Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. informacji i promocji/ Główny specjalista ds. informacji i promocji
Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla działalności naukowej OPI PIB oraz dla wdrażanych programów unijnych - Innowacyjna Gospodarka, Infrastruktura i Środowisko, Inteligentny Rozwój,
- przygotowanie i nadzór nad przebiegiem konferencji, szkoleń, spotkań łączących środowiska naukowe i biznesowe,
- współorganizowanie i udział w targach, imprezach plenerowych i innych z dziedziny nauki i innowacyjności,
- prowadzenie działań informacyjnych w Internecie, prowadzenie strony internetowej, w tym strony BIP,
- przygotowywanie informacji prasowych, tekstów do biuletynów, materiałów promocyjnych, wydawnictw i innych,
- współpraca z podwykonawcami: agencjami reklamowymi, eventowymi, drukarniami, fotografami,
- współtworzenie i realizacja budżetów rocznych,
- współpraca z instytucjami nadzorującymi - Ministerstwem Rozwoju, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowym Centrum Badań i Rozwoju i innymi,
- raportowanie na potrzeby wewntrzne oraz do instytucji nadzorujących.
- przygotowanie i nadzór nad przebiegiem konferencji, szkoleń, spotkań łączących środowiska naukowe i biznesowe,
- współorganizowanie i udział w targach, imprezach plenerowych i innych z dziedziny nauki i innowacyjności,
- prowadzenie działań informacyjnych w Internecie, prowadzenie strony internetowej, w tym strony BIP,
- przygotowywanie informacji prasowych, tekstów do biuletynów, materiałów promocyjnych, wydawnictw i innych,
- współpraca z podwykonawcami: agencjami reklamowymi, eventowymi, drukarniami, fotografami,
- współtworzenie i realizacja budżetów rocznych,
- współpraca z instytucjami nadzorującymi - Ministerstwem Rozwoju, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowym Centrum Badań i Rozwoju i innymi,
- raportowanie na potrzeby wewntrzne oraz do instytucji nadzorujących.
Junior Account Executive/ Account Executive
Projekty z branży finansowej i edukacyjnej:
- tworzenie strategii komunikacji,
- realizacja strategii komunikacji,
- media relations,
- kreacja, realizacja, finanse w projektach specjalnych,
- przygoowywanie raportów mediowych, analiz ilościowych i jakościowych,
- przygotowywanie i składanie ofert współpracy, w tym ofert przetargowych.
klienci: Fundusz Mikro, Uczelnia Łazarskiego, Union Investment TFI.
- tworzenie strategii komunikacji,
- realizacja strategii komunikacji,
- media relations,
- kreacja, realizacja, finanse w projektach specjalnych,
- przygoowywanie raportów mediowych, analiz ilościowych i jakościowych,
- przygotowywanie i składanie ofert współpracy, w tym ofert przetargowych.
klienci: Fundusz Mikro, Uczelnia Łazarskiego, Union Investment TFI.
ds. PR funduszy europejskich
UMWM, Departament Funduszy Europejskich
- kreacja i realizacja kampanii informacyjnych i wizerunkowych, związanych z funduszami europejskimi w Małopolsce (w szczegolności MRPO) oraz Porozumieniem z MRR o funkcjonowaniu Sieci Punktów Informacyjnych,
- budowa wizerunku i realizacja działań informacyjnych zgodnie z prowadzoną polityką informacyjną, dotyczącą projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w województwie małopolskim,
- współpraca z jednostkami UMWM w zakresie PR funduszy europejskich,
- współpraca z agencjami PR, agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie informacji prasowych, materiałów promocyjnych, materiałów na stronę internetową,
- współpraca z redakcjami i dziennikarzami,
- koordynacja uroczystości podpisywania umów o dofinansowanie projektów z MRPO,
- realizacja działań informacyjnych wewnątrz Departamentu Funduszy Europejskich,
- realizacja projektów internetowych z zakresu PR,
- współorganizowanie i udział w targach, konferencjach, imprezach plenerowych,
- realizacja budżetu zadaniowego zaspołu w zakresie wykorzystania środków na projekty PR.
- budowa wizerunku i realizacja działań informacyjnych zgodnie z prowadzoną polityką informacyjną, dotyczącą projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w województwie małopolskim,
- współpraca z jednostkami UMWM w zakresie PR funduszy europejskich,
- współpraca z agencjami PR, agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie informacji prasowych, materiałów promocyjnych, materiałów na stronę internetową,
- współpraca z redakcjami i dziennikarzami,
- koordynacja uroczystości podpisywania umów o dofinansowanie projektów z MRPO,
- realizacja działań informacyjnych wewnątrz Departamentu Funduszy Europejskich,
- realizacja projektów internetowych z zakresu PR,
- współorganizowanie i udział w targach, konferencjach, imprezach plenerowych,
- realizacja budżetu zadaniowego zaspołu w zakresie wykorzystania środków na projekty PR.
Edukacja
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
PR w sektorze publicznym
Specyfika public relations w administracji publicznej. Dla rzeczników prasowych, specjalistów PR, wszystkich tych, którzy interesują się zmianą wizerunku urzędów, chcą dzielić się doświadczeniem, sukc
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?