Natalia Wojtalik-Orłowska

komunikacja wewnętrzna , marketing & PR
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

CMS Copywriting Corel Draw Event Management Microsoft Office Public Relations Social Media Komunikacja wizualna Visual Thinking Microsoft PowerPoint Internal Communication Canva Word Press Gamification in business

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Starszy specjalista ds. komunikacji i PR
- tworzenie i realizacja firmowej strategii komunikacji wewnętrznej
- planowanie i realizacja kalendarza wydarzeń wewnętrznych
- kreowanie i wdrażanie inicjatyw, programów, akcji budujących zaangażowanie pracowników
- realizacja eventów oraz wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych
- wsparcie komunikacji w zakresie projektów biznesowych, opracowywanie przekazów i prezentacji marketingowych
- przygotowywanie informacji prasowych oraz publikacji
- planowanie budżetu działu oraz zarządzanie nim
- współpraca z partnerami zewnętrznymi - agencje PR, agencje eventowe, dostawcy, eksperci zewnętrzni
Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
Asystent działu PR
- zarządzanie intranetem oraz stronami www Grupy GPEC
- przygotowywanie i redakcja informacji prasowych oraz publikacji wewnętrznych
- udział w organizacji firmowych eventów wewnętrznych i zewnętrznych
Logo
Copywriter
Agencja reklamowa Citylight w Koszalinie
- przygotowywanie tekstów reklamowych, w tym m.in.: informacji prasowych, tekstów promocyjnych, tekstów SEO, contentu na stronę www agencji, scenariuszy spotów radiowych, haseł reklamowych
- projektowanie tematyczne publikacji promocyjnych dla sieci supermarketów (projekt merytoryczny, propozycje motywów przewodnich)
- reaserch oraz tworzenie baz informacji dla zespołu projektowego
Logo
Copywriter
Agencja reklamowa MSU Publishing w Toruniu
- przygotowywanie tekstów reklamowych oraz układanie scenariuszy spotów radiowych i filmów korporacyjnych
- udział w przygotowywaniu graficznych materiałów reklamowych

Szkolenia i kursy

- Social Media w marketingu i sprzedaży - Social Media London Style
- Międzynarodowe seminariu face 2015. Odpowiedź komunikacji na radykalne zmiany w otoczeniu firm - GFMP Management Consultants
- CorelDRAW X7, Adobe InDesign - ALTKOM
- Podstawy zarządzania projektami - PM Experts
- Storytelling: opowieści, które sprzedają - P. Tkaczyk
- Myślenie wizualne. Basic dla trenerów - Klaudia Tolman

Edukacja

Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

myślenie wizualne w biznesie, projektowanie graficzne, aranżacja wnętrz i home staging

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Ambient
Ambient
Wszystko, co wiąże się z reklamą i marketingiem a ciężko ubrać to w sztywne ramy...
Giętki język
Giętki język
Trudny, ale piękny i pełen niespodzianek jest język polski. Porozmawiajmy o nim.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Pisanie
Pisanie
O wszelkich aspektach Słowa/słowa w tekście
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Toruń magiczny.
Toruń magiczny.
Toruń magiczny - "Choćby świat był bez końca (...)Wiem, że zawsze powrócę – Toruniu – znużona. Na twój z brunatnych cegieł ułożony próg."