Natalia Gruchalska

Natalia Gruchalska

"Jeśli jesteś dobry, cała robota zwali się na Ciebie. Jeśli jesteś naprawdę dobry, to nie dopuścisz do tego"

Gniezno, wielkopolskie

Podsumowanie

  • Umiejętności komunikacyjne
  • Prawo jazdy
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej
  • Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
  • Znajomość pakietu MS Ofiice,
  • Samodzielność w działaniu
  • asertywność, odporność na stres
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • znajomość pzp.
  • obsługa baz danych CRM, AdInfo, Combo Client,
  • Zdolności negocjacyjne i analityczne
Umiejętności:
•Umiejętność pracy pod presją.
•Umiejętność pracy w zespole.
•Umiejętność rozmawiania z ludźmi i wykorzystania swoich potencjałów w pracy z klientami biznesowymi
•Zdolności komunikacyjne.
•Zdolności interpersonalne
•Samodzielność w działaniu.
Kierownik ds. zamówień publicznych

DGP Clean Partner Sp. z o.o.

od grudnia 2012 (od 1 roku i 9 miesięcy)
Prowadzenie spraw handlowych w zakresie pozyskiwania kontraktów dotyczących usług porządkowo-czystościowych, ochrony i cateringowych poprzez zamówienia publiczne i handel z wolnej ręki, tj. negocjacje bezpośrednie z klientem, dokonywanie wizji lokalnych obiektów objętych zamówieniem. Planowanie i koordynowanie pracy zespołu handlowego. Realizacja nałożonych planów sprzedażowych. Nawiązywanie nowych i utrzymywanie dotychczasowych relacji biznesowych z Klientami firmy. Raportowanie dla potrzeb Zarządu.
Manager Handlowy

DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o. o.

listopad 2010 - grudzień 2012 (przez 2 lata i 2 miesiące)
Prowadzenie spraw handlowych w zakresie pozyskiwania kontraktów dotyczących usług porządkowo-czystościowych, ochrony i cateringowych poprzez zamówienia publiczne i handel z wolnej ręki, tj. negocjacje bezpośrednie z klientem, dokonywanie wizji lokalnych obiektów objętych zamówieniem.
Specjalista ds.marketingu

Agencja "Secura-Security" Sp. z o.o.

lipiec 2007 - lipiec 2010 (przez 3 lata i 1 miesiąc)
Prowadzenie Działu Marketingu/Działu Handlowego, wykonywanie prac administracyjno-biurowych, rozliczanie czasu i wyników pracy Przedstawicieli Handlowych, sporządzanie miesięcznych zestawień z wyników pracy Przedstawicieli, podpisywanie umów, wykonywanie kosztorysów wstępnych i przedstawianie oferty Firmy, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi Klientami, przygotowywanie ofert handlowych i szkoleń produktowych dla nowych pracowników, rejestrowanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert, rejestracja i nadzór nad realizacją kontaktów, kreowanie i podtrzymywanie pozytywnych stosunków interpersonalnych, przygotowywanie przetargów, dokonywanie analizy raportów technicznych zawierających dobowe sygnały przesyłane z monitorowanych obiektów do CM.
Przedstawiciel Handlowy

Spółdzielnia DOZÓR Gniezno

październik 2006 - styczeń 2007 (przez 4 miesiące)
Samodzielna praca w terenie, pozyskiwanie nowych Klientów, wykonywanie kosztorysów wstępnych, przedstawianie oferty firmy, dbanie o dobry wizerunek Firmy, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi Klientami, raportowanie wyników swojej pracy.

Edukacja

Filologia, Europejska Komunikacja Społeczna, magisterskie

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

wrzesień 2004 - czerwiec 2009 (przez 4 lata i 10 miesięcy)

Języki

Angielski

dobry

Niemiecki

podstawowy

Hiszpański

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

* poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”

Odbyte warsztaty :
•Współczesne instytucje dla dzieci i młodzieży
•Media, reklama i PR
•Twórcze rozwiązywanie problemów – trening kreatywności
•Etyka w reklamie
•Podstawy analizy badań ankietowych
•Międzykulturowość w komunikowaniu

Szkolenia:
•TEB S.A. Temat szkolenia: Europejski pracownik.
•MOBOTIX. Temat szkolenia: Megapikselowe kamery IP Mobotix i wszystko pod kontrolą....
•JABLOTRON. Temat szkolenia: Systemy zabezpieczeń
•KERATRONIK. Temat szkolenia: Funkcjonalność satelitarnego systemu zabezpieczeń pojazdów.
• LOGITEL. Zastosowanie, funkcjonalności i montaż nadajników radiowych.
•SWISH: Technologia stosowania środków, mycia i dezynfekcji.
•Szkolenia handlowe (wewnętrzne) z zakresu usług ochrony, kompleksowego sprzątania, cateringu oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych
•Szkolenia firmowe wewnętrzne – prawo zamówień publicznych, ISO, techniki sprzedaży, technologia sprzątania, ochrona fiz.

Hobby

Muzyka, Moda, Fitness/Aerobik, Film, Szybka jazda samochodem.

Grupy

Zobacz szczegóły »