Doświadczenie zawodowe
Specjalista II Stopnia ds. Wsparcia Operacyjnego
- księgowanie przelewów klientów detalicznych i instytucjonalnych
- obsługa poleceń wypłaty za granice, poleceń zapłaty i zleceń stałych
- zakładanie rachunków bieżących firm i rolników
- obsługa wniosków kredytowych
- wprowadzanie wniosków kredytowych i skanowanie dokumentów do systemu
- uruchamianie kredytów klientów instytucjonalnych
- prace w zakresie aktualizacji zabezpieczeń kredytowych
- wprowadzanie aktualnych odpisów KW, odpisów z rejestru zastawów
- prowadzenie monitoringu rachunków niekredytowych (miękka windykacja klientów)
- zgłoszenia klientów do bazy nierzetelnych klientów
- weryfikacja klientów pod względem kryteriów negatywnych
- weryfikacja klientów w bazie BIK S.A.
- archiwizacja dokumentów kredytowych
- kontrola całościowa dokumentacji operatorów
- prowadzenie bieżących rejestrów, sprawozdań finansowych
- wprowadzenie wniosków o karty dla klientów instytucjonalnych
- rozpatrywanie reklamacji i skarg klienta oraz przygotowywanie pism wyjaśniających
- przygotowywanie umów rachunku bankowego i lokat terminowych klientów zaklasyfikowanych do segmentu MSP i MIKRO
- obsługa poleceń wypłaty za granice, poleceń zapłaty i zleceń stałych
- zakładanie rachunków bieżących firm i rolników
- obsługa wniosków kredytowych
- wprowadzanie wniosków kredytowych i skanowanie dokumentów do systemu
- uruchamianie kredytów klientów instytucjonalnych
- prace w zakresie aktualizacji zabezpieczeń kredytowych
- wprowadzanie aktualnych odpisów KW, odpisów z rejestru zastawów
- prowadzenie monitoringu rachunków niekredytowych (miękka windykacja klientów)
- zgłoszenia klientów do bazy nierzetelnych klientów
- weryfikacja klientów pod względem kryteriów negatywnych
- weryfikacja klientów w bazie BIK S.A.
- archiwizacja dokumentów kredytowych
- kontrola całościowa dokumentacji operatorów
- prowadzenie bieżących rejestrów, sprawozdań finansowych
- wprowadzenie wniosków o karty dla klientów instytucjonalnych
- rozpatrywanie reklamacji i skarg klienta oraz przygotowywanie pism wyjaśniających
- przygotowywanie umów rachunku bankowego i lokat terminowych klientów zaklasyfikowanych do segmentu MSP i MIKRO
Szkolenia i kursy
kurs obsługi kasy fiskalnej
kurs kasjera złotówkowego i walutowego
kurs fakturowania
kurs pracownika biurowego
kurs ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych)
kurs kasjera złotówkowego i walutowego
kurs fakturowania
kurs pracownika biurowego
kurs ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Kasjerzy