Monika Wójcicka

Monika Wójcicka

Head of UM Entertainment Universal McCann

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

    Expert in non standard communications with practical experience in strategic understanding of the marketing and advertising industry. Experienced in managing non standard projects, designing and implementing non standard solutions,using all media possibilities (TV, Press, Radio, OOH, Cinema, Ambient) understanding consumer insights, creating big ideas and how to bring them to live, designing media trainings.
    Head of UM Entertainment

    Universal McCann

    od czerwca 2009 (od 4 lat i 11 miesięcy)
    - Responsible for creating and implementing the UM Entertainment strategy
    - Interacting with all levels of management and advising them on non standard media matters
    - Responsible for creating UM Entertainment budgets
    - Overseeing all non standard projects
    - Deliver PR materials about UM Entertainment department
    - Ideas generation process leadership
    - Strategies and activation implementation
    - Ambient and multi-media projects management
    - Product placement activations (TV, movies, print, radio)
    - Day-to-day work with brand manager
    - Project and annual contracts negotiation for UM Entertainment
    - Cooperation with ambient suppliers and events organizers
    - Dedicated campaign/media impact research & analysis
    Project Manager

    Mediaedge:cia Sp. z o.o.

    styczeń 2007 - maj 2009 (przez 2 lata i 5 miesięcy)
    - Ideas generation process leadership
    - Strategies and activation implementation
    - Ambient and multi-media projects management
    - Product placement activations (TV, movies, print, radio)
    - Day-to-day work with brand manager
    - Project and annual contracts negotiation for MEC Access
    - Cooperation with ambient suppliers and events organizers
    - Dedicated campaign/media impact research & analysis
    - Media trainings (how to use radio in proper way, how to create interesting solutions during the brainstorms)

    wystawiono 17 września 2010

    Prowadziłem z Moniką kilka projektów reklamowo-mediowych podczas pracy z marką Orange. Monika zawsze wykazywała się pełnym profesjonalizmem oraz wiedzą zawodową. Jest super zorganizowaną osobą, a przy tym bardzo sympatyczną - zawsze wnosiała powiew pozytywnej energii do pracy zespołu projektowego.
    Polecam Monikę do wspólpracy!
    Jacek Osadnik Jacek Osadnik , współpracownik

    Edukacja

    Marketing i Zarządzanie, magisterskie

    Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego

    styczeń 2000 - marzec 2002 (przez 2 lata i 3 miesiące)

    Informacje dodatkowe

    Grupy