Monika Szybiak

konsultant Call Center, Provident Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Ekonomika Finanse Marketing Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Public Relations Obsługa urządzeń biurowych

Doświadczenie zawodowe

PROVIDENT POLSKA S.A.
konsultant Call Center, konsultant ds. reklamacji, konsultant ds. HL
- organizacja i monitorowanie pracy Konsultantów ds. Obsługi Klienta
- udział w rekrutacji nowych Konsultantów ds. Obsługi Klienta
- szkolenie i przygotowywanie nowych pracowników do pracy
- przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności pracy podległego zespołu
- telefoniczna obsługa klienta o profilu informacyjno – sprzedażowym
- rozpatrywanie problemów klienta związanych z usługami,
- wyjaśnianie reklamacji
- obsługa infolinii HL
- aktywna sprzedaż produktów
- współpraca z Oddziałami Spółki
Logo
Konsultant Call Center
TP.S.A
stanowisko: doradca klienta
- telefoniczna obsługa klienta o profilu informacyjno - sprzedażowym, - rozpatrywanie problemów klienta związanych z usługami,
- podnoszenie satysfakcji klientów poprzez rozpoznawanie ich
oczekiwań i problemów ,
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 123304611


Varnish cache server

Edukacja

Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Grupy

Grupa Trzymająca Szczęście
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :) Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
Poznajmy się
Poznajmy się
Grupa skierowana do wszystkich osób, bez względu na wiek, które lubią zawierać przez internet nowe i sympatyczne znajomości, porozmawiać na różne tematy oraz spotkać się od czasu
warszawa nocą
warszawa nocą
Lubisz Warszawę po zachodzie słońca?