Umiejętności
Reklama
ubrania
Event Management
planowanie eventów
Moda
Fashion Design
Pokazy mody
Makeovers
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Personal Shopping
komunikaty prasowe
Handel
Social Media
Stylizacja
Szafa
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
właścicielka, wykładowczyni
Akademia Wizerunku OSA
Projekt mojej firmy obejmujący szkolenia z wizerunku biznesowego oraz integracyjne warsztaty z dziedziny stylizacji dla firm, szkolenia dla profesjonalnych sprzedawców/stylistów oraz szkolenia dla personal shopperów.
Opieram się na autorskim sposobie szkolenia według własnego podziału sylwetek zarówno damskich jak i męskich. Chcę, żeby uczestnicy nie tylko nauczyli się stylizacyjnych sztuczek, ale również pokochali ubrania jako codzienny, kreatywny element ich życia.
www.akademiaosy.pl
Opieram się na autorskim sposobie szkolenia według własnego podziału sylwetek zarówno damskich jak i męskich. Chcę, żeby uczestnicy nie tylko nauczyli się stylizacyjnych sztuczek, ale również pokochali ubrania jako codzienny, kreatywny element ich życia.
www.akademiaosy.pl
współpracownik
wystawiono
Pasja, profesjonalizm, ogromna wiedza z zakresu stylizacji i kreowania wizerunku poprzez wygląd, a ponadto wspaniałe umiejętności prezentacji – tak w dużym skrócie mogę podsumować wystąpienia Pani Moniki Jurczyk podczas Ogólnopolskich Konferencji Kobiet Przedsiębiorczych® (w Katowicach i w Warszawie). Prelekcja „Nie można drugi raz zrobić pierwszego wrażenia, czyli o roli wizerunku w biznesie” wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród uczestniczek. Pani Monika w bardzo przystępny sposób przedstawiła najważniejsze reguły obowiązujące w biznesowym wizerunku, nie pomijając przy tym ważnej dla każdej kobiety sfery prywatnej. Czasu nie było wiele, ale okazało się, że Pani Monika doskonale skompilowała kluczowe kwestie wskazując uczestniczkom OKKP®, czym mają się kierować dobierając ubrania i dodatki. Wystąpienie wywołało dyskusję i mnóstwo pytań – to najlepszy dowód na to, że Osa to nie tylko wspaniała stylistka, ale również dobry szkoleniowiec, który potrafi przekazać swoją wiedzę i pasję w bardzo profesjonalny sposób.
dziennikarka, teksty dotyczące mody i stylizacji
Moda Forum/Onet.pl/ inne
Felietony oraz artykuły prasowe dotyczące mody i stylizacji.
Między innymi:
Sympatia.pl i Onet.pl: http://sympatia.onet.pl/34929,2612,artykuly.html
Meskimbyc.pl: http://www.meskimbyc.pl/index.php/moda/45-wyjazd-sluzbowy.html
Galeria Kazimierz: http://galeriakazimierz.pl/s,1,18,zakupy_z_osobista_stylistka.html
Moda Forum- własna rubryka "Porady Stylisty"
Si Magazyn : http://www.uwolnijswojczas.pl/si-magazyn/si-style-osobista-stylistka-landrynki/572
Między innymi:
Sympatia.pl i Onet.pl: http://sympatia.onet.pl/34929,2612,artykuly.html
Meskimbyc.pl: http://www.meskimbyc.pl/index.php/moda/45-wyjazd-sluzbowy.html
Galeria Kazimierz: http://galeriakazimierz.pl/s,1,18,zakupy_z_osobista_stylistka.html
Moda Forum- własna rubryka "Porady Stylisty"
Si Magazyn : http://www.uwolnijswojczas.pl/si-magazyn/si-style-osobista-stylistka-landrynki/572
wystawiono
Z Moniką Jurczyk współpracuję od stycznia 2008 roku. Wspólnie opracowałyśmy koncept rubryki 'porady stylisty' magazynu branży mody Textilwirtschaft Moda Forum, w którym pełnię funkcję redaktor prowadzącej. Monika jest w pełni odpowiedzialna za tworzenie artykułów, które mają pomóc sprzedawcom dobierać odpowiednie ubrania dla klientów w zależności od okazji, pory roku, a także wieku czy sylwetki przymierzających się do zakupu osób. Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy, dlatego postanowiłyśmy wspólnie kontynuować ją również w tym roku. Monika potrafi świetnie realizować "zadane" tematy, a także sama często wychodzi z ciekawymi pomysłami. Trzyma się terminów, ma szeroką wiedzę, dotyczącą zasad stylizacji ubioru i dobre pióro. Świetnie orientuje się w obowiązujących trendach i potrafi swoją wiedzę przelać na papier w lekkiej, zwięzłej, zrozumiałej dla odbiorcy formie.
właścicielka
Miło mi poinformować, że od 2011 roku firma ma nową identyfikację wizualną.
-profesjonalne doradztwo w zakupach (personal shopping)
-kreowanie wizerunku osób prywatnych
-organizowanie kompleksowych metamorfoz zarówno kobiet jak i mężczyzn
-stylizacja sesji zdjęciowych (między innymi dla irlandzkiego "Totally Dublin") oraz reklamowa (kosmetyki Vidal Sasson- reklama na rynek chiński)
-teksty o modzie i stylizacji na zlecenie magazynów, portali internetowych oraz agencji reklamowych
- prowadząca programy internetowe (www.repka.pl)
- szkolenia z zakresu stylizacji ( m.in. "Rola stylisty w sprzedaży")
Osa jako ekspert telewizyjny i medialny:
Wprost
Newsweek
Dzień Dobry TVN
Mała Czarna
Pytanie na śniadanie
Kawa czy herbata
Teleexpress
Radio Eska
Vox FM
Wszystko na http://www.personalstylist.pl/pl/osa-tv.htm
-profesjonalne doradztwo w zakupach (personal shopping)
-kreowanie wizerunku osób prywatnych
-organizowanie kompleksowych metamorfoz zarówno kobiet jak i mężczyzn
-stylizacja sesji zdjęciowych (między innymi dla irlandzkiego "Totally Dublin") oraz reklamowa (kosmetyki Vidal Sasson- reklama na rynek chiński)
-teksty o modzie i stylizacji na zlecenie magazynów, portali internetowych oraz agencji reklamowych
- prowadząca programy internetowe (www.repka.pl)
- szkolenia z zakresu stylizacji ( m.in. "Rola stylisty w sprzedaży")
Osa jako ekspert telewizyjny i medialny:
Wprost
Newsweek
Dzień Dobry TVN
Mała Czarna
Pytanie na śniadanie
Kawa czy herbata
Teleexpress
Radio Eska
Vox FM
Wszystko na http://www.personalstylist.pl/pl/osa-tv.htm
PR Menadżer
Kontakty z mediami, alternatywne metody promocji, organizacja konferencji prasowych, redagowanie informacji prasowych.
wystawiono
PR-owiec idealny! Monika ma szeroką wiedzę na temat stylizacji, mody oraz funkcjonowania Krakowskich Szkół Artystycznych i potrafi przekazywać ją w barwny i interesujący sposób. Co ważne, doskonale zna specyfikę mediów i wie, którymi tematami może zaciekawić poszczególne redakcje. Z Moniką współpracuję od prawie dwóch lat. Prywatnie cenie ją za osobowość, a zawodowo za profesjonalizm i za to, że w jej słowniku nie ma zdania „ nie mam czasu”, co dla mnie, jako dziennikarza informacyjnego, jest ogromnie ważne i pomocne w pracy. Zdecydowanie można na nią liczyć.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Zainteresowania
moda, stylizacja, feminizm, media, literatura skandynawska
Grupy
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Rynek Szkoleń
Grupa skupiająca osoby z branży szkoleniowej oraz kadrę zarządzającą firm i przedsiębiorstw.
Dla osób zainteresowanych doskonaleniem własnych umiejętności oraz podnoszeniem efektywności firmy.
StrategyJournal.pl
Każdy z nas myśli strategicznie, ale nie każdy z nas zdaje sobie z tego sprawę, więc w tej swojej strategii nie do końca jest konsekwentny. Stawiamy sobie cele i je realizujemy. Planowanie strategiczn