
• ścisła współpraca z działem telefonicznej obsługi klienta
• kontrola i realizacja wyznaczonych celów
• udział w negocjowaniu warunków umowy z Klientami CCIG
• ścisła współpraca i utrzymywanie relacji z Klientami CCIG
• zarządzanie zespołem konsultantów, starszych doradców i specjalistów kierujących
• rekrutacja pracowników
Koordynator call center
Badzwidoczny.pl Sp. z o. o. (CallSpace)
• wdrażanie infrastruktury Call Center w oparciu o najnowsze rozwiązania na rynku
• tworzenie nowej marki outsourcingu usług Call Center
• aktywne pozyskiwanie nowych partnerów i kluczowych Klientów marki Call
Space
• rekrutacja pracowników wyższego i niższego szczebla
• zarządzanie zespołem Team Leaderów
• realizacja wyznaczonych celów
• tworzenie nowej marki outsourcingu usług Call Center
• aktywne pozyskiwanie nowych partnerów i kluczowych Klientów marki Call
Space
• rekrutacja pracowników wyższego i niższego szczebla
• zarządzanie zespołem Team Leaderów
• realizacja wyznaczonych celów
Szkolenia i kursy
2011 - Prawo Jazdy kat. B
2011 - Konsultant Telefoniczny - poziom podstawowy (certyfikat Krajowego Instytutu Certyfikacji i Kompetencji)
2010 - Telefon skutecznym narzędziem marketingowym
2011 - Konsultant Telefoniczny - poziom podstawowy (certyfikat Krajowego Instytutu Certyfikacji i Kompetencji)
2010 - Telefon skutecznym narzędziem marketingowym
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- komputery
- nowinki techniczne
- film
- muzyka
- sport
- kultura
- nowinki techniczne
- film
- muzyka
- sport
- kultura
Inne
- Tworzenie stron www (HTML)
- Organizacja i obsługa imprez okolicznościowych
- Zaawansowana obsługa pakietu Ms Office
- Zaawansowana obsługa aplikacji Excel
- Organizacja i obsługa imprez okolicznościowych
- Zaawansowana obsługa pakietu Ms Office
- Zaawansowana obsługa aplikacji Excel
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.