Natalia Dołżycka

Digital Marketing Consultant
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

Copywriting zarządzanie kreatywne Kreacja Digital Marketing Strategia cyfrowa E-commerce E-commerce Optimization Komunikacja Marketingowa Marketing internetowy komunikaty prasowe Social Media Marketing Strateg mediów społecznościowych E-mail marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Artifex Mundi
PR Specialist
Praca przy promocji gry Bladebound.

- współtworzenie, wdrażanie i realizacja strategii promocji dla gry mobilnej Bladebound we wszystkich kanałach aktywności internetowej i pozainternetowej (media społecznościowe, media relations, eventy, targi itp.)
- współpraca z partnerami i usługodawcami przy przeprowadzaniu działań marketingowych
- budowanie świadomości marki na rynku
- user aquisition (AdWords, Facebook Ads)
Logo
PR & Marketing Manager
b-interaktive GmbH
- planowanie i realizacja kampanii mobilnych w celu pozyskiwania nowych użytkowników
- analiza rynku i konkurencji
- opieka nad całością wizerunku firmy i jej produktów, w tym nad materiałami graficznymi i marketingowymi
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, w tym z przedstawicielami sklepów (App Store, Google Play, Samsung Store itp.)
- ścisła współpraca z teamem developerskim przy projektowaniu gier mobilnych w celu optymalizacji ich wyglądu oraz działania na potrzeby realizacji założonych celów marketingowych
- realizowanie założonej strategii komunikacji z użyciem różnych kanałów, w tym social media, e-mail marketingu, SEO/SEM itp.
- reprezentowanie firmy na zewnątrz (targi, konferencje itp.)
- tworzenie treści - blog, strona, materiały prasowe itp.
- kontakt z prasą branżową i biznesową
Positive Power Sp. z o.o.
Creative Manager
- koordynacja prac działu kreatywnego;
- tworzenie zaawansowanych makiet i prototypów funkcjonalnych sklepów internetowych, portali i wortali oraz serwisów internetowych;
- opracowywanie strategii działań marketingowych i promocyjnych online;
- opracowywanie analiz i strategii na potrzeby sektora e-commerce;
- planowanie i nadzorowanie działań związanych z realizacją strategii marketingowej;
- monitorowanie efektów przeprowadzanych działań promocyjnych;
- copywriting;
- branding.
Dorota Skowronek
Dorota Skowronek · współpracownik
wystawiono
Wysokie kompetencje, niezwykle rzetelna. Pracuje z niezwykłym zaangażowaniem i pasją.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Wybitne połączenie kreatywności wysokich lotów i rzeczowości mocno stąpającej po gruncie biznesu. Zawsze o krok do przodu. :-) Skarbnica wiedzy. Pasjonatka świata marek, stoi za sukcesami wielu z nich.
Logo
Brand Manager
caartoo sp. z o.o.
- tworzenie długo- i krótkoterminowych planów i strategii działań marketingowych aplikacji mobilnej;
- planowanie i wdrażanie akcji wspierających wizerunek marki;
- aktywny monitoring i analiza rynku oraz konkurencji, tworzenie raportów i analiz;
- współtworzenie i koordynacja działań związanych z powstawaniem aplikacji (funkcjonalności, CI aplikacji, strona internetowa);
- opieka nad wizerunkiem aplikacji w sieci.
Positive Power Sp. z o.o.
Social Media & ePR Manager
- opracowywanie strategii działań w mediach społecznościowych w oparciu o analizę potrzeb Klienta;
- planowanie, wdrażanie, koordynacja i realizacja kampanii w social media;
- analiza statystyk i raportowanie;
- koordynacja powstawania osobnej marki zajmującej się mediami społecznościowymi - SocialUp!;
- copywriting;
- opieka nad wizerunkiem w internecie Positive Power oraz spółek zależnych: mailPro, Invisio, Social Up (ePR) – media relations, dystrybucja informacji;
- realizacja projektów w ramach PRu wewnętrznego.
Ewa Kieczka
Ewa Kieczka · współpracownik
wystawiono
Kobieta która przeczytała internet wzdłuż i wszerz. Prawdziwy autorytet w dziedzinie mediów społecznościwych, który infekuje innych swoją pasją. Niewyczerpana kopalnia pomysłów które potrafi przekuć sprawnie działające narzędzia e-marketingowe. Zaskakująca kreatywność i nielimitowana wyobraźnia - gdyby nie wymyślono koła, to pewnie stworzyłaby je Natalia :-)
Elastyczna, ciepła i miła świetnie pracuje w zespole i samodzielnie. Znajomość z nią to plus 150 do lansu! :-)
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych
Specjalista ds. marketingu
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych/Śląska Wyższa Szkoła Medyczna
- budowanie i realizacja strategii marketingowej i PR Uczelni, planowanie, tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych;
- kreowanie pozytywnego wizerunku Uczelni w social media;
- tworzenie strategii obecności marki w Internecie;
- kontakty z mediami,
- reprezentowanie Uczelni w kontaktach zewnętrznych;
- tworzenie informacji prasowych, redakcja strony www;
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy, analiza konkurencji;
- organizowanie imprez uczelnianych;
- współpraca z partnerami uczelni;
Jobexpress.pl
Specjalista ds. buzz marketingu
- Opracowanie i realizacja strategii komunikacji portalu w mediach społecznościowych;
- Monitoring internetu pod kątem informacji i opinii użytkowników na temat portalu;
- Tworzenie kampanii wirusowych i buzz marketingowych (kreacja, kosztorysy, wdrożenie, monitoring);
- Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii ePR;
- Tworzenie koncepcji rozbudowy portalu z uwzględnieniem dostosowania go do potrzeb mediów społecznościowych i akcji promocyjnych.
Agnieszka Wiącek
Agnieszka Wiącek · przełożony
wystawiono
Natalia świetnie zna się na internecie, a portale społecznościowe to jej drugi dom :) To w połączeniu z dziennikarskim wyczuciem słowa sprawia, że w świecie nowych mediów, PR-u i buzzu czuje się jak ryba w wodzie.
Logo
Event manager
Szafagra! Events
- Opracowywanie koncepcji imprez - kosztorys, koncepcja kreatywna, planowanie logistyczne;
- Przygotowywanie ofert;
- Koordynacja stworzonych eventów;
- Kontakty z podwykonawcami: tworzenie i podpisywanie umów, utrzymywanie relacji biznesowych;
- Współtworzenie branżowego bloga www.eventaryzacja.com;
- Działania promocyjne w Internecie.
Logo
dziennikarz
Wiadomości Zagłębia / e-sosnowiec.pl
- zbieranie i przygotowywanie informacji o wydarzeniach lokalnych i regionalnych
Dziennik Zachodni
Stały współpracownik
- zbieranie informacji i przygotowywanie materiałów prasowych o tematyce lokalnej i regionalnej

Projekty

Gamedev.Guide
Stworzenie pierwszego cotygodniowego newslettera z informacjami z sieci dotyczącymi marketingu / biznesu w branży gier wideo.
Pog(R)adajmy - spotkania dla graczy i twórców gier w Katowicach
Stworzenie i koordynacja katowickiej edycji spotkań dla graczy i twórców gier.

Szkolenia i kursy

Inbound Certified Manager - HubSpot Academy

Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Marketing w sieci, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
politologia, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Literatura sci-fi, kultura geek, popkultura, dogtrekking, gry wideo

Organizacje

2006-2007 - Członek Studenckiej Rady Artystycznej Teatru Śląskiego
Stowarzyszenie Działań Nietypowych "Szatnia Zdzisława"
Klub Miłośników Fantastyki i RPG "Bastion"
Zagłębiowski Konwent Miłośników Fantastyki i Popkultury Japońskiej "Porytkon" - koordynator ds. kontaktów z mediami i pozyskiwania sponsorów
Organizacja "Maschinerie Alternativ Nite" - imprezy z alternatywną muzyką elektroniczną w Sosnowcu
Pog(R)adajmy Katowice - koordynatorka śląskiej edycji spotkań dla graczy i twórców gier Pog(R)adajmy

Grupy

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
B2B lead generation
B2B lead generation
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką generowania leadów handlowych i marketingowych w sektorze B2B.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bezpłatne porady SEO SEM
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
Biblia smaków
Biblia smaków
Wejdź jeśli się nie boisz i twórz ją jeśli potrafisz.
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Blip
Blip
Grupa użytkowników Blipa.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
BUSINESS
BUSINESS
BUSINESS