Umiejętności
B2B
Direct Search
Microsoft Excel
Microsoft Office
Project Management
Negocjacje
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Selekcja CV
Zarządzanie klientami
wywiady kompetencyjne
Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Referent ds. Administracji
- obsługa recepcji firmy (w tym: obsługa administracyjna, obsługa gości)
- obsługa i organizacja spotkań wewnątrz firmy
- organizacja podróży służbowych dyrekcji
- prowadzenie gospodarki materiałowej firmy i zaopatrywanie stanowisk
w niezbędne narzędzia pracy;
- obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej
- organizacja eventów firmowych i branżowych
- tworzenie materiałów marketingowych we współpracy z zespołem
graficznym
- współpraca z agencjami reklamowymi
- obsługa i organizacja spotkań wewnątrz firmy
- organizacja podróży służbowych dyrekcji
- prowadzenie gospodarki materiałowej firmy i zaopatrywanie stanowisk
w niezbędne narzędzia pracy;
- obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej
- organizacja eventów firmowych i branżowych
- tworzenie materiałów marketingowych we współpracy z zespołem
graficznym
- współpraca z agencjami reklamowymi
Koordynator ds. rekrutacji
- wspieranie działań zespołu rekrutacyjnego;
- współpraca z Biurami Karier, portalami ogłoszeniowymi i społecznościowymi;
- pozyskiwanie kandydatów metodą direct serach;
- weryfikacja i selekcja aplikacji kandydatów;
- organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych;
- analiza potrzeb rekrutacyjnych – pierwsze źródło kontaktu dla Managerów;
- koordynacja procesu zatrudnienia (od rekrutacji po moment zatrudnienia kandydata);
- koordynacja programu letnich praktyk studenckich;
- wsparcie w przygotowaniu imprez z zakresu Employer Branding (Targi Pracy, Open Day, etc).
- współpraca z Biurami Karier, portalami ogłoszeniowymi i społecznościowymi;
- pozyskiwanie kandydatów metodą direct serach;
- weryfikacja i selekcja aplikacji kandydatów;
- organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych;
- analiza potrzeb rekrutacyjnych – pierwsze źródło kontaktu dla Managerów;
- koordynacja procesu zatrudnienia (od rekrutacji po moment zatrudnienia kandydata);
- koordynacja programu letnich praktyk studenckich;
- wsparcie w przygotowaniu imprez z zakresu Employer Branding (Targi Pracy, Open Day, etc).
Manager Zespołu Sprzedażowego
- Team Leader dla grupy 6 osób;
- zarządzanie czasem pracy (układanie grafików), rekrutacja, zawieranie umów o pracę, szkolenia, etc.)
- odpowiedzialność za wyniki finansowe powierzonego Salonu;
- promocja firmy (w tym m.in. współpraca z firmami zewnętrznymi)
- reprezentowanie firmy wobec pracowników oraz instytucji
w zakresie wyznaczonych kompetencji i otrzymanych uprawnień;
- prowadzenie dokumentacji zgodnie zasadami
i procedurami obowiązującymi w firmie, raportowanie;
- nadzór nad realizacją polityki handlowej, cenowej i promocyjnej firmy;
- tworzenie i nadzór nad działaniami marketingowymi dla potrzeb realizacji planów sprzedaży.
- zarządzanie czasem pracy (układanie grafików), rekrutacja, zawieranie umów o pracę, szkolenia, etc.)
- odpowiedzialność za wyniki finansowe powierzonego Salonu;
- promocja firmy (w tym m.in. współpraca z firmami zewnętrznymi)
- reprezentowanie firmy wobec pracowników oraz instytucji
w zakresie wyznaczonych kompetencji i otrzymanych uprawnień;
- prowadzenie dokumentacji zgodnie zasadami
i procedurami obowiązującymi w firmie, raportowanie;
- nadzór nad realizacją polityki handlowej, cenowej i promocyjnej firmy;
- tworzenie i nadzór nad działaniami marketingowymi dla potrzeb realizacji planów sprzedaży.
Młodszy specjalista ds. administracyjnych
Centrum Doradczo-Usługowe Firma Brokerska
- obsługa spraw bieżących w zakresie administracji;
- prowadzenie dokumentacji firmy (w tym fakturowanie
raportowanie, prowadzenie spraw osobowych pracowników);
- prowadzenie gospodarki materiałowej firmy i zaopatrywanie stanowisk w niezbędne narzędzia pracy;
- wykonywanie czynności kasjera w Agencji PKO BP
- prowadzenie dokumentacji firmy (w tym fakturowanie
raportowanie, prowadzenie spraw osobowych pracowników);
- prowadzenie gospodarki materiałowej firmy i zaopatrywanie stanowisk w niezbędne narzędzia pracy;
- wykonywanie czynności kasjera w Agencji PKO BP
Referent
zastępstwo
- przygotowywanie dokumentacji nieruchomości do sprzedaży;
- wydawanie postanowień i decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości.
- przygotowywanie dokumentacji nieruchomości do sprzedaży;
- wydawanie postanowień i decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości.
Edukacja
Pedagogika, magisterskie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia