Oktawian Sitarz

Marketing wydawniczy, marketing produktów związanych z chemią
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Strategia marketingowa Umiejętności analityczne Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta taktyka do osiagania celów Łatwość uczenia się i wykorzystywania w pracy nowych programów. Umiejetność praktycznego wykorzystania w pracy Microsoft Office. Program analityczny Aposteriorii Program Comarch ERP XL oraz program analitczny BI

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds kalkulacjii audytu wewnętrznego
Święty Wojciech Dom Medialny sp. z o.o.
Prowadzenie projektów od strony kosztów, Kalkulacje wstępne na etapie planowania wraz z przygotowaniem fragmentacji sprzedaży planowanej dla produktu. Po zamknięciu cyklu produkcyjnego tzw. kalkulacja ostateczna. Analiza bieżacej sprzedazy jako prognoza realizacji założeń kalkulacyjnych.
Analiza rynku wydawniczego, konkurencji w sektorze. Wspomaganie strategii marketingowych w pełnym zakresie działań. Doradzanie w zakresie doboru kryteriów sprzedażowych, strategi produktu lokacji zleceń druku, negocjacje w drukarniach. Wcześniej prowadziłem, kierowałem sprzedażą, realizowałem własne plany marketingu wydawniczego. Zarządzałem marketingiem wydawniczym. Prowadziłem wydawanie pisma reklamowego -darmowego- którego finanse były oparte na pozyskanych reklamach. Znajomość rynku wydawniczego, procesu wydawania książek- marketingu wydawniczego powoduje, że jestem przygotowany do pracy w wydawnictwie na różnych staniowiskach od redaktora techicznego do wszytkich funkcji w promocji i sprzedaży łacznie z zarzadzaniem działem sprzedaży. Ale niech to nie będzie ograniczeniem bo umiejętnosci swoje mogę wykorzystywać np. w branzy chemicznej czy innej wypełniając zgoła inne powierzone mi obowiązki.

Szkolenia i kursy

1. Podyplomówka "Regeneracja Tworzyw Sztucznych i Gumy" (Politechnika Poznańska).
2. Podyplomówka " Księgarstwo i polityka wydawnicza" ( Uniwersytet Warszawski)
3. Podyplomówka "Marketing" (WSB Poznań)
4. Podyplomówka "Podstawowe pojęcia chrześcijańskie" (UAM)
5. Kursy marketingowe
4. Obsługa arkusza EXCEL dla księgowych
5. Kursy w zakresie obsługi programów analitycznych BI (Comarch)

Edukacja

Logo
Podstawowe Pojęcia Chrześcijańskie, studia podyplomowe
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Zarządzanie Wydawnictwem i Polityka Księgarska, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Regeneracja tworzyw ssztucznych i gumy, studia podyplomowe
Politechnika Poznańska
Logo
Chemia - technologia polimerów, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

książka, turystyka, wędlarstwo, ogród

Inne

Potrafię wiele i jestem samodzielny, planuję-budżetuję-kalkuluję-sprzedaję. Poznałem wszystkie mechanizmy zwiazane z marketingiem. Piszę plany marketingowe, analizuję rynek wydawniczy ale i inne rynki nie są mi obce. Znam mechanizmy rynkowe-marketing - lubię tę dyscyplinę. Buduję arkusze kalkulacyjne. Posiadam zdolności analityczne, łatwość nawiazywania kontaktów. Odpowiedzialność i umiejetność korzystania z wiedzy i doświadczenia w bieżących sytuacjach zawodowych. Najwyżej cenię uczciwość, etykę zawodową i dobro.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.